• 1
  • 2
2020-08-26, 15:37
Medlem
HenrikBredbergs avatar
Nu för tiden kan folk mena så olika saker när de pratar om att knulla. Jag har noterat att en del därför gått över till att säga fittknulla för att specificera att de pratar om just knull i fittan. Tycker ni att det behövs? Eller förstår ni vad någon menar när de säger knulla? Är det klart nog?
Citera
2020-08-26, 15:41
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBredberg
Nu för tiden kan folk mena så olika saker när de pratar om att knulla. Jag har noterat att en del därför gått över till att säga fittknulla för att specificera att de pratar om just knull i fittan. Tycker ni att det behövs? Eller förstår ni vad någon menar när de säger knulla? Är det klart nog?

Har aldrig hört någon säga "fittknulla", däremot ett enkelt "ligga" och då fattar man vad man menar ändå.
Citera
2020-08-26, 15:43
Medlem
Tycker det kan vara bra att dela in ordet knulla i flera underkategorier eftersom det finns så många olika sätt att knulla på samt vad man knullar.

Fittknulla, analknulla, munknulla, bröstknulla, stjärtknulla (kuken glider utmed stjärtskåran) och handknulla (kuken ligger i tjejens (eller killens för bögar) hand emedan kukens ägare gör samlagsrörelser fram och tillbaka).
Citera
2020-08-26, 15:43
Bannlyst
Är du sån där lattebög som är fin i kanten och gillar vaniljsex med blommor och doftljus eller?
Citera
2020-08-26, 15:45
Medlem
AngelsKit-V.47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsfiskalen
Tycker det kan vara bra att dela in ordet knulla i flera underkategorier eftersom det finns så många olika sätt att knulla på samt vad man knullar.

Fittknulla, analknulla, munknulla, bröstknulla, stjärtknulla (kuken glider utmed stjärtskåran) och handknulla (kuken ligger i tjejens (eller killens för bögar) emedan kukens ägare gör samlagsrörelser fram och tillbaka).
Vadå handknulla och munknulla. Det kallas avrunkning och avsugning
Citera
2020-08-26, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelsKit-V.47
Vadå handknulla och munknulla. Det kallas avrunkning och avsugning

Handknulla är när kvinnan (eller mannen för bögar) håller ett stadigt tag om kuken medans mannen gör samlagsrörelser. Kvinnan (eller mannen för bögar) håller alltså handen stilla medans mannen gör "jobbet". Inte samma sak som en avrunkning.

Munknulla är när mannen håller ett stadigt tag om kvinnans (eller mannens för bögar) huvud och för kuken in och ut ur hennes mun. Det är inte samma sak som en avsugning där kvinnan (eller mannen för bögar) gör jobbet.
Citera
2020-08-26, 16:01
Medlem
HenrikBredbergs avatar
Det kan vara svårt att veta vad som avses. Kan vara väldigt måntydigt. Tänk bara på uttrycket "ta saken i egna händer och satsa på dig själv". Vad betyder det egentligen?
Citera
2020-08-26, 16:16
Medlem
sommarlovs avatar
Varför ska man vara övertydlig.
Jag håller mig till det gamla "sätta på", vilket inte säger mycket rent anatomiskt, men alla vet ungefär vad som menas!
Citera
2020-08-26, 16:19
Medlem
UnknownJunkies avatar
Citat:

Oseriöst och osmakligt uttryck om du frågar mig.
Jag undviker gärna att använda ordet "knulla" överhuvudtaget.

Fittknull.... är det folks om säger det seriöst?

Trodde bara Eskorter använde det ordet tillsammans med en pussypic för att vara tydliga med kåta gubbar och omogna pojkar.
Eller camhoror.

men men, man hänger väl inte med som vanligt haha.
Citera
2020-08-26, 16:20
Medlem
george.sthlms avatar
det heter samlag vill jag påpeka.
Citera
2020-08-26, 16:40
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Det kan vara svårt att veta vad som avses. Kan vara väldigt måntydigt. Tänk bara på uttrycket "ta saken i egna händer och satsa på dig själv". Vad betyder det egentligen?

Att du helt enkelt runkar av dig, själv.
Citera
2020-08-26, 17:06
Medlem
HenrikBredbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownJunkie
Oseriöst och osmakligt uttryck om du frågar mig.
Jag undviker gärna att använda ordet "knulla" överhuvudtaget.

Fittknull.... är det folks om säger det seriöst?

Trodde bara Eskorter använde det ordet tillsammans med en pussypic för att vara tydliga med kåta gubbar och omogna pojkar.
Eller camhoror.

men men, man hänger väl inte med som vanligt haha.

Du verkar lite fin i kanten bara tror jag. Det finns till och med fina och rekorderliga flickor som tycker att det är jätteskönt att knulla med sina pojkvänner ofta och länge och som gärna tar initiativ till det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in