Citat:
Ursprungligen postat av
PinkLacey
Nej, technosvängen accepterar inte en 14 åring grabb och en 50årig man, det säger mer om dig än någont annat.
Jag har vänner som organiserat fester inhop med Eie och de är helt sjukt arga och fördömer det.
Nej det är verkligen för stor åldersskillnad och jag har svårt att se någon acceptera det mer än i undantagsfall.
Teoretiskt kan man tänka sig en ageplay-relation där båda parter är fullt införstådda och överens om vad som ska ske, enbart sexuellt då, och i en sådan extraordinär situation (alltså i det individuella fallet) kan man acceptera det - absolut inte alla tycker så, som jag redan sagt tycker många att samtycke aldrig kan ges från ett barn och sen kan man dividera huruvida den gränsen går vid 15 eller 18.
Jag tycker inte man kan sätta en åldersgräns, efter puberteten kan vad som helst hända. Jag var själv sexuellt mogen och aktiv vid tidig ålder och hade relationer med
betydligt äldre män när jag var i 13-14 års ålder. Min mamma var upprörd och det såg säkert jätteilla ut i andras ögon, men det var helt och hållet jag som ville det och t.o.m var den pådrivande och dominanta. Och killarna jag dejtade behandlade mig väl, en milsvid skillnad.
SJÄLVKLART är alla chockade och arga, han har VÅLDTAGIT ett BARN. Det är hemskt att upptäcka att någon man haft i sin närhet, pratat med, festat och jobbat ihop med, ens kan göra något såhär. Särskilt om han varit en person som pratat mycket om sexuellt likaberättigande och ansvar för varandra.