Citat:
Ursprungligen postat av
Corona-Bob
Frågorna var irrelevanta i detta sammanhang. Åkesson pressas alltid hårdare än andra. Det tillhör SVT's agenda.
Ja frågorna var totalt ointressanta för den politikintresserade. Men Jimmie borde klara av det iaf utan att svettas med stirrig blick. Han hade inga problem med såna här frågor 2010-2014. Då var han smal och snabb i svaren.