2020-09-05, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Jajemän.

Nej, finns inte ett enda dokument som styrker det förutom din ryktesspridning.
Citera
2020-09-05, 14:49
Medlem
undrar hur mycket koks FR hade tagit när han enligt uppgift öppnade sina altandörrar mot Vasaparken, tittade ut över zigenarna som bajsade i dagisets sandlåda, och utbrast.."Tack för att ni valde Sverige"
Citera
2020-09-05, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sture999
undrar hur mycket koks FR hade tagit när han enligt uppgift öppnade sina altandörrar mot Vasaparken, tittade ut över zigenarna som bajsade i dagisets sandlåda, och utbrast.."Tack för att ni valde Sverige"

Enligt vilken uppgift?
Citera
2020-09-05, 14:56
Medlem
Tallen-Trolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AN68
Jag ger inte mycket för FR men finns det något som bevisar att det är hans son? Var någon blogg och avpixlat eller liknande men finns det bevis i form av riktiga papper? Skulle det mot förmodan inte stämma hade det blivit ett riktigt knytnävsslag mot både flashback som sida men även oss medlemmar.

Fattar du inte att det "knytnävsslaget" hade kommit för länge sen, om det inte stämmer ?
Citera
2020-09-05, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Enligt vilken uppgift?

grannar
Citera
2020-09-05, 15:02
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sture999
Haha den var bra 👍
Citera
2020-09-05, 15:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Nej, finns inte ett enda dokument som styrker det förutom din ryktesspridning.

har du källa pa ditt pastaende??
Citera
2020-09-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
har du källa pa ditt pastaende??

Ja, denna tråd.

Det finns inte ett enda officiellt dokument länkat i tråden. Om du sitter på ett får du gärna motbevisa mig.
Citera
2020-09-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Stoppa pressarna har nu gått ut med att det är sonen Reinfeldt. Så jag hade rätt.

https://stoppapressarna.se/svenskt/k...drik-reinfeldt

(FB) Reinfeldts yngsta son misshandlad på Stureplan

Lite kul att Max Kotro samtidigt är åtalad för bedrägeri och har rättegång den 7 December. Erik Reinfeldt lär ju dricka skumpa då.

Du skrev ju precis att Max kotro var i Marbella och sålde knark? Kotro är upptagen med att vakta axeln som sagt.
Citera
2020-09-05, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ja, denna tråd.

Det finns inte ett enda officiellt dokument länkat i tråden. Om du sitter på ett får du gärna motbevisa mig.
jag fragade om du hade en källa
Citera
2020-09-05, 15:08
Medlem
Katerina Magasin skriver:

”Om du någonsin tvivlat på att mainstreammedierna särbehandlar och skyddar sina gullegrisar kan du ta och jämföra några särskilt iögonfallande exempel.

Som nu fallet med fd statsminister Fredrik Reinfeldts son som dömts för narkotikainnehav efter en razzia hemma hos fadern, då kokain samt kontanter hittades. Erik Reinfeldt vittnar om att han fått pengar att köpa knark för av sin mamma Filippa. Erik är 25 år… Och det är i princip knäpptyst i etablissemangets kanaler!”
Citera
2020-09-05, 15:08
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Kan verkligen sonen Eriks knarkande ha undgått föräldrarna? Det torde ha pågått under flera år.
Kom avslöjandet när polisen dök upp som en verklig överraskning? Jag tvivlar.

Vad ska man göra åt att en vuxen 25-årig man knarkar? Vilket legalt ansvar menar du att paret Reinfeldt har, även om dom hade vetat att han simmar i kokain?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in