2022-12-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broschyr
Nej det är fler som kommer rensas ut. Efter Linda kommer Towes affärer att komma fram. Några åklagare och domare börjar nog bli lite stressade också. Chefen för Must som anställdes för några år sedan sitter också pyrt till.

Towe Hägg? Vad kan hända där? Bara pokaler och löneförhöjning: Västa vänsterlesbianflatan? Könsbyte på gång? Dvs allt det finaste en människa i Sverige kan göra.

Rädda ett drunknade barn från en å? Vad är DET mot att byta KÖN??? Gode gud.

Fy FAN vad jag hatar vänstern.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Du måste "läsa" mellan raderna, både i bild och text. Då framgår det all tydlighet att hon är väldigt glad i kuk. På gränsen till missbruk av kuk.

Bitarna börjar falla på plats 👍
Citera
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Jag tror att Linda ogillar män som hon inte kan manipulera (pga lägre libido, starka värderingar, starka familjerelationer, mm), precis som Mats Löving ogillar "haggor", dvs äldre poliskvinnor med mycket erfarenhet men som vet att de inte kan komma någon vart längre sängledes. Han måste ändå låtsas lyssna intresserat på dem på alla möten, medan han helst skulle vilja sätta en slaktmask över deras rynkiga huvuden.

Bara mina 5 cent, från Mats Lövings skalliga skalle.

Därför hon grät ut i media att många män inte klarade av att se en kvinna i chefsposition
Citera
2022-12-13, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlower1
En teaser inför imorgon. Då kommer det handla om hur alla inblandande på olika sätt känner varandra och har lojaliter. Jag kan redan nu säga att Säpo återigen har en katastrofal roll i det hela.

Hej igen era Flashback-sköningar!

Så kommer nu fortsättningen på gårdagens utlovade avslöjanden. Det finns flera historier i denna härva som inte helt hänger ihop så jag belyser dem separat.

För att förstå händelserna de senaste dagarna är det viktigt att förstå vem som gillar vem.

Thornbergs påläggskalv är Johan Olsson, högste höns på NOA. Olsson var operativ chef på Säpo under Thornberg och de är kompisar in i döden. Thornberg tillsatte honom snabbt efter att han blev rikspolischef. Olssons CV kan jag rekommendera att det grävs i. Enligt ryktet har han en icke fullständig kandidatexamen i juridik från Uppsala universitet. Han är inte polis.

Ari Stenman jobbade tidigare på Säpo och då mycket med Thornberg. Återigen, mycket nära vänner. Ari är även tajt med Olsson. Mats Löfving är en person som Thornberg har mycket svårt för. Thornberg vill ha "sitt" folk på viktiga ämbeten som kan påverka hans karriär. Löfving fick han inte tillsätta själv och vill bli av med.

Ebba Svenne Arvill är avskydd av Thornberg. Han vill definitivt ha en av sina på den posten som chef för särskilda utredningar då han inte vill bli objektivt granskad.

Runar Viksten tillsattes av Thornberg som "objektiv" utredare. Viksten är god vän med Thornberg och har varit domare i flera Säpo-ärenden de senaste två decennierna. Thornberg har gjort samma sak tidigare, dvs. tillsatt "oberoende" utredare som ska utreda felaktigheter.

Så, nog om de inblandades lojaliteter. I nästa meddelande som kommer om ett tag ska jag förklara händelserna de senaste dagarna. För att hänga med i det bör du ha läst ovan först.

Ses snart!
Citera
2022-12-13, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Därför hon grät ut i media att många män inte klarade av att se en kvinna i chefsposition

100 procent narcissist.
Synd att vi inte (nu) kommer att få ta del av deras FUP:ar.
Citera
2022-12-13, 22:06
Medlem
JymdKjams avatar
Det kommer inte att sluta bra det här.
Citera
2022-12-13, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandssommar
Inte omöjligt!
Stoppa Pressarna blir ju mer och mer självsäkra då de vet att de har rätt i mycket de publicerar. Blond, samma ålder som Linda, pickadollvänlig - du kan vara rätt ute.

Tar nog inte mer än 24 timmar innan Lövings nya nupp är under lupp. Han verkar HELT världsfrånvänd. Klart narcisstbeteende. "Jag står över, jag gör vad jag behagar, ingen - INGEN - kan ta mig, då jag är så överlägsen den övriga pöbeln."

Vilken jävla orm han är Löfving - byxorm.

