2022-12-10, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan5432
Hela den här storyn skedde väl innan Anders Thornberg tillträdde som RPC. Undra hur mycket han visste om att L. hade trixats in. Det går lätt att inse att om han nu kände till läget satt i en tuff sitts som han förvisso borde ha tagit tag i som RPC,. Byden kickade ju någon general.
Thornberg blev rikspolischef 2018.
Citera
2022-12-10, 07:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Shageki
För 170 000 i månaden lär Byden inte avgå. Men Byden behöver kasta ut horan ut huset och återgå till sina barn.

Har personligen inget emot en fallskärm på en miljard eller två till byden. Han har fram tills Staaf vart en tillgång för oss.
Det här tramset måste sluta och Sveriges säkerhet måste prioriteras.
Citera
2022-12-10, 07:41
Medlem
Citat:
Härligt för vem om man får ställa fråga?

För skattebetalaren som måste betala hennes lön på över 70 000 i månaden eller härligt för Bydens barn som växer upp under traumatiserade förhållande av att bevittna att deras pappa inte älskar och lämnat dem?

Du misslyckas med att se helheten av detta drama när du glatt påhejar detta luder.

Nix, hon rensar ju bort män som inte klarar säga nej till pussy. Den dagen vi män klara det så har kvinnor ingen makt kvar.
Citera
2022-12-10, 07:43
Medlem
g-in-a-gis avatar
Finns det någon sammanfattning att läsa om detta? Har inte alls hängt med.
Citera
2022-12-10, 07:44
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Finns det en liten chans att missen med karavellerna är anledningen varför hon outas?
Under korankravallerna var det en kvinnlig insatsledare som beordrade alla poliser till reträtt!

Kvinnor kan!
Citera
2022-12-10, 07:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Har personligen inget emot en fallskärm på en miljard eller två till byden. Han har fram tills Staaf vart en tillgång för oss.
Det här tramset måste sluta och Sveriges säkerhet måste prioriteras.

Med tiden kommer Byden upptäcka att han inte får någon utmärkelse av kungen, som är general i det svenska försvaret och Sylvia lär ha varit den som satt stopp för det.

Hon gillar inte män som dumpar sina familjer.
Citera
2022-12-10, 07:48
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hytrate
Tack. Är det verkligen bevisat att hon inte ville?

Enligt hennes egen utsago till expressen så ville hon inte.
Citera
2022-12-10, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Onekligen märkligt att 21 sökande försvann, då det var dags att söka igen.
Om det stämmer borde media kontrollera varför så skedde.
Citera
2022-12-10, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Nix, hon rensar ju bort män som inte klarar säga nej till pussy. Den dagen vi män klara det så har kvinnor ingen makt kvar.

Horan rensar ingenting. Men hon är en sådan person som gör mycket oreda för andra.

En kvinna som tar en annan kvinnas man är inte direkt populär bland andra kvinnor ska du veta.
Citera
2022-12-10, 07:54
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det var helt rätt gjort av Ari.
Det har ju gång efter annan bevisats att kvinnor låter sig misshandlas, trakasseras, förföljas etc. Men när det kommer till kritan vill de INTE anmäla. Efteråt läser vi i tidningen att ”samhället svek dessa kvinnor och INTE gjorde ngt”.

Det var helt rätt att agera oavsett OM anmälan var mot hennes vilja!

Det var rätt för hans eget bästa ja, helt säkert. Man tar sig inte till så höga chefspositioner utan att veta hur man undviker potentiella publicitetskatastrofer. En anmälan lämnar en obestridlig pappersdokumentation som visar att "jag tog mitt ansvar".
Citera
2022-12-10, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MustMaster
Trots min frågeställning anser jag hela anställningsförloppet samt hennes agerande i sitt privatliv är fel. Man gör inte så i något av fallen och vore jag henne skulle jag skämmas. Dels för sättet jag fått ett arbete och dels för att bli allmänt känd som karriärsknullaren. Att folk inte har någon skam i kroppen... jisses.
Här är hon känd som klättermusen.
Citera
2022-12-10, 08:03
Medlem
Mitch-Moons avatar
Citat:
Du har fel.
Åklagaren är listig nog att inse att han används i denna drama och lär förstöra sin karriär om han åtalar, varför åklagaren agerade som han gjorde.

Du får inte glömma att ingen av anmälningarna kommer från horan själv.

Du missförstår, det är väninnan som ska utredas och sedan avskedas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in