Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-04, 07:03
  #193
Medlem
Här vill ni ha sanningar så ska ni skriva till mig
Jag skulle aldrig sitta och ljuga så som ni gör och hitta på massor av rykten
Citera
2020-01-04, 07:04
  #194
Medlem
Polisen vet att alla fyra har varit inblandade mackan Emil Issa och Vincent så sluta hitta på massa med att det va någon annan
Citera
2020-01-04, 09:53
  #195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Knulla era mammor som skriver det var maijd
Och Emil och mackan sågs med ssa och Vincent varför försöker ni lägga det på majid rätt ska vara rätt Emil har åkt med ssa ner till Stockholm sedan hämtade hash och dela till Ånge genom Alex
Tycker du om att knulla din mamma? Lägg ner det där snacket om du vill att nån ska ta dig seriöst.

Så länge ingen sanning kommit fram så går rykten.
Jag har oxå hört av flera stycken som känner A*ex att han varit tillsammans med en invandrarkille som pratar skånska kring de där dagarna så det kan ju stämma de du skriver.

Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Här vill ni ha sanningar så ska ni skriva till mig
Jag skulle aldrig sitta och ljuga så som ni gör och hitta på massor av rykten
Ja vi vill ha sanningen. Kan du berätta varför dem dödade Ale*ander eller varför du tror att dem gjorde det ? Känner Ma*ed malmökillarna? Har du berättat vad du vet för polisen?

Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Polisen vet att alla fyra har varit inblandade mackan Emil Issa och Vincent så sluta hitta på massa med att det va någon annan
Varför plockade polisen in M*jed då ? Och varför håller han sig gömd nu om han inte har något med detta att göra?
Citera
2020-01-05, 11:02
  #196
Medlem
Senaste från utredningen!
” • Mordet i Ånge

Begicks på kvällen den 10 december i en fastighet i Ånge där en man i 20-årsåldern hittades död morgonen efter.

Totalt fem personer misstänks för delaktighet i mordet. Fyra män i åldrarna 18-24 år har häktats, varav två i sin utevaro. De eftersöks alltjämt av polisen. En femte person, en man i 20-25-årsåldern, är också misstänkt men har släppts på fri fot.

Två av de häktade är från Malmö, en från Stockholmsområdet.

Misstankarna gäller mord, människorov och grovt rån. Även i det här ärendet ska åtal väckas senast fredag 10 januari.”
Citera
2020-01-06, 13:41
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven
Tycker du om att knulla din mamma? Lägg ner det där snacket om du vill att nån ska ta dig seriöst.

Så länge ingen sanning kommit fram så går rykten.
Jag har oxå hört av flera stycken som känner A*ex att han varit tillsammans med en invandrarkille som pratar skånska kring de där dagarna så det kan ju stämma de du skriver.


Ja vi vill ha sanningen. Kan du berätta varför dem dödade Ale*ander eller varför du tror att dem gjorde det ? Känner Ma*ed malmökillarna? Har du berättat vad du vet för polisen?

Varför plockade polisen in M*jed då ? Och varför håller han sig gömd nu om han inte har något med detta att göra?


Lyssna Alex rapp skulle bli rånad inte mördad killen hade druckit och tror han kvävdes i sin egna spya nej jag har inte pratat med polisen tänker heller inte säga något jag är en av dom som var där jag menar allvar nu jag vet exakt vad som hände hur han dog tänker inte nämna mitt namn för jag är på fri fot allt det ni skriver om majid stämmer inte jag kände mer Alex hade och hans bror mer än maijd lärde känna majid genom Alex. H ' killen hade dött efter vi 4 lämna platsen det va inte så han dog när vi var där
Citera
2020-01-06, 13:43
  #198
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Lyssna Alex rapp skulle bli rånad inte mördad killen hade druckit och tror han kvävdes i sin egna spya nej jag har inte pratat med polisen tänker heller inte säga något jag är en av dom som var där jag menar allvar nu jag vet exakt vad som hände hur han dog tänker inte nämna mitt namn för jag är på fri fot allt det ni skriver om majid stämmer inte jag kände mer Alex hade och hans bror mer än maijd lärde känna majid genom Alex. H ' killen hade dött efter vi 4 lämna platsen det va inte så han dog när vi var där

Polisen har fått tag på många uppgifter men mannens död va på grund av att han hade druckit så mycket och tror han dog av det det va inte så man hade vapen mot honom eller så
Citera
2020-01-06, 19:46
  #199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Lyssna Alex rapp skulle bli rånad inte mördad killen hade druckit och tror han kvävdes i sin egna spya nej jag har inte pratat med polisen tänker heller inte säga något jag är en av dom som var där jag menar allvar nu jag vet exakt vad som hände hur han dog tänker inte nämna mitt namn för jag är på fri fot allt det ni skriver om majid stämmer inte jag kände mer Alex hade och hans bror mer än maijd lärde känna majid genom Alex. H ' killen hade dött efter vi 4 lämna platsen det va inte så han dog när vi var där
Skulle ni 4 råna honom?
Du säger att du vet exakt hur han dog, hur kan du veta det om du inte var där när han dog?
Din historia stämmer inte. Om en vän dör av en olyckshändelse så finns väl ingen anledning att gömma sig för polisen. Alexander kan ju inte skvallra om rånet ändå.
Så varför är du rädd att prata med polisen om du är oskyldig?

