Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
Känner inte Damien och har noll intresse för techno, men känner till honom genom ett tidigare jobb som tekniker inom media. Jobbade tidigare på en relativt stor produktion där Damien förekom. Han fick bre ut sig om sin politiska vision, som innehöll stor passion gällande nolltoleransen MOT sexuella trakasserier, lustigt nog. Kapten Klänning, någon?
Kontaktade just en tidigare kollega som berättade att det var en hel del kontrovers gällande huruvida det var en lämplig gäst att ha med i programmet. En av programledarna hade tydligen bråkat på något produktionsmöte och sagt något i stil med: ”Den jäveln kanske borde försvara småpojkars rättigheter istället och se hur långt han kommer?”. Ändå blev det inte så, pga att en annan programledare i princip bortförklarade det hela som illasinnade rykten och själv tog beslutet. Dålig stämning blev det.
Jag, som annars aldrig ens känt till Damien, förvånas över att han på något sätt verkar ha haft makt över inflytelserik media och dess profiler. Han har fått synas som debattör och människorättskämpe i flera sammanhang. Det han och en del av hans kompisar sysslat med verkar ha varit mer välkänt än man kan tro. Har dock för mig att programledaren i fråga var fascinerad av ravekulturen på 90-talet och på så vis fick ta del av dess hörsägen. Fruktansvärt att dessa enormt vidriga händelser inte kommit ut tidigare när så många verkar ha känt till det. Att skydda en pedofil är näst intill lika vidrigt som att vara en.
Som manipulativ pedofil så måste jag dock försvara hans omgivning i detta. Vi pedofiler är så duktiga på att manipulera vår omgivning att den näst intill kan beskrivas som Hjärntvättad.
Omgivningen har inte en chans att stå emot den manipulativa verklighet vi erbjuder den. Vi charmar den så hårt att den till och med tar oss i försvar när frågor om vår hedervärdighet kommer på tal.
Se fallet Michael Jackson för Tydliga Exempel på det.
Vi pedofiler ÄGER vår omgivande värld, and there's Nothing you can do about it. Det enda du egentligen kan göra är att ha så god kontakt som möjligt med ditt barn. Ditt barns förmåga att vilja/våga berätta Sanningen för Dig, är Pedofilernas Största Hot.