Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-09-21, 23:13
  #1
Medlem
SkattefriZons avatar
En gnällig granne som är förbannat jobbig.

Hur får man en granne att flytta?

Någon som har lyckats att eliminera en jobbig granne innan?
Citera
2020-09-21, 23:16
  #2
Medlem
Den stora samlingstråden om besvärliga grannar:
(FB) Den stora samlingstråden om besvärliga grannar
Citera
2020-09-21, 23:17
  #3
Medlem
EnlitenUgglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
En gnällig granne som är förbannat jobbig.

Hur får man en granne att flytta?

Någon som har lyckats att eliminera en jobbig granne innan?


Har du en kakelugn?
Isåfall kan du bränna på som en jävla galning med surt virke.
Då ryker det på hans hus och det blir skit

Finns många alternativ.
Du kan köpa såna där djur som lever under jorden. Har glömt bort namnet.
Lägg dom i hans trädgård så gräver dom hål överallt.


Du kan konvertera till islam och spela AHSFHASDJASDHASDAEAE!!!!ALLUHK AKBAR musik 15 gånger per dag..


Det är mina tips iaf.
Jag hoppas du blir av med grannen
Citera
2020-09-22, 00:33
  #4
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
En gnällig granne som är förbannat jobbig.

Hur får man en granne att flytta?

Någon som har lyckats att eliminera en jobbig granne innan?

Och vad har du gjort som får grannen "gnällig"? Kan vara bra att veta, så att man vet vad man ska ge dig för tips.
Citera
2020-09-22, 03:31
  #5
Medlem
Vermillionss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
En gnällig granne som är förbannat jobbig.

Hur får man en granne att flytta?

Någon som har lyckats att eliminera en jobbig granne innan?

Det krävs skills that kills. Tvivlar på att du har det.
Citera
2020-09-22, 07:27
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vermillions
Det krävs skills that kills. Tvivlar på att du har det.
Du menar alltså att man bör mörda sin granne?
Citera
2020-09-22, 07:38
  #7
Medlem
f30malmos avatar
Om grannen bor under, tappa saker i golvet på konstiga och oregelbundna tider under natten. Något tungt, och det får bara ta en sekund så ingen kan klaga/spela in ljudet.

Nä, men seriöst, har man en störig granne brukar man själv få flytta, eller bli mer tolerant.
Citera
2020-09-22, 08:39
  #8
Medlem
SmyghukareNs avatar
Kör den ryska varianten, blanda ihop lite novichok och häll ned i hans brevlåda.

Akta bara så du inte får sådant på dig själv bara....
Citera
2020-09-22, 08:41
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Om grannen bor under, tappa saker i golvet på konstiga och oregelbundna tider under natten. Något tungt, och det får bara ta en sekund så ingen kan klaga/spela in ljudet.

Nä, men seriöst, har man en störig granne brukar man själv få flytta, eller bli mer tolerant.

Det hela kanske förklarar sig självt om man gör research på den idiot som skapar problem själv och blir anmäld gång efter gång. Om man blir provocerad för att grannen ger tillbaka får man skylla sig själv. Det är bara de som ingen vill ha med att göra med som blir anmälda.

Jag har en idiot ovanför mig som kör exakt samma idiotiska variant som du *"rekommenderar*" och jag hämnas tillbaka med ränta. Hade varit smartare att inte syssla med sådant som du rekommenderar men för det krävs normalintelligens. Det saknar hon. När hennes arbetsgivare, (låtsasjobb), ansåg att hon är dum i huvudet så säger det allt om henne. Hur gick det för henne på låtsasjobbet om hon är "smart"? De tog första bästa chans att göra sig av med henne. Hon brukar också spola en massa gånger i toaletten för att hon tror att jag bryr mig eller när hon ska ut. När hon blev dumpad av sin fd sambo, en amerikan för att hon kom på den smarta idén att hon skulle blåsa honom på pengar genom att handla upp sina bidrag och låta honom skjuta till det hon bränt så spolade hon hela åtta gånger i toaletten och sedan anklagar hon falskt mig för att konsumera volymer av vattnet.

Man behöver inte ens vara normalintelligent för att förstå enkla samband och vad det rör sig om men så är det när det är sådana som ingen vill ha med att göra. Sådana finns i massor och det är sådan som får låtsasjobb och idioter (desperata män med låg iq) hakar i.
Citera
2020-09-22, 08:48
  #10
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muslimmagician
Det hela kanske förklarar sig självt om man gör research på den idiot som skapar problem själv och blir anmäld gång efter gång. Om man blir provocerad för att grannen ger tillbaka får man skylla sig själv. Det är bara de som ingen vill ha med att göra med som blir anmälda.

Jag har en idiot ovanför mig som kör exakt samma idiotiska variant som du *"rekommenderar*" och jag hämnas tillbaka med ränta. Hade varit smartare att inte syssla med sådant som du rekommenderar men för det krävs normalintelligens. Det saknar hon. När hennes arbetsgivare, (låtsasjobb), ansåg att hon är dum i huvudet så säger det allt om henne. Hur gick det för henne på låtsasjobbet om hon är "smart"? De tog första bästa chans att göra sig av med henne. Hon brukar också spola en massa gånger i toaletten för att hon tror att jag bryr mig eller när hon ska ut. När hon blev dumpad av sin fd sambo, en amerikan för att hon kom på den smarta idén att hon skulle blåsa honom på pengar genom att handla upp sina bidrag och låta honom skjuta till det hon bränt så spolade hon hela åtta gånger i toaletten och sedan anklagar hon falskt mig för att konsumera volymer av vattnet.

Man behöver inte ens vara normalintelligent för att förstå enkla samband och vad det rör sig om men så är det när det är sådana som ingen vill ha med att göra. Sådana finns i massor och det är sådan som får låtsasjobb och idioter (desperata män med låg iq) hakar i.

Chilla, jag var inte så seriös med mitt förslag. Du verkar faktiskt mest ha problem med dig själv och kanske överskattar hur mycket du betyder i din grannes liv.
Citera
2020-09-22, 09:27
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Chilla, jag var inte så seriös med mitt förslag. Du verkar faktiskt mest ha problem med dig själv och kanske överskattar hur mycket du betyder i din grannes liv.

Som vanligt drar du en slutsats men inser inte själv hur efter du är.

Den enda gång som jag tänker på dessa äckel är när jag skiter och behöver snabba upp förloppet. Då tänker jag på dem. Jag betalar mina advokater för slippa ha med stinkande skit att göra.

Förstår du att du nu att du ligger ett par miljoner ljusår efter mig?
Citera
2020-09-22, 13:19
  #12
Moderator
VitKallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 460430-0014
Den stora samlingstråden om besvärliga grannar:
(FB) Den stora samlingstråden om besvärliga grannar
Tack för den.

Skickar vidare till Bostad. /VitKalla

Relationer och samlevnad: allmänt --> Bostad, hem och trädgård
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback