2022-12-09, 21:11
Medlem
Pethuglins avatar
Linda Staaf säger i DN intervjun att hon var bekant med Mats Löfving men att förhållandet utvecklades efter att hon fått tjänsten på NOA.

Peter Springare skriver att Linda Staaf var Mats Löfvings älskarinna redan när hon jobbade hos polisen på Östergötland.
"Mats Löfving tog med sin älskarinna till NOA i Stockholm och gjorde henne till chef för underrättelseverksamheten hos polismyndigheten centralt."
Citera
2022-12-09, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Jaha, senaste är att låtsas bli offerkofta. "Män gillar inte Kvinnor med makt". HeHe, det kan man ju alltid dra till med....

Både Linda och Mats borde sparkas.

En schimpans kunde ju räkna ut med röven att hon skulle dra kvinnokortet. De andra inblandade har iaf vett att hålla keft. Linda, som den psykopat hon är, tror att han kan slingra sig ur som vanligt.
Citera
Medlem
Larasofts avatar
Man kan ju undra varför detta kommer upp nu. Det var väl ett tag sedan åklagaren la ned. Är det ryssen som manipulerar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pethuglin
Linda Staaf säger i DN intervjun att hon var bekant med Mats Löfving men att förhållandet utvecklades efter att hon fått tjänsten på NOA.

Peter Springare skriver att Linda Staaf var Mats Löfvings älskarinna redan när hon jobbade hos polisen på Östergötland.
"Mats Löfving tog med sin älskarinna till NOA i Stockholm och gjorde henne till chef för underrättelseverksamheten hos polismyndigheten centralt."

Och sen när hon hade fått sin position så lämnade hon Löfving. Oväntat.
Citera
2022-12-09, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PDetective
En schimpans kunde ju räkna ut med röven att hon skulle dra kvinnokortet. De andra inblandade har iaf vett att hålla keft. Linda, som den psykopat hon är, tror att han kan slingra sig ur som vanligt.

Skönt för henne att kunna dra ett kort i alla fall. Vad ska Löfving dra för kort? Han kan bara tiga och skämmas medan Staaf kommer att få stöttning och uppbackning av hela feministsverige.
Citera
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Man har sin valuta i arbetslivet, oklart vad din är.
Valutan är normalt arbetet man utför.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Så kom då tillbaka med ditt exempel när Löfving tömt säcken i din stjärt.

Citat:
Man har sin valuta i arbetslivet, oklart vad din är.

Din stjärt din valuta i arbetslivet?
Citera
2022-12-09, 21:17
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Valutan är normalt arbetet man utför.

Du är naiv. Oskuldens vrede skyler igenom. Fast jag tror att du är överårig.
Citera
2022-12-09, 21:19
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Jag är utsatt för en smutskastningskampanj, säger Linda.
Det har hon rätt i.
Frågan är hur hon ska förvara sig.

Hittills har hon trevat, Gripit ett en nött klassiker: "Män klarar inte att en kvinna får makt."
Den falled död ned.
Jag skulle tycka om att vara en som la upp hennes försvar och motattack. Mejla mig Linda !

Det hade ju varit ärligare om hon gått ut i media och sagt att:. "Ja jag knullade mig upp i hierarkin. Horbockarna va värdelöst tråkiga knull, men det var värt det! Det är ett kvinnligt privilegium att kunna använda fittan för att kunna avancera och tillskansa sig fördelar. Fråga mig. Jag har använt detta knep sen jag var 13. Jag är snygg, bra på och ljuga, och knulla och det räcker långt. Kan man så får man. Män får skylla sig själva som tänker med det lilla huvudet, och offrar karriär och familj för lite fitta. Deras svagheter är min styrka. Min girlpower!!

Linda "massage" Staaf
Stockholm 2022-12-09
Citera
2022-12-09, 21:19
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Rollen som hora har gynnat karriären, men när det börjar blåsa är det bara att dra offerkortet.
Patetiskt, men hon lär komma undan med offerrollen eftersom hon är fittbärare.
Hade fungerat ännu bättre om hon hade varit en svart fittbärare.
Moralen i Sverige har aldrig varit så låg som den är nu.
Citera
2022-12-09, 21:20
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Jag är utsatt för en smutskastningskampanj, säger Linda.
Det har hon rätt i.
Frågan är hur hon ska förvara sig.

Hittills har hon trevat, Gripit ett en nött klassiker: "Män klarar inte att en kvinna får makt."
Den falled död ned.
Jag skulle tycka om att vara en som la upp hennes försvar och motattack. Mejla mig Linda !
Det är idiotiskt att ta diskussionen. Varför ska hon försvara sig alls? Hon säger själv i intervjun i DN idag att hon inte gett sig själv jobbet. Gubbarna håller käft såklart. De vet hur man gör. Locket på tills det dör. Så jobbar svensk polis.

Tror det var en felkalkyl att dra kvinnokortet också. I alla fall utan att också spela offer. Det hade funkat bättre om hon sa att det var en #meetoo-situation. Då hade det smällt högre. Den här kvinnor-kan-strategin hon kör nu väcker inga sympatier.

Sen kan man ju verkligen undra hur Linda som man måste säga ser mycket bra ut för att vara 46 år gammal kan få för sig att ligga med de här gubbarna om det inte handlar om makt. Är det inte ett sätt att ligga till sig karriär så förstår jag faktiskt inte alls situationen. Utan den faktorn är ju de här paren i helt olika ligor.
Citera
2022-12-09, 21:21
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Du är naiv. Oskuldens vrede skyler igenom. Fast jag tror att du är överårig.
Att skyla betyder att dölja något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in