Citat:
Ursprungligen postat av
DEPRESSIV
Förekom det sexuella övergrepp i ett UK-fängelse?
Försök med försvaret alt ordningsvakt /väktare.
Ja det hände, men var ovanligt. Det fanns en bög på första avdelningen jag var på som var städare, han gick omkring och betalade folk för att suga hans kuk, eller försökte iaf. Jag vet ingen som nappade.
På lugna avdelningen jag satt hände det en sak en gång. Det var en kille som jag kände som hade epilepsi, han delade cell med någon pervers typ, en riktigt sjuk jävel. Hur de hamnade tillsammans vet jag inte, men epilepsi killen var inte bög.
En kväll så fick han ett anfall och trillade ur sängen(bottenslafen) och låg och sprattlade på golvet, när den andra killen märkte detta så kröp han ner från sin säng och ner på golvet och drog av honom byxorna mitt under anfallet och knullade honom i röven. Efterssom han var mitt i ett anfall så kunde han inte göra något eller försvara sig.
Jag fick detta berättat till mig dagen efter av epilepsikillen som då hade anmält detta till vakterna och fått den andra idioten förflyttad. En sådan sak var det okay att skvallra om, speciellt efterssom nattpersonalen som gick ronden hade kollat in genom luckan och sett vad som pågick medans det hände som tur var. (de brukade titta till ibland även på natten) Den sjuka jäveln blev t.om flyttad till ett annat fängelse då, för han kunde inte vara kvar, han hade blivit dödad där då ryktet spred sig fort.