Ja vilken årstid är bäst att se filmer? Jag brukar köpa en del filmer på sommaren men jag brukar inte se dom då. Jag får mer filmkänsla under vinterhalvåret faktiskt.
Ja vilken årstid är bäst att se filmer? Jag brukar köpa en del filmer på sommaren men jag brukar inte se dom då. Jag får mer filmkänsla under vinterhalvåret faktiskt.
Beror på. Tycker att alla årstider fungerar bra. Men måste nog säga höst. Mörkare, kallare och skönare att titta på film helt enkelt, särskilt om det regnar ute. Slå på en klassisk film medan man hör regnet slå mot taket/fönstret = oslagbart.
Det är bäst att se på vintern. På sommaren vill man bada och på hösten vill man slipa sten. Jag har aldrig provat att se film på våren, men det skulle nog inte gå så bra.
Senhösten/tidig vinter! Typ runt halloween i slutet av november (allhelgona). Finns inte bättre än att gosa ner sig med en bra thriller då. Gärna tillsammans med bruden.
Jag brukar välja enligt tvärtomprincipen ibland. Är det äckelvarmt så man sitter och svettas så gärna nån film om några som kämpar sig fram i snöstormen och håller på att frysa ihjäl. Det känns OK i värmen då jämfört med alternativet.
Mitt i vintern så kan man se en film om några soldater som går i en stinkande djungel medan svetten rinner istället.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!