Citat:
Ursprungligen postat av
Jof
Jag är utsatt för en smutskastningskampanj, säger Linda.
Det har hon rätt i.
Frågan är hur hon ska förvara sig.
Hittills har hon trevat, Gripit ett en nött klassiker: "Män klarar inte att en kvinna får makt."
Den falled död ned.
Jag skulle tycka om att vara en som la upp hennes försvar och motattack. Mejla mig Linda

!
Det är idiotiskt att ta diskussionen. Varför ska hon försvara sig alls? Hon säger själv i intervjun i DN idag att hon inte gett sig själv jobbet. Gubbarna håller käft såklart. De vet hur man gör. Locket på tills det dör. Så jobbar svensk polis.
Tror det var en felkalkyl att dra kvinnokortet också. I alla fall utan att också spela offer. Det hade funkat bättre om hon sa att det var en #meetoo-situation. Då hade det smällt högre. Den här kvinnor-kan-strategin hon kör nu väcker inga sympatier.
Sen kan man ju verkligen undra hur Linda som man måste säga ser mycket bra ut för att vara 46 år gammal kan få för sig att ligga med de här gubbarna om det inte handlar om makt. Är det inte ett sätt att ligga till sig karriär så förstår jag faktiskt inte alls situationen. Utan den faktorn är ju de här paren i helt olika ligor.