• 7
  • 8
2022-05-22, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleLasse
Du snackar om att folk ska visa sig för du är i Övik?!
Du är en luffare och det har du alltid varit. Du har inte ens en fast adress mer än Lbacken för garanterat livrädd att folk ska plocka dig.
Jag är en luffare men vad är du vem ska plockat mig vem vad har jag gjort och varför klipper du inte mig.
First headshot är strax I övik. Haha
Citera
2022-05-25, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjocktvaken
Jag är en luffare men vad är du vem ska plockat mig vem vad har jag gjort och varför klipper du inte mig.
First headshot är strax I övik. Haha
Har inte skrivit om dig utan om N.H
Citera
2023-07-12, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bambiunge
Förmodligen M*rie Th*nberg, stackars flicka vad han har dragit ner henne i Skiten. Från att vara fräsch hästtjej till tandlös hemlös tjackis med hemskt rykte.

Jpag försökte faktiskt hjälpa henne från att bli mördad av vem är skitsamma.
Hon var pundare redan innan hon träffa mig. Mer än mig med till och med.
Jag är glad att jag inte behöver rädda varenda kvinna med problem större än mina egna. Jag har fullt upp med mig själv och mina angelägenheter.
Hoppas hon har det bra nu utan mig men vem skyller hon sina problem på nu då.
Jag lever i Uppsala och med en riktig kvinna och
Peace love understanding
Citera
2023-07-25, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Pierre Ho*mgren? Så oväntat
Läs fup och ni ska se att jag fick ett år för att det var en setup från polisen i Övik
Citera
2023-07-25, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narko
Den yngre av dom . Vet att Båda bröderna har pris på sig och har gjort bort sig överallt
Ingen av oss bröder har huggit vår far! Fantasier och priset på huvudet måste vara högt för vad har jag phs gjort för nåt för att få ett pris på mitt huvud.
Har som sagt aldrig varit en råtta går med rak rygg och kollar aldrig min rygg varken i Övik Uppsala Stockholm Malmö.
Sluta spekulera sköt er själv
Citera
2025-05-15, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Men vaa fan... Du kan ju inte ha en enda häst hemma i stallet.
Hänger på Flashback med ditt namn och hotar folk...
Du tar troligen hem priset som årets mest intelligensbefriade snubbe på detta forum.
I Övik tronar du säkert redan på vinnarstolen.
Herre min skapare....
Få människor är så pantade som Hedberg. Lever fortfarande på att stjäla extralysen för att ha råd med en dos.
40 år gammal o springer runt o tror att han ä
r något folk ska vara rädd för. Patetisk är han.
Citera
2025-05-22, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjocktvaken
Ingen av oss bröder har huggit vår far! Fantasier och priset på huvudet måste vara högt för vad har jag phs gjort för nåt för att få ett pris på mitt huvud.
Har som sagt aldrig varit en råtta går med rak rygg och kollar aldrig min rygg varken i Övik Uppsala Stockholm Malmö.
Sluta spekulera sköt er själv
Håller med dig till 100% Du är en gubbe att lita på
Citera
2025-09-06, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovikarenskapitel
Få människor är så pantade som Hedberg. Lever fortfarande på att stjäla extralysen för att ha råd med en dos.
40 år gammal o springer runt o tror att han ä
r något folk ska vara rädd för. Patetisk är han.

Extralysen är hårdvaluta😅

Men man måste hursom ge han lite cred för att vara uppfinningsrik i att fixa lätta pengar.. tex när han tog bilder på random båtar som han sedan annonserade ut.. När det var ngn som nappade och ville göra affär så kunde han inte närvara pga tex "jobb" etc, och köparen fick swisha betalningen och hämta båten själv där den låg förtöjd. Mao så typ "stal" köparen båten på egen hand😅 Antar dock att det inte blev så bra i slutändan.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in