2020-10-04, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Har det påpekats i tråden att pedofiler i regel inte knullar fjortonåringar?

Nej, den lilla detaljen har missats. Han är pedofil och omgett sig med småpojkar på rave enligt tråden. Har han då haft ett crew av 6-12-åringar runt sig på sina klubbar och i skogen?

Avskyvärt och vidrigt brott, men att träffa en påstådd 16-åring på Grindr gör han inte till pedofil. Inte ens om han vetat om hans egentliga ålder. Och hur kommer groomingen in i bilden? Har han lurat pojken att skapa en profil på Grindr?
Citera
2020-10-04, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Spiken i kistan för bögravekulturen får vi hoppas.
Håll er sodomi bakom låsta dörrar tack!

Du tycker det har varit en öppen allmän scen innan eller? Tönt!
Citera
2020-10-04, 12:42
Medlem
HGs avatar
Hur gick det för brottsoffret??
Citera
2020-10-04, 12:51
Medlem
Techno är ursprungligen från HBTQ-rörelsen. Inte så relevant kanske men med tanke på vissa homofobla kommentarer i tråden

Tror också att vissa kallar honom pedofil för att ett är lättare att komma ihåg ordet än hebefil, som han annars är. Sedan är hela grejen sjukt äckligt, bara att läsa på Aftonbladet och pojkar och flickor som råkar ut för sådana män kommer ofta från utsatta områden om jag inte fått det om bakfoten.

Jag förvånar mig inte om det finns fler offer för gubben är 50+ och i hela sitt liv förmodligen känt attraktion av ungdomar som är runt 15.
Citera
2020-10-04, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electric_boogie
Kanske inte, men fått känslan att Ty också gillar lite mer åt det perversa hållet inom sexgrejer också, vilket gör mig lite obehaglig till mods...

Jag har fått berättat av en tjej att Ty var creepy, ivrig och påstridig med försöka få henne och hennes jämnåriga tjejkompis att ta ecstacy när de satt med Ty och typ 1-2 andra killar i ett privat rum i anslutning till en fest. Typ backstage.
Citera
2020-10-04, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernoxe
Tror också att vissa kallar honom pedofil för att ett är lättare att komma ihåg ordet än hebefil, som han annars är.

Enligt tidningsartikeln så hade pojken mer pojkaktiga drag än tonårsdrag, sin ålder till trots. Det var en av anledningarna till varför domaren avfärdade GMs försök att skylla på att han inte förstod att offret var ett barn.

Så det är nog gränsfall alltså.
Citera
2020-10-04, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dronesoul
Enligt tidningsartikeln så hade pojken mer pojkaktiga drag än tonårsdrag, sin ålder till trots. Det var en av anledningarna till varför domaren avfärdade GMs försök att skylla på att han inte förstod att offret var ett barn.

Så det är nog gränsfall alltså.

Förmodligen ja, det var mer allmänt jag menade
Citera
2020-10-04, 14:05
Medlem
Citat:
Jag har fått berättat av en tjej att Ty var creepy, ivrig och påstridig med försöka få henne och hennes jämnåriga tjejkompis att ta ecstacy när de satt med Ty och typ 1-2 andra killar i ett privat rum i anslutning till en fest. Typ backstage.

Det var väl sjysst av honom att bjuda på det. Eller målar du upp bilden av en äckelgubbe som försöker lura i småflickor ecstacy för att lura dem i säng. Det bevisar bara att du aldrig tagit ecstacy eller umgåtts med folk som tar droger.
Senast redigerad av Queenjani 2020-10-04 kl. 14:07.
Citera
2020-10-04, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenjani
Det var väl sjysst av honom att bjuda på det. Eller målar du upp bilden av en äckelgubbe som försöker lura i småflickor ecstacy för att lura dem i säng. Det bevisar bara att du aldrig tagit ecstacy eller träffat Ty.

Haha ok. Nu var det ju det påstridiga jag syftade på och inte brukandet av ecstacy i sig, men det flög dig helt över huvudet tydligen. Jag säger bara vad jag fick berättat för mig för övrigt. Ta det hur ni vill.
Citera
2020-10-04, 14:30
Medlem
Citat:
Haha ok. Nu var det ju det påstridiga jag syftade på och inte brukandet av ecstacy i sig, men det flög dig helt över huvudet tydligen. Jag säger bara vad jag fick berättat för mig för övrigt. Ta det hur ni vill.

Jag har oerhört svårt att tro att det gick till som du fått det berättat, jag känner Ty väl och han är absolut inte den typen av kille. Han är respektfull och sjysst, han frågade väl dem om de ville ha eftersom de satt där och de blev livrädda för den fula gubben som mamma varnat för. Det är en gest av generositet att bjuda dem, vill man inte ha är det bara att tacka nej. Eller vad gjorde han, lutade sig fram med pillerburken under näsan på dem och sa han neej kom igen tjejer klart ni ska prova?
Citera
2020-10-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernoxe
Techno är ursprungligen från HBTQ-rörelsen. Inte så relevant kanske men med tanke på vissa homofobla kommentarer i tråden

Tror också att vissa kallar honom pedofil för att ett är lättare att komma ihåg ordet än hebefil, som han annars är. Sedan är hela grejen sjukt äckligt, bara att läsa på Aftonbladet och pojkar och flickor som råkar ut för sådana män kommer ofta från utsatta områden om jag inte fått det om bakfoten.

Jag förvånar mig inte om det finns fler offer för gubben är 50+ och i hela sitt liv förmodligen känt attraktion av ungdomar som är runt 15.
Försöker du tvätta honom ren fö ratt han är hebefil, då ju enligt Svenska normer alla under 18 år är BARN! Som alla dessa skäggiga afghaner. Det finns ingen ursäkt för våldtäkt, och inte minst mot minderåriga!
Citera
2020-10-04, 15:04
Medlem
Jag har hängt i technosvängen 15 år och känner inte Eje väl men vi känner varann, jag känner också goda vänner till honom samt de flesta det spekulerats kring i tråden.

Technovärlden är en accepterande plats för oliktänkande och avvikande, och jag tror inte många skulle ha synpunkter på att en 14-åring och 50-åring träffas om det är frivilligt från båda. Jag vet att Eje är gay men alltid har varit hemlig med det, vilket är lite knäppt med tanke på den accepterande bögvänliga kulturen. Men jag har aldrig hört rykten om att han skulle gilla småpojkar. Unga killar/män kanske, har inte hört någon prata om det och skulle inte bry mig heller om vem han ligger med. Men det är chockerande, det som kommit fram nu. Jag har väl alltid tyckt att han är lite dryg och överlägsen och jag haft nån dålig vibb av honom utan att kunna sätta fingret på det, ingen jag själv velat lära känna närmare. Bevisar bara ännu en gång att magkänslan funkar. Men han är vettig och målmedveten, gör bra fester och jag har aldrig sett, hört eller anat att det skulle vara sånt här fel i huvudet på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in