2020-09-13, 18:33
Medlem
duden83s avatar
I call troll.

Men om det mot formodan skulle vara sant så är det väl bara att ljuga i CV:et eller starta eget (som redan sagts).
Skriv något företag som finns och lämna som referns till någon chef på det företaget.
Sedan ger du telefonnumret till en kompis som får låtsas vara denna chef.
Hur svårt ska det vara?

Vad är det värsta som kan hända även om du blir påkommen? Att du inte får jobbet?
Gör som alla andra: skaffa en tjej, fixa ett jobb och kanske några ungar. Vad fan är problemet?

Men flera saker gör jag tror denna historia är ren och skär bullshit. men, men..
Senast redigerad av duden83 2020-09-13 kl. 18:37.
Citera
2020-09-13, 21:17
Medlem
STABILO99s avatar
Jag känner igen mig och jag har inte ens suttit i fängelse...

Hur gammal är du?
Citera
2020-09-14, 01:45
Avslutad
TS,
Luktar som en skådespelare Tom Cruise... Han hatar att vara ensam.
Han klarar inte vara själv.. Han föredrar män inom Scientologkyrkan att vara med dom..
Han ville inte vara en riktigt Tom Cruise person. Män inom sekten hjärntvättade honom om allt löjligt regler.
En riktigt Tom Cruise person dog inre i sin människa för länge sedan, troligen nån tjej stuckit och hans hjärta blödde... Scientologerna lyckade få Tom Cruise bli beroende av sällskapsberoende och hjärntvättade..

Du, klarar inte vara själv och ensam. Och du ville tillbaka till fängelset med män....

Du kan inte tänka klart om hur du vill ha din framtid...
Köp stuga och vara ofta ute i naturen mycket bättre än fängelset och män...
Du kommer att vara en riktigt människa och ditt namn är du 100% själv.
-Inget ska dadda lr vagga dig hela livet ut...

Människor skaffar husdjur som katter och hundar för att de djur ska gnida på människors ben och de ska göra sällskap med människor ...

Rädd för att vara ensam= Du är feg att vara själv.
Rädd för att vara ensam= Du är inte vuxen...
Rädd för att vara ensam= Du kan inte tänka själv utan människors hjälp...
Rädd för att vara ensam= Du kan inte gå i mörker utan människors hand att hålla i hand..

Köp stuga eller annat dylikt nära naturen och lev ditt eget namn och ditt eget person.
Väx inre till dig bli må bra och lyckligt själv utan människor och husdjur..

Människor lurar dig och du ger dom "pengar" (terapigrupp) för att vara sällskap med dig.. Utnyttja ...
Djur lurar dig och du ger dom mat och godis för att vara sällskap med dig.. Utnyttja ...

Människor skadar din hjärnan och du förlorar mycket tid ...
Människor skadar djurs hjärnor för att vara med sällskap...

Obs, jag är inte bra på svenska. Excuse me...
Citera
2020-09-14, 02:41
Medlem
Symptms avatar
British Prison - Violence - Documentary 2019
https://youtu.be/rJBAS3uPlUg
Citera
2020-09-14, 03:03
Bannlyst
Förekom det sexuella övergrepp i ett UK-fängelse?

Försök med försvaret alt ordningsvakt /väktare.
Citera
2020-09-14, 03:09
Medlem
Sainsburyss avatar
Så TS tog LSD lappar med 2 ounces per lapp (56gram per lapp) samt Ecstay med 3 ounces (84gram) per tablett?
Haha.
Citera
2020-09-14, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Så TS tog LSD lappar med 2 ounces per lapp (56gram per lapp) samt Ecstay med 3 ounces (84gram) per tablett?
Haha.

