Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-04, 12:46
  #121
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Fastnade direkt på detta:
"Tror dagen innan den sista hade jag berättat för henne att jag var orolig över att jag skulle tappa intresset"

Om någon jag dejtar säger så kan jag säga att jag skulle springa baklänges.
Låter som en ursäkt för att kunna ligga runt på din semester.

Hon var verkligen seriöst intresserad av dig.

Sedan vill du träffa henne för middag trots att du har karantän?
Ganska omoget förslag.
Du kunde ha föreslagit första helgen efter din karantän istället.

Mitt förslag är att du skriver "på riktigt" till henne, att du tycker väldigt mycket om henne, att du saknar henne, att du var rädd för att bli sårad mm

Sedan föreslår du två olika datum när du vill bjuda ut henne på middag. (Efter din karantän)

En man ska aldrig säga till en kvinna att "hon ska höra av sig när hon vill ses".
Hur mycket man än gillar någon så tar det emot att höra av sig.

Om hon är intresserad på riktigt så vill hon ses och få höra hur du tänker.
Om hon är intresserad tillbaka så kasta inte bort chansen att lära känna varandra mer utan var seriös och äkta så kommer det att lösa sig!

Lycka till!!

Delar din uppfattning till 100% Hur i helvete kan TS bara klämma ur dig något så korkat som

"Tror dagen innan den sista hade jag berättat för henne att jag var orolig över att jag skulle tappa intresset"

Hon uppfattade det garanterat som att TS inte har några djupare känslor för henne och vill ha bakdörren öppen och smyga iväg snart!

Om TS är seriöst intresserad av henne så ska han ha ett allvarligt ärligt samtal med henne!

Hon VAR uppenbarligen intresserad men det kan TS mycket väl ha sjabblat bort!
__________________
Senast redigerad av Ringhals3 2020-12-04 kl. 12:49.
Citera
2020-12-04, 13:36
  #122
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Ja, nu har det gått 3 månader sedan du hamnade i den här situationen och kanske bäst att ta sig ur det så enkelt du kan genom att flytta. Det var väl inte så farligt dock, det hon får se? Bättre än att hon lovar dig att ses och sedan ställer in 3 timmar innan. Men ja, nu vet du. Du kanske träffar någon i hemstaden nu istället.
Jag är för ensam bara. Har aldrig varit så här jäkla bekräftelse och närhetssökande innan. Hon och jag är på helt olika våglängder. Jag kan inte skruva ned, går sönder inombords. Ska bli skönt att träffa lite folk jag kan lita på.
Visst jag älskar henne. Men jag har ett liv att leva och jag kan inte göra det med henne i mina tankar då jag uppenbarligen inte finns i hennes.
Hoppas jag bara kan hitta kärleken någon gång igen framöver. Vilken rush!
Sen får väl hon göra sin karriär då det är något hon brinner för. Det är egentligen superbra, önskade att jag inte var lika besatt som jag blev då hade jag också kunnat göra det.
Om man inte satsar något så kan man inte vinna heller. Klart det gör ont att förlora men det får man lära sig att tåla. Får försöka läka på ett vettigt sett och inte dejta runt nu. Vänner och hobbys!
__________________
Senast redigerad av Unisertit 2020-12-04 kl. 13:47.
Citera
2020-12-04, 13:54
  #123
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Delar din uppfattning till 100% Hur i helvete kan TS bara klämma ur dig något så korkat som

"Tror dagen innan den sista hade jag berättat för henne att jag var orolig över att jag skulle tappa intresset"

Hon uppfattade det garanterat som att TS inte har några djupare känslor för henne och vill ha bakdörren öppen och smyga iväg snart!

Om TS är seriöst intresserad av henne så ska han ha ett allvarligt ärligt samtal med henne!

Hon VAR uppenbarligen intresserad men det kan TS mycket väl ha sjabblat bort!
Kanske. Men tog upp det imorse med henne. Hon kom inte ihåg det och så fick jag återberätta det för henne och hon sa att hon antagligen skojade. Mycket tid har gått också, men får vara lite mer finkänslig med att yttra sådana tankeexperiment i framtiden. Tyckte vi hade en rätt ironisk och skön jargong där vi kunde skämta och prata om allt. Även konceptet att inte vara förälskade.

Jag får väl köpa det. Hon sa att hon ändå aldrig riktigt kunde investera sig känslomässigt i detta. Men jag hade bara önskat att jag visste det så jag slapp göra det helt ensam.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback