2024-10-04, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDet
Trist att smsparare aldrig frstr ett dugg. Redeyes analytiker trffas inte fullt ut av regelverket frn Fi om att inte handla i aktierna de sjlva haussar. Det hr var en klassisk pump and dump och ngon borde absolut bli talad. Fantastiskt att brnna sitt lilla frtroende som Redeye-analytiker (lol), fr att tjna, vad, runt en halv miljon? Patetiskt. Nu slppte Di imorse att ven VDn fr RedEye handlade..
Men varfr bryr ni er om analytiker?
Senast redigerad av Truefighter 2024-10-04 kl. 23:33.
Citera
2025-02-02, 12:12
Medlem
Hur vrderas en sn hr aktie egentligen. Bull r p vldigt mycket hgre n vad kursen r idag. Men givet att dom vinner och allt gr som dom hoppas, finns ju ingen underliggande affrsverksamhet gissar jag? S alla kommer vl slja och dra?
Citera
2025-02-04, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrejv
Hur vrderas en sn hr aktie egentligen. Bull r p vldigt mycket hgre n vad kursen r idag. Men givet att dom vinner och allt gr som dom hoppas, finns ju ingen underliggande affrsverksamhet gissar jag? S alla kommer vl slja och dra?
Intressant bolag. Dom gr fortfarande med frlust. Vem tar vinsten?

Ligger kvar tills domen faller, sen fr man se hur det utvecklas..
Citera
2025-02-14, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Intressant bolag. Dom gr fortfarande med frlust. Vem tar vinsten?

Ligger kvar tills domen faller, sen fr man se hur det utvecklas..
Aktiegare som fr en utdelning vid eventuell vinst utdelningen beror p hur mycket Samsung fr betala.
Citera
2025-02-14, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaslegion
Aktiegare som fr en utdelning vid eventuell vinst utdelningen beror p hur mycket Samsung fr betala.
Ja delvis men kan bli mer eller mindre eller inget alls i vrsta fall. Inte bara Samsung hr. Fr den risken fr du kanske lsa p lite mer och s dr?
Citera
2025-02-15, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Ja delvis men kan bli mer eller mindre eller inget alls i vrsta fall. Inte bara Samsung hr. Fr den risken fr du kanske lsa p lite mer och s dr?
Risken att det inte blir ngon vinst alls r vldigt liten, den ligger skert p 5% eller mindre.
Citera
2025-02-15, 18:10
Medlem
Citat:
Risken att det inte blir ngon vinst alls r vldigt liten, den ligger skert p 5% eller mindre.
Vad vet man? Beror nu p rttsprocess. Men jag skulle inte lgga ned mitt livs spargris utan bara ngra pengar.
Citera
2025-02-15, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Vad vet man? Beror nu p rttsprocess. Men jag skulle inte lgga ned mitt livs spargris utan bara ngra pengar.
Nej har sklart inte gtt all in, oavsett om chansen r 1% att dom frlorar.
Citera
2025-02-16, 05:21
Medlem
Citat:
Nej har sklart inte gtt all in, oavsett om chansen r 1% att dom frlorar.
Nej det frsts. Det kan vl dra ut p tiden med och d blir ens pengar upplsta i denna process. Men mycket beror p enskilda prestationer av exempelvis advokater.
Citera
2025-04-17, 12:58
Medlem
YES! Dr ndde vi 10 (nstan) tack vare frhandeln idag. Mitt GAV r p 2 och hr stmplar jag ut. Helt sansls utveckling, och 20% upp p tv dagar endast fr att rttsprocessen gtt framt, utan ngon info varken positiv eller negativt.

Tror mycket nu r inprisat i kursen. Ngon form av Settlement lr det bli med Samsung och mnga positionerar sig pga dagens Discovery Hearing. Jag r dock livrdd fr att det blir relativt trkigt settlement som inte marknaden rknat med och kursen dippar ner till 5-6 dollar igen.
Kan bli mitt livs strsta misstag att lmna, men jag har gjort bra pengar p Neonode!
Lter en chanspost med 10% av mitt innehav ligga kvar dock.
Senast redigerad av Misantropovic 2025-04-17 kl. 13:02.
Citera
2025-04-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misantropovic
YES! Dr ndde vi 10 (nstan) tack vare frhandeln idag. Mitt GAV r p 2 och hr stmplar jag ut. Helt sansls utveckling, och 20% upp p tv dagar endast fr att rttsprocessen gtt framt, utan ngon info varken positiv eller negativt.

Tror mycket nu r inprisat i kursen. Ngon form av Settlement lr det bli med Samsung och mnga positionerar sig pga dagens Discovery Hearing. Jag r dock livrdd fr att det blir relativt trkigt settlement som inte marknaden rknat med och kursen dippar ner till 5-6 dollar igen.
Kan bli mitt livs strsta misstag att lmna, men jag har gjort bra pengar p Neonode!
Lter en chanspost med 10% av mitt innehav ligga kvar dock.
Lugn & fin. Det roliga brjar vl frst i oktober. Bra GAV p 2 dollar! Alltid kul att ha en trisslott i portfljen.
Citera
2025-06-13, 22:08
Medlem
Ingen har skrivit hr inne s jag tar tillfllet i akt.

NEONODE NR FRLIKNING MED SAMSUNG

Det hr kan vara bland det strsta som hnt inom patentml i TECH.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in