Är nog rätt säker på att Linda inte är en sån kåting som ni tror - utan mer cool o beräknande upplåter sin inbyggda spemakanal ibland när hon kan vinna pengar o karriär o föörhääxaar gubbarna - de har redan skilt sig o betalat massor o är ensamstående o desperata - då slår hon till - avvisar från sin inbyggda spermakanal o bjuder in en ny dåre till schnabelterapeut o de dumpade goes crazy o blir stalker o misshandlare - skaffar hittepåjobb för de är psykade att se henn.

Den som älskar minst i en relation är den starkare - Linda är starkast.

Karriär o framtida jobb - ÖB är nog den som är mäktigast av dem alla att tillsätta en tjänst
(ex regeringen) linda sitta i en skrubb på noa - inte fy skam för typ 75,000 kr mån men
då kan inte Löfving komma tillbaka som tänkt - o Linda lär ha sina beundrare - inte sex utan
kvinnor o andra som njuter av hur hon sänkt Löfving
Citera
2022-12-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Nä, hon ska vara i Stockholm.
Jobbat som spanare och IGV, fått ett jobb direkt av lövet efter att ha hoppat upp på hans pålle.
Verkar stämma med presskvinnan... men det är bara rena spekulationer från min sida.

Han har väl hämtat även henne från Östergötland, precis som med Linda.

” Nationell myndighetssamverkan för kvinnofrids nationella konferens 2018, 29-30 maj på Folkets hus i Stockholm. Hur arbetar polis och åklagare med utredningar om brott i nära relation? Från anmälan till dom – hur går det till och vad händer längs vägen?”

https://skrplay.screen9.tv/media/Zs21OoGjTTDJKmVhiW0Qmg/arbetet-mot-vald-kunskap-erfarenheter-och-metoder-hur-arbetar-polis-och-aklagare-med-utredningar-om- brott-i-nara-relation
Citera
2022-12-13, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones

Är nog rätt säker på att Linda inte är en sån kåting som ni tror - utan mer cool o beräknande upplåter sin inbyggda spemakanal ibland när hon kan vinna pengar o karriär o föörhääxaar gubbarna - de har redan skilt sig o betalat massor o är ensamstående o desperata - då slår hon till - avvisar från sin inbyggda spermakanal o bjuder in en ny dåre till schnabelterapeut o de dumpade goes crazy o blir stalker o misshandlare - skaffar hittepåjobb för de är psykade att se henn.

Karriär o framtida jobb - ÖB är nog den som är mäktigast av dem alla att tillsätta en tjänst
(ex regeringen) linda sitta i en skrubb på noa - inte fy skam för typ 75,000 kr mån men
då kan inte Löfving komma tillbaka som tänkt - o Linda lär ha sina beundrare - inte sex utan

Helt enig. Linda styrs bara av sin beslutsamhet, som 100 procent av alla anorektiker gör. Lusta och sådant är för andra, svaga själar. Hon kommer dock att få ett HELVETTE nu, när Löving skyfflar skitjobb precis som hon, och Lövings nya blonda knullkopia kanske blir deras gemensamma chef. Gode gud. Kan inte producenterna för Paradise Hotel ta över Polismyndigheten? Lovar att de skulle sköta den bättre.
Citera
2022-12-13, 22:17
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
För nio månader sedan postades detta inlägg, som pekar på den missunsamhet som finns hos gråtmilda personer som känner sig förbigågna utav en framgångsrik och intelligent välutbildad kvinna.
Till råga på allt annat "orättvist" så är hon snygg dessutom, attans ojuste.. eller.

Ingen klarsynt person borde idag (9 mån senare) vara förvånad över den styrka som beskrivs i hennes insatser tillsammans med Europol, FBI samt övr aktörer i bl.a. operation Trojan Shield.

Well done Linda!👍
You've made the Baddies pissed off!
Det inlägget åldrades bra verkligen.
Sverige och Linda var snabba på att ta åt sig äran men hur hon uttryckte sig om insatsen borde ha fått varningsklockorna att ringa redan då.
Citera
2022-12-13, 22:18
Medlem
Vattenfyllds avatar
Kul att det krävs en tjej och mycket går åt helvete.
Detta fattade många redan på Mellanstadiet.

Tänk nu över Offentlig Verksamhet; (* och för er mer Autismspektrumstörning, detta är riktat till er).
Ta en hemläxa i vad det eventuellt kan innebära för Rikets Säkerhet.

Återigen detta är för er med sk, (*Autismspektrumstörning, att arbeta enskilt eller i grupp med den tanken och iden.)

Jag tror på er.
Citera
2022-12-13, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones

Hur vet du att det inte är Linda som ljuger om badhuset, motionsspåret, bageriet? Det finns folk som går över lik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in