• 1
  • 2
2020-08-26, 17:08
Medlem
Om man använder ordet knulla. Så syftar man på fittan. Annars betonar man med det hål som den ska in i. Munknull. Röv knull skulle man ju inte säga. Då heter det analsex
Citera
2020-08-26, 21:16
Medlem
Jag vill slå ett slag för bonka bäver. Kanske en aning bonnigt men ack så roligt.
Citera
2020-08-26, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Om man använder ordet knulla. Så syftar man på fittan. Annars betonar man med det hål som den ska in i. Munknull. Röv knull skulle man ju inte säga. Då heter det analsex

Fast, man säger just precis det.
Citera
2020-08-26, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelsKit-V.47
Vadå handknulla och munknulla. Det kallas avrunkning och avsugning

Munknulla och avsugning är inte riktigt samma grej, dock brukar en avsugning ingå i själva munknullet.
Munknulla innebär att faktiskt bli knullad i munnen, den som blir knullad i munnen gapar stort och den som knullar för kuken in och ut (för ned den till halsen/deep-throat)
Citera
2020-08-27, 22:01
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBredberg
Nu för tiden kan folk mena så olika saker när de pratar om att knulla. Jag har noterat att en del därför gått över till att säga fittknulla för att specificera att de pratar om just knull i fittan. Tycker ni att det behövs? Eller förstår ni vad någon menar när de säger knulla? Är det klart nog?
Nej, det tycker inte jag. "Fittknulla", är det så dagens ungdomar säger?
Citera
2020-08-27, 22:04
Medlem
Ghastens avatar
Knulla, ligga eller sprätta upp den i tvåan. Fittknulla har jag bara hört Paolo säga när han kollade menyn
Citera
2020-08-28, 04:49
Medlem
HenrikBredbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Nej, det tycker inte jag. "Fittknulla", är det så dagens ungdomar säger?

Ja jag tro det. Det är så innovativt med sex i dag så man måste.
Citera
2020-09-10, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsfiskalen
Handknulla är när kvinnan (eller mannen för bögar) håller ett stadigt tag om kuken medans mannen gör samlagsrörelser. Kvinnan (eller mannen för bögar) håller alltså handen stilla medans mannen gör "jobbet". Inte samma sak som en avrunkning.

Munknulla är när mannen håller ett stadigt tag om kvinnans (eller mannens för bögar) huvud och för kuken in och ut ur hennes mun. Det är inte samma sak som en avsugning där kvinnan (eller mannen för bögar) gör jobbet.

Hur autistisk är du?
Citera
2020-09-10, 15:22
Avstängd
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBredberg
Nu för tiden kan folk mena så olika saker när de pratar om att knulla. Jag har noterat att en del därför gått över till att säga fittknulla för att specificera att de pratar om just knull i fittan. Tycker ni att det behövs? Eller förstår ni vad någon menar när de säger knulla? Är det klart nog?

Idiottråd. Det är naturligtvis underförstått att det är fittan, eftersom det ändå är det vanligaste, precis som att 'salt' i de flesta fall betyder 'natriumklorid' och inget annat av alla hundratals eller tusentals salter som finns.
Citera
2020-09-10, 16:43
Bannlyst
Jag har ingen bra replik på lager för tillfället, men jag tror dom flesta kvinnor skulle fatta om jag föreslog att vi skulle gå hem och "kramas lite".

Man behöver inte vara så explicit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in