Vem hittade honom och ringde polisen då?

Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Polisen har fått tag på många uppgifter men mannens död va på grund av att han hade druckit så mycket och tror han dog av det det va inte så man hade vapen mot honom eller så
Man har ju förstås obducerat Alexander och sett direkt om han hade spyor i lungorna. Dom har ju sett någon annan typ av skador eftersom folk är häktade misstänkta för mord. Fattar inte att du tycker det är värt att skydda såna här människor, det gör dig lika delaktig även om du inte gjort något fysiskt.
Citera
2020-01-06, 20:16
  #200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helsven
Skulle ni 4 råna honom?
Du säger att du vet exakt hur han dog, hur kan du veta det om du inte var där när han dog?
Din historia stämmer inte. Om en vän dör av en olyckshändelse så finns väl ingen anledning att gömma sig för polisen. Alexander kan ju inte skvallra om rånet ändå.
Så varför är du rädd att prata med polisen om du är oskyldig?

Vem hittade honom och ringde polisen då?


Man har ju förstås obducerat Alexander och sett direkt om han hade spyor i lungorna. Dom har ju sett någon annan typ av skador eftersom folk är häktade misstänkta för mord. Fattar inte att du tycker det är värt att skydda såna här människor, det gör dig lika delaktig även om du inte gjort något fysiskt.

Jag såg precis allt det skulle bli ett rån vi fast binde honom och jag är på fri fot fortfarande jag vill inte lämna in mig för att jag är oskyldig oavsett vad så kommer jag bli dömd för grov rån människorov kanske inte mordet men jag kommer ändå antagligen få sitta och är hellre fri än att sitta min vän killen dog bara så vet inte hur ingen ville döda honom med meningen och killarna som sitter inne vet precis vad som hände också jag önskar dom lycka till där inne för dom gola ner mig men det kliar mig ingenstans för kommer aldrig bli tagen förstår du
Citera
2020-01-06, 20:41
  #201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Jag såg precis allt det skulle bli ett rån vi fast binde honom och jag är på fri fot fortfarande jag vill inte lämna in mig för att jag är oskyldig oavsett vad så kommer jag bli dömd för grov rån människorov kanske inte mordet men jag kommer ändå antagligen få sitta och är hellre fri än att sitta min vän killen dog bara så vet inte hur ingen ville döda honom med meningen och killarna som sitter inne vet precis vad som hände också jag önskar dom lycka till där inne för dom gola ner mig men det kliar mig ingenstans för kommer aldrig bli tagen förstår du

Så han satt bunden när han dog ? Vem ringde polisen då?
Vad skulle ni råna honom på då, pengar eller grejer?
Vilka gola ner dig, Majed eller Emil och Mackan?
Citera
2020-01-06, 22:08
  #202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Jag såg precis allt det skulle bli ett rån vi fast binde honom och jag är på fri fot fortfarande jag vill inte lämna in mig för att jag är oskyldig oavsett vad så kommer jag bli dömd för grov rån människorov kanske inte mordet men jag kommer ändå antagligen få sitta och är hellre fri än att sitta min vän killen dog bara så vet inte hur ingen ville döda honom med meningen och killarna som sitter inne vet precis vad som hände också jag önskar dom lycka till där inne för dom gola ner mig men det kliar mig ingenstans för kommer aldrig bli tagen förstår du

Din jävla idiot?! Tror du på riktigt att du går fri länge till?? Tror du att Flashback är SÅÅ jävla anonymt att polisen inte får tag i dig Chepe?? Hahaha Men bra om dom tar dig, med tanke på att du verkar sitta inne med lite info grabben! Jävla luffare, råna en 20 årig ångebo ?? Luffare
Citera
2020-01-06, 22:17
  #203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chepe3310
Jag såg precis allt det skulle bli ett rån vi fast binde honom och jag är på fri fot fortfarande jag vill inte lämna in mig för att jag är oskyldig oavsett vad så kommer jag bli dömd för grov rån människorov kanske inte mordet men jag kommer ändå antagligen få sitta och är hellre fri än att sitta min vän killen dog bara så vet inte hur ingen ville döda honom med meningen och killarna som sitter inne vet precis vad som hände också jag önskar dom lycka till där inne för dom gola ner mig men det kliar mig ingenstans för kommer aldrig bli tagen förstår du

Var det ni som rånade den andra grabben oxå? Tror det var typ i Ljungaverk i höstas. 4 maskerade killar som rånade ett hus och tonåringen i huset råkade vara hemma.
Citera
2020-01-07, 00:41
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDragan
Din jävla idiot?! Tror du på riktigt att du går fri länge till?? Tror du att Flashback är SÅÅ jävla anonymt att polisen inte får tag i dig Chepe?? Hahaha Men bra om dom tar dig, med tanke på att du verkar sitta inne med lite info grabben! Jävla luffare, råna en 20 årig ångebo ?? Luffare

Hahha du låter dig och polisen suga av mig din lila valp
Jag är i Stockholm kom hit din
horunge pissar på dig och hela din familj din äckliga horunge man borde knulla din mamma på din pappas rygg sen dra en lina cocain på hennes fitta du leker tuff bakom din lur för du är också anonym va haha sån liten internet ganster man borde göra som man gjorde med han rapp men på dig och din familj men denna gången utan kläder
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback