2020-08-27, 19:14
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Vore kul och veta vilken snubbe det gllde. Brukar ju oftast st med ''den misstnkta r tidigare straffad fr blabla''

// PoK
Citera
2020-08-27, 19:23
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Gtt! Han borde bli misshandlad varje morgon och varje kvll...
Var det inte han och "hagamannen" som blev vnner p en anstalt?

Det stmmer, han har ju ngon vn iallafall.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...--basta-vanner

Citat:
Anders Eklund mrdade och vldtog tioriga Engla Hglund och Pernilla Hellgren, 31.

Niklas Lindgren, Hagamannen, r dmd fr flera grova vldtkter.

Nu har de tv blivit bsta vnner innanfr murarna.
Citera
2020-08-27, 19:51
Medlem
Lalle46s avatar
Lter som ljuv musik fr ronen! En omgng per dag frtjnar han. cklig jvel!! 🤮
Citera
2020-08-27, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulvanskagg
Det ska vara helt omjligt fr fngar att ta sig mellan avdelningarna. Det verkar misstnkt.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hur tnker du d? Den andre var p samma anstalt men en annan avdelning, uppenbart ven ett speciellt avvikande brott.

Man blandar ju inte dessa med mer normala brottslingar. Kanske sadistisk vldtkt, styckmrdare eller seriemrdare.

Jo. De fr grna sl ihjl varandra, men slppas ut ska de inte!

Salberga har en avdelning per vning s i detta fall r det troligen en individ frn en annan vning i samma hus. Med tanke p det s tror jag att det r en annan sexualbrottsdmd person d jag tror att samtliga tre vningar p det hus dr dessa individer sitter r belagda med platser fr sexualbrottslingar.

Med andra ord relativt hg sannolikhet fr att det r som frra gngen AE fick stryk att det r en annan sexualpredator som misshandlat honom.
Citera
2020-08-27, 20:03
Medlem
Rimberts avatar
Knns som Anders fr lra sig lite boxningsteknik, om han vill ha lite frid, p de anstalter dr han lever sitt liv...
Citera
2020-08-27, 20:04
Bannlyst
(Frn min tidigare trdstart som var pucktva)

Vad jag glds t dessa nyheter!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...lad-i-sin-sang

Smllar och ljud hrdes frn cell 55 p Salbergaanstalten.

I rummet hittades Anders Eklund blodig och misshandlad.

Nu vljer Kriminalvrden att isolera dubbelmrdaren fr hans egen skerhet.

Nsan r deformerad, svullen och bl. Eklund blder frn nsan. Pannan en stor bula. Blmrken. Flera blmrken i ansiktet samt sm sr. Mindre bldande sr p halsen

lskar nr banditerna tar hand om pedofiler/barnamrdare, vad tycker ni?
Citera
2020-08-27, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Det kanske r bst att slppa ut honom - det r ju farligt fr honom att sitta i ankdammsfngelse
eftersom plitarna inte upprtthller lagstadgad vrdplikt.

Att man som beskare inte skall behva bli vldtagen p ett fngelse anses som rtt sjlvklart
(det har hnt - trindidad tobago neger vldtog ex som lockats att beska fr att diskutera barn)

Men man skall vl inte heller som fngslad riskera att bli utsatt fr vld o t o m bli detta

Blabla, bla. Vem fan bryr sig om Anders Eklund blir misshandlad? Sjlv skrattade jag gott nr jag lste om det. Hoppas att han fr svra trauman, ngest och mardrmmar. Det r bra att han lider!
Citera
2020-08-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Blabla, bla. Vem fan bryr sig om Anders Eklund blir misshandlad? Sjlv skrattade jag gott nr jag lste om det. Hoppas att han fr svra trauman, ngest och mardrmmar. Det r bra att han lider!

Hller helt med - men ngot r feel o brist i vrdplikt nr det hnder p anstalt-
nr folk blivit misshandlade p polisstationer blir det liv - men egentligen r ju
skillnaden hrfin
Citera
2020-08-27, 20:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Detta drar jag lite ur rven men min bild av Eklund r att han r fet och korkad, p grnsen till utvecklingsstrd. Han r dremot inte vldsam annat n i sexuella sammanhang mot mycket mindre ml, exempelvis sm kvinnor och unga barn. Detta gr honom till ett tacksamt offer fr diverse personer med strre vldskapital inne p de olika anstalterna. Eklund slr inte tillbaka. Han r som en flsande boxboll som gnller och blder. Drfr har han ocks vid flera tillfllen ftt rejlt med stryk eftersom han r ofarlig att ge sig p samtidigt som alla, inklusive plitarna, hatar honom och drfr skert ser mellan fingrarna med tjuvnyp och mobbing i vardagen. Han r p alla stt ett ynkligt kreatur vars patetiska existens r en ondig och kostsam historia fr samhllet. Jag ser inte att han r typen som tar livet av sig, i motsats till den betydligt mer begvade Ulf Olsson. Vi har vl snarare att hoppas p en hjrtinfarkt, alternativt att ngon som ger sig p honom rkar dnga till honom aningen fr hrt i tinningen. Att Anders Eklund sitter och runkar i sin cell om kvllarna, mtt och varm, r en provokation fr alla som betalar skatt i samhllet.

Jo det r bilden man ftt. Han sitter ju tillsammans med andra som gjort liknade saker. Han fr ju stryk av personer som sitter inne fr sexbrott.

GW har ju sagt att av alla brottslingar han mtt avskyr han just Eklund mest. S frmodligen en person som drar till sig skit. Sedan r han ju dum brottsligt ocks som det verkar. Tjallar p andra. En riktigt strande typ helt enkelt. Det utver de hemska brotten han begtt.
Citera
2020-08-27, 20:43
Medlem
Venators avatar
Han sitter ju med precis samma sorts mnniskor: vldtktsmn och sexualsadister. Mnga skert ocks lgbegvade. De kunde ha ngon sorts rullande schema av att ge varandra smrj, istllet fr att g p gym. Det hr var kanske ngon som ville ha lite Engla-fantasier att dra en handtralla till i cellen p kvllen och Eklund ville inte bertta, och s fick han dng. Hade inte frvnat mig alls.
Citera
2020-08-27, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Det kanske r bst att slppa ut honom - det r ju farligt fr honom att sitta i ankdammsfngelse
eftersom plitarna inte upprtthller lagstadgad vrdplikt.

Att man som beskare inte skall behva bli vldtagen p ett fngelse anses som rtt sjlvklart
(det har hnt - trindidad tobago neger vldtog ex som lockats att beska fr att diskutera barn)

Men man skall vl inte heller som fngslad riskera att bli utsatt fr vld o t o m bli detta
Grisen vill ju ha tidsbestmt straff, hamnar han utanfr murarna s kommer samma sak att hnda. Skitstveln ska sitta dr han sitter. En svullen nsa och lite ont r lindrigt vad han har utsatt offren och deras slktingar fr.
Citera
2020-08-27, 21:26
Medlem
bajssprutans avatar
Ingen som kan outa GM s man kan skicka en chokladkartong ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in