Det börjar dra ihop sig. Någon som vet vart man kan följa förhandlingen, alternativt vilken tid den är så man kan hålla lite utkik? Har svårt att hitta information om tid och plats.
haha, jag har 600-700kr av Neonode bara så går det åt skogen så är det inte mycket pengar att förlora och går det riktigt bra så kanske jag kan gå ut och äta middag med frun, mycket roligare än så blir det nog inte
Det finns nog stora möjligheter i detta lilla bolag. Om rättvisan får segra vad gäller tuschless rättigheterna. Mycket verkar nu tyda på ett settlement med Samsung?
Neonode går som på raket bränsle just nu. Jag äger själv lite grann men finns ju en hög potential uppåt om allt går deras väg. Ni får avgöra själva och inget tips på något vis!
Aktien är binär. Borde locka spelare, då oddsen nu är tillsynes goda. Spela svart eller rött på ett roulettebord är vad jag förstått ett ganska bra spel, här påstås oddsen vara upp mot 85% med ett utfall på mer än 100% från dessa nivåer.
Läs på ordentligt innan bara, för oddset här är inte skrivet i sten!!
Aktien är binär. Borde locka spelare, då oddsen nu är tillsynes goda. Spela svart eller rött på ett roulettebord är vad jag förstått ett ganska bra spel, här påstås oddsen vara upp mot 85% med ett utfall på mer än 100% från dessa nivåer.
Läs på ordentligt innan bara, för oddset här är inte skrivet i sten!!
En halvsanning då deras verksamhet går hyfsat bra och att de har fin teknik.
Redeyes analytiker Jesper von Koch satte en riktkurs på Neonode som indikerade en uppsida på 550 procent.
Du kan bara kritisera andra på ett nesligt och patetiskt vis. Men istället kan vi väl enas om att träffas här i tråden om något år eller så för att se? Hur som helst är detta ett diskussionsforum och inget annat om du nu har missat det?
Redeyes analytiker Jesper von Koch satte en riktkurs på Neonode som indikerade en uppsida på 550 procent.
Trist att småsparare aldrig förstår ett dugg. Redeyes analytiker träffas inte fullt ut av regelverket från Fi om att inte handla i aktierna de själva haussar. Det här var en klassisk pump and dump och någon borde absolut bli åtalad. Fantastiskt att bränna sitt lilla förtroende som Redeye-analytiker (lol), för att tjäna, vadå, runt en halv miljon? Patetiskt. Nu släppte Di imorse att även VDn för RedEye handlade..
Senast redigerad av TroPelleDet 2024-10-04 kl. 13:05.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!