Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-09-28, 20:23
  #13
Medlem
Grävde fram några av GM’s intressantare citat. Amatören är bara en standard koksblatte med storhetsvansinne. Snart sitter han.
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Polisen vet att alla fyra har varit inblandade mackan Emil Issa och Vincent så sluta hitta på massa med att det va någon annan
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Knulla era mammor som skriver det var maijd
Och Emil och mackan sågs med ssa och Vincent varför försöker ni lägga det på majid rätt ska vara rätt Emil har åkt med ssa ner till Stockholm sedan hämtade hash och dela till Ånge genom Alex
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Lyssna Alex rapp skulle bli rånad inte mördad killen hade druckit och tror han kvävdes i sin egna spya nej jag har inte pratat med polisen tänker heller inte säga något jag är en av dom som var där jag menar allvar nu jag vet exakt vad som hände hur han dog tänker inte nämna mitt namn för jag är på fri fot allt det ni skriver om majid stämmer inte jag kände mer Alex hade och hans bror mer än maijd lärde känna majid genom Alex. H ' killen hade dött efter vi 4 lämna platsen det va inte så han dog när vi var där
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Polisen har fått tag på många uppgifter men mannens död va på grund av att han hade druckit så mycket och tror han dog av det det va inte så man hade vapen mot honom eller så

Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Jag såg precis allt det skulle bli ett rån vi fast binde honom och jag är på fri fot fortfarande jag vill inte lämna in mig för att jag är oskyldig oavsett vad så kommer jag bli dömd för grov rån människorov kanske inte mordet men jag kommer ändå antagligen få sitta och är hellre fri än att sitta min vän killen dog bara så vet inte hur ingen ville döda honom med meningen och killarna som sitter inne vet precis vad som hände också jag önskar dom lycka till där inne för dom gola ner mig men det kliar mig ingenstans för kommer aldrig bli tagen förstår du
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Hahha du låter dig och polisen suga av mig din lila valp
Jag är i Stockholm kom hit din
horunge pissar på dig och hela din familj din äckliga horunge man borde knulla din mamma på din pappas rygg sen dra en lina cocain på hennes fitta du leker tuff bakom din lur för du är också anonym va haha sån liten internet ganster man borde göra som man gjorde med han rapp men på dig och din familj men denna gången utan kläder

Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Emil och mackan kom i väg med oss sen ville dom gå tillbaka och kolla till rapp ingen av oss trodde han dog förstår du sen när dom kom tillbaka så var han död och den som larmade var en av grannarna efter som att vi var högljudda
Plus Em## har bil och så ni vet rapp blev inte misshandlad han blev bara bunden kanske fick en spark av dom dära hans vänner några laveter men idén var att vi ville ha en Canada goose jacka vi såg mackan hade en i grön vi tänkte ta den från honom sen kom han och sa att jag känner en kille som har lika dan och det är rapp han ville själv inte bli rånad den lila fittan mackan så han tipsade oss rapp istället för vi ska ta hans jacka han mackan leker mycket tuff och så han ville själv allt detta skulle hända han hade en stor roll i killens död och tror om inte Mackan var där så hade Alex bara blivit rånad men så klart han mackan ska leka tuff och slå en bunden kille

Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Din mamma är idioten här för hon födde dig din valp jag är fri och mår bättre än dig är mer lycklig än dig och som sagt du och polisen kan snacka som fåglar men jag kommer ändå aldrig bli tagen och säg till polisen att jag uppförde rånet och kom undan och kommer alltid komma undan för bara dumma Åker fast
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Har bollar men vill ändå inte bo i Sverige tro mig Sverige är skit land man ska göra sitt sen tagga varför skulle gå ändå lämna in mig få minst 2;3 år för vad för killen dog av ett misstag nej klart hans familj lider men gjort är gjort hans bästa vänner E och m borde inte vara med och göra så deras vän dog så där ni har ändå dom häktade det borde väl räcka vad ska ni med mig till typ ni vinner ändå ingenting vad vill ni ha mer nästan alla är inne förutom jag räcker inte det ja det va synd
Citera
2020-09-28, 20:34
  #14
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Många svenska journalister tycks ha en fäbless för att svärta ner Flashbacks rykte, vilket givetvis är trist.

Här är i varje fall originaltråden i ABoK om någon skulle vara intresserad av att plöja igenom den: (FB) Misstänkt mord Ånge 2019-12-11

Det är inte det minsta trist eftersom det är det bästa betyg man kan få. Ett hyllande från MSM hade däremot varit riktigt trist eftersom det hade betytt att Flashback var helt i linje med etablissemangets narrativ. MSM avskyr folk som kan berätta deras historia bättre än de själva, och framförallt avskyr de alla element som tar ifrån dem makten över historien. MSM styr knappt dagordningen längre.
Citera
2020-09-28, 20:54
  #15
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det är inte det minsta trist eftersom det är det bästa betyg man kan få. Ett hyllande från MSM hade däremot varit riktigt trist eftersom det hade betytt att Flashback var helt i linje med etablissemangets narrativ. MSM avskyr folk som kan berätta deras historia bättre än de själva, och framförallt avskyr de alla element som tar ifrån dem makten över historien. MSM styr knappt dagordningen längre.

Du har delvis rätt men problemet är att många köper det etablerade svenska mediekanaler skriver rakt av utan minsta tanke på att förhålla sig källkritiskt. Med tanke på att många svenska mediekanaler förhåller sig starkt kritiskt till Flashback riskerar det att få som följd att folk börjar undvika att surfa in på sidan. Än mindre får det folk att registrera sig för att kunna delta i debatterna som bedrivs här.

Jag tror bestämt att Flashback gått miste om många intressanta debattörer och personligheter genom åren till följd av svenska medier. När Flashback omnämns är det allt som oftast på grund av att någon dåre som exempelvis mördaren i detta fall härjat fritt på forumet med sin smörja. Det gynnar knappast Flashback.
Citera
2020-09-28, 21:13
  #16
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Du har delvis rätt men problemet är att många köper det etablerade svenska mediekanaler skriver rakt av utan minsta tanke på att förhålla sig källkritiskt. Med tanke på att många svenska mediekanaler förhåller sig starkt kritiskt till Flashback riskerar det att få som följd att folk börjar undvika att surfa in på sidan. Än mindre får det folk att registrera sig för att kunna delta i debatterna som bedrivs här.

Jag tror bestämt att Flashback gått miste om många intressanta debattörer och personligheter genom åren till följd av svenska medier. När Flashback omnämns är det allt som oftast på grund av att någon dåre som exempelvis mördaren i detta fall härjat fritt på forumet med sin smörja. Det gynnar knappast Flashback.
Nja, jag håller inte med. De som låter sig skrämmas iväg från Flashback p.g.a. media är sannolikt så mentalt begränsade att de inte har mycket här att tillföra iallafall. För dessa individer duger Facebook gott och väl, där alla tycker lika.
__________________
Senast redigerad av RobRoys 2020-09-28 kl. 21:22.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback