Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2020-10-07, 14:47
  #37
Medlem
MrGronjavels avatar
Vill Gröngölingen vara fin får han lida pin

God dag kära vänner på f12, ber om ursäkt för den sena uppdateringen har haft häcken full. Stick nummer fem sattes i söndags, och jävlar vad man börjar märka av testot. Pumpen på gymmet är helt sinnessjuk, uthålligheten och styrkan ökar för varje pass. En lite tråkigare biverkning är att mina bollar har krympt lite, blir att sätta in HCG om det fortsätter i denna takt. Morgonvikten ligger på 87 kg, och börjar närma sig 90 kg på kvällen. Sömnkvalitén har inte varit den bästa de senaste tre dagarna, sover oroligt. Blodprov planeras att utföras inom två veckor! Då får man svart på vitt om det är matolja i vialerna . Inga känningar i brösten eller andra fysiska biverkningar. Detta blir en relativt kort uppdatering eftersom det är vilodag och tiden inte räcker till. Får se om man smäller upp lite transformationsbilder i slutet av kuren. Tills dess, på återseende!

//MrGronjavel
Citera
2020-10-10, 18:46
  #38
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Roligt att läsa din kur-rapport, tänker själv köra en kur som är likt din. Hade varit roligt med hur din rapport blir på pct samt efter. Jag är orolig för att förstöra mina kulor.
Citera
2020-10-10, 20:24
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGronjavel
Vill Gröngölingen vara fin får han lida pin

God dag kära vänner på f12, ber om ursäkt för den sena uppdateringen har haft häcken full. Stick nummer fem sattes i söndags, och jävlar vad man börjar märka av testot. Pumpen på gymmet är helt sinnessjuk, uthålligheten och styrkan ökar för varje pass. En lite tråkigare biverkning är att mina bollar har krympt lite, blir att sätta in HCG om det fortsätter i denna takt. Morgonvikten ligger på 87 kg, och börjar närma sig 90 kg på kvällen. Sömnkvalitén har inte varit den bästa de senaste tre dagarna, sover oroligt. Blodprov planeras att utföras inom två veckor! Då får man svart på vitt om det är matolja i vialerna . Inga känningar i brösten eller andra fysiska biverkningar. Detta blir en relativt kort uppdatering eftersom det är vilodag och tiden inte räcker till. Får se om man smäller upp lite transformationsbilder i slutet av kuren. Tills dess, på återseende!

//MrGronjavel

Roligt!
Träningen blir så satans mkt roligare på aas än ren, kan bli för roligt ibland o man vill ej kliva av
Citera
2020-10-15, 01:15
  #40
Medlem
MrGronjavels avatar
Gröngölingen gör om, gör rätt

God kväll mina kära vänner på f12. Ber om ursäkt återigen för att jag inte infriar det jag utlovar gällande statusuppdateringen. Två flugor i en smäll är dagens tema med stick nummer sex och sju avklarade.

Stick nummer sex var som att spela minesweeper med få block kvar och flertalet minor. Vid första sticket kändes det annorlunda när kanylen penetrerade huden, fettet och muskeln. Vid aspiration flödar det röda blodet upp i pumpen, drar ut kanylen för att sedan börja fippla med utrustningen. Byter kanyl och injektspot, inget blod vid aspiration dock ryckte muskeln till under penetrering. Ingen nämnvärd PIP.
Stick nummer sju sattes för femton minuter en kvart sedan som lokala pizzabagaren skulle uttryckt sig. Inga problem alls, morgondagen får man facit i hand om så är fallet.

För övrigt har min rörlighet försämrats, sömnkvalitén fortsätter att hålla god standard till och från samt att jag känner mig ovanligt trött på förmiddagen. Blodprover kommer att tas på måndag för att sedan publiceras här enligt order. Kulorna har inte krympt sedan senaste uppdateringen och således inga planer på att sätta in HCG än. Vidare ligger vikten närmare 91 kg på kvällarna och 89 kg på morgonen, börjar närma mig ursprungsmålet och är endast 4 veckor in på kuren dagen till ära .

Till Nemoisafish999, självfallet kommer PCT att behandlas i denna kurrapport och blodprover kommer att tas efter behandlad PCT för att se hur effektiv den varit samt hur kuren har påverkat knopp och kropp. Tack för att du följer min färd!

Till Ragge1000, instämmer. Träningen har aldrig varit roligare, varje pass innebär tyngre vikter och fler reps. Nya vener, bättre pump och en sjuk känsla. Äntligen förstår man vad Arnold menade med att "The Pump is the greatest feeling".

Tack till alla som följer denna tråd, på återseende mina kära vänner!

//MrGronjavel
Citera
2020-10-23, 22:03
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Jag hade slängt in HCG direkt, lika bra att köra 1000 UG i veckan från början så blir återhämtningen mycket snabbare, det kostar inte så värst mycket heller då en 5000 UG vial räcker i 5 veckor, sen brukar jag bomba på med 2500 UG i veckan sista 2 veckorna innan PCT, för mig blir iaf återhämtningen mycket snabbare när jag gör så.

Nu kör du ju iförsig inga höga doser så det kanske inte gör så jävla mycket, jag brukar köra tyngre preparat och mycket högre doser, det gör iaf ingen skada att slänga in HCG nu när du har det hemma.
Finns det några biverkningar med HCG? Ska själv köra TESTO kur till vintern men känns jobbigt att blanda in mer preparat än nödvändigt. ;s
Citera
2020-10-23, 23:33
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Finns det några biverkningar med HCG? Ska själv köra TESTO kur till vintern men känns jobbigt att blanda in mer preparat än nödvändigt. ;s

Om du vill starta bollarna snabbare och spara mer gains efter kuren så kan du köra 7 dagar HCG och sen nolva som vanligt. Under kuren så är det totalt meningslöst iaf test only. Är det värt att lägga dom pengarna på att ha vanliga bollar under kuren? Jag är inte rik så jag skippar iaf hahaha

Den här tråden fick mig att starta kura iaf, keep the good work up, grönar gröningen hahha
__________________
Senast redigerad av gurdish 2020-10-23 kl. 23:38.
Citera
2020-10-23, 23:44
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurdish
Om du vill starta bollarna snabbare och spara mer gains efter kuren så kan du köra 7 dagar HCG och sen nolva som vanligt. Under kuren så är det totalt meningslöst iaf test only. Är det värt att lägga dom pengarna på att ha vanliga bollar under kuren? Jag är inte rik så jag skippar iaf hahaha

Den här tråden fick mig att starta kura iaf, keep the good work up, grönar gröningen hahha
THX FÖR SVAR. Ja alltså bolarna minskar ju för ens egen produktion blir mindre, right? Och de ju en del av testokuren så ser ingen mening me att ha normalstora bollar. Men att ta de efter kuren är altså att rekommendera tkr du. Har inte bestämt dos men antar att de är ännu mer rekommenderat ju högre MG på testot jag kör? Btw har läst att nolvan ska tas 2-4 veckor efter sista sticket. Så jag aantar att jag kör 7 dagar HCG direkt efter sista sticket sedan väntar 2-4 veckor innan nolvan Eller?
Citera
2020-10-24, 00:32
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
THX FÖR SVAR. Ja alltså bolarna minskar ju för ens egen produktion blir mindre, right? Och de ju en del av testokuren så ser ingen mening me att ha normalstora bollar. Men att ta de efter kuren är altså att rekommendera tkr du. Har inte bestämt dos men antar att de är ännu mer rekommenderat ju högre MG på testot jag kör? Btw har läst att nolvan ska tas 2-4 veckor efter sista sticket. Så jag aantar att jag kör 7 dagar HCG direkt efter sista sticket sedan väntar 2-4 veckor innan nolvan Eller?


Du börjar med HCG 2 veckor efter sista sticket.
https://youtu.be/YRp10jUUkac spola till 08:35, lät som det var mer än 7 dagar men ah du kör du väll typ 1-2 veckor HCG och trappar ner och sen börjar med nolvan 40/40/20/20 som vanligt.
Som nybörjare så skulle jag skippa HCG, gör det lätt för dig själv.
Citera
2020-10-24, 15:54
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurdish
Du börjar med HCG 2 veckor efter sista sticket.
https://youtu.be/YRp10jUUkac spola till 08:35, lät som det var mer än 7 dagar men ah du kör du väll typ 1-2 veckor HCG och trappar ner och sen börjar med nolvan 40/40/20/20 som vanligt.
Som nybörjare så skulle jag skippa HCG, gör det lätt för dig själv.
okok, ja de kanske är OVERKILL med HCG på en 250-300 mg testo kur :P Blir så jäkla förvirrad när man läser runt på nybörjarkurer då vissa kör de under sin kur och vissa skippar de helt och hållet. Samma med nolvan...
Citera
2020-11-04, 13:17
  #46
Medlem
kneegerrss avatar
Hur går det med uppföljningen, länge sedan förra uppdateringen. Har du trillat av pinn?
Citera
2020-11-08, 22:33
  #47
Medlem
Ja hur gick det med denna kurrapport vi saknar dig gröngölingen!
Citera
2022-07-30, 15:09
  #48
Medlem
Blev det någon andra vers här? Eller finns det nån liknande berättande historia över liknande kur?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback