Det brjar dra ihop sig. Ngon som vet vart man kan flja frhandlingen, alternativt vilken tid den r s man kan hlla lite utkik? Har svrt att hitta information om tid och plats.
haha, jag har 600-700kr av Neonode bara s gr det t skogen s r det inte mycket pengar att frlora och gr det riktigt bra s kanske jag kan g ut och ta middag med frun, mycket roligare n s blir det nog inte
Det finns nog stora mjligheter i detta lilla bolag. Om rttvisan fr segra vad gller tuschless rttigheterna. Mycket verkar nu tyda p ett settlement med Samsung?
Neonode gr som p raket brnsle just nu. Jag ger sjlv lite grann men finns ju en hg potential uppt om allt gr deras vg. Ni fr avgra sjlva och inget tips p ngot vis!
Aktien r binr. Borde locka spelare, d oddsen nu r tillsynes goda. Spela svart eller rtt p ett roulettebord r vad jag frsttt ett ganska bra spel, hr psts oddsen vara upp mot 85% med ett utfall p mer n 100% frn dessa niver.
Ls p ordentligt innan bara, fr oddset hr r inte skrivet i sten!!
Aktien r binr. Borde locka spelare, d oddsen nu r tillsynes goda. Spela svart eller rtt p ett roulettebord r vad jag frsttt ett ganska bra spel, hr psts oddsen vara upp mot 85% med ett utfall p mer n 100% frn dessa niver.
Ls p ordentligt innan bara, fr oddset hr r inte skrivet i sten!!
En halvsanning d deras verksamhet gr hyfsat bra och att de har fin teknik.
Redeyes analytiker Jesper von Koch satte en riktkurs p Neonode som indikerade en uppsida p 550 procent.
Du kan bara kritisera andra p ett nesligt och patetiskt vis. Men istllet kan vi vl enas om att trffas hr i trden om ngot r eller s fr att se? Hur som helst r detta ett diskussionsforum och inget annat om du nu har missat det?
Redeyes analytiker Jesper von Koch satte en riktkurs p Neonode som indikerade en uppsida p 550 procent.
Trist att smsparare aldrig frstr ett dugg. Redeyes analytiker trffas inte fullt ut av regelverket frn Fi om att inte handla i aktierna de sjlva haussar. Det hr var en klassisk pump and dump och ngon borde absolut bli talad. Fantastiskt att brnna sitt lilla frtroende som Redeye-analytiker (lol), fr att tjna, vad, runt en halv miljon? Patetiskt. Nu slppte Di imorse att ven VDn fr RedEye handlade..
Senast redigerad av TroPelleDet 2024-10-04 kl. 13:05.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!