Nej det var nog vad de kostade i form av löstobak inne i fängelset.
Citera
2020-09-14, 05:16
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chikano87
Känner igen mig ganska mycket i din berättelse då jag också suttit utomlands.
Det har varit väldigt svårt att anpassa sig till samhället och till andra vanliga människor här men jag är ändå glad att jag är fri.
Folket i fängelset var skit förrutom några få bra killar, här ute så det sociala samspelet lite annorlunda med mycket skit folk också fast ändå bättre möjligheter.
Du kan fixa tjej, resa, göra mer och göra vad du vill helt enkelt.
Dem du satt med verkar vara riktiga råttor, snor av andra fångar!?
Hade sånt hänt där jag satt så hade han blivit slagen och utslängd ifrån avdelningen.
Det är riktigt fult att sno när man sitter men britterna verkar lite skadade. Fanns det inga oskrivna regler där? Förrutom att dem med våldskapital kunde göra vad som helst och dem svagare fick inte säga något annars är dem tjallare.

Ja de flesta folk var skit, men alla hade ändå fina sidor när man kom inpå dem. Ja det var några som gick omkring och stal på varje avdelning, men ryktena gick vilka det var och många gånger var det en "öppen hemlighet". Dessa fick ofta stryk och blev skickade tillbaka till "bråkstakeavdelningen" när de blev påkomna, så där fanns det många fler sådana. Efter ett tag på lugna avdelningen fanns det knappt någon sådan tjuv eller mobbare kvar. Men det kom alltid nya hela tiden där vakterna hade missbedömt dem tyvärr.

I vilken land satt du? Var det bättre än Sverige om du vet?
Citera
2020-09-14, 05:18
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
TS kan ju för helvete skriva så att det blir medryckande och bra. Detta är en talang som inte många har. Kanske ett jobb där denna färdighet kan användas skulle kunna passa?

Tack men det är inget problem att skriva om det när man genomgått sakerna i verkligheten, svårare hade det nog varit om jag skulle hitta på allting. Men det finns dessutom mycket mer att berätta kring detta, mycket som jag inte tog med, men kände att det redan blev för långt.
Citera
2020-09-14, 05:22
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Jag känner igen mig och jag har inte ens suttit i fängelse...

Hur gammal är du?

Snart 40.

Hur känner du igen dig om du inte setat i fängelset?
Citera
2020-09-14, 05:32
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Förekom det sexuella övergrepp i ett UK-fängelse?

Försök med försvaret alt ordningsvakt /väktare.

Ja det hände, men var ovanligt. Det fanns en bög på första avdelningen jag var på som var städare, han gick omkring och betalade folk för att suga hans kuk, eller försökte iaf. Jag vet ingen som nappade.

På lugna avdelningen jag satt hände det en sak en gång. Det var en kille som jag kände som hade epilepsi, han delade cell med någon pervers typ, en riktigt sjuk jävel. Hur de hamnade tillsammans vet jag inte, men epilepsi killen var inte bög.

En kväll så fick han ett anfall och trillade ur sängen(bottenslafen) och låg och sprattlade på golvet, när den andra killen märkte detta så kröp han ner från sin säng och ner på golvet och drog av honom byxorna mitt under anfallet och knullade honom i röven. Efterssom han var mitt i ett anfall så kunde han inte göra något eller försvara sig.

Jag fick detta berättat till mig dagen efter av epilepsikillen som då hade anmält detta till vakterna och fått den andra idioten förflyttad. En sådan sak var det okay att skvallra om, speciellt efterssom nattpersonalen som gick ronden hade kollat in genom luckan och sett vad som pågick medans det hände som tur var. (de brukade titta till ibland även på natten) Den sjuka jäveln blev t.om flyttad till ett annat fängelse då, för han kunde inte vara kvar, han hade blivit dödad där då ryktet spred sig fort.
Citera
2020-09-14, 05:35
Medlem
Jobba på din egen självbiografi. Skulle lätt vilja läsa den. Titeln oskyldigt dömd i uk. Sen berätta hela din historia. Svenskar älskar att läsa om sånt. Gör upp ett schem nu när du är arbetslös. Skriv 4 timmar varje dag. Ha som mål att boken ska vara klar på 3 månader. Sen försök socialasera dig lite. Om du gillar spela gå med i nån klan. Eller börja i nån nybörjar grupp i kampsport. Sådu skaffar lite vänner. Testa benaningsföretag om du vill ha jobb. Kör en tvåårig ky utbildningen där det är 1/3 praktik. Kan sakna ibland att ligga inspärrad på psyket för personalen va så bra plus att man träffade rätt intressanta personer. Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in