Citat:
Ursprungligen postat av
Ulanna
"Jag har ju inte anställt mig själv" "Relationen var privat, men ytlig. Punkt"
Nej, hon åker inte dit för något.
Hon använde en verbal härskarteknik vid intervjun på TV4 i morse. Jag tror aldrig jag sett så tillplattade och nervösa programledare där tidigare. Synd att det inte ens någon av dem vågade ställa på lite.
Den som eventuellt får reprimander är ML.
ÖB bör för rikets och egen säkerhet omgående avsluta sin relation med LS.
Ja det var väl inte läge där att återberätta sånt som hon berättat för kollegor som föranlett diverse polisanmälan.
Framstod kanske som lite oskön men bet ifrån och det var väl därför hon var där. Knappast att leverera nån ”kiss and tell”. Det sköter ju den här tråden så bra själv. Med rent ”pornografiska” inslag emellanåt.
Oavsett vad de gjort då de varit ”ytliga” med varandra, om hon så hängt i taket insmord i smör, så är det bra att det ruskas om lite i toppen där så vad som nu blivit fel inte upprepas. Men en snubbe verkar vara inringad som ”the bad guy/cop” kan man lugnt säga…