2020-08-27, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Men vaa fan... Du kan ju inte ha en enda häst hemma i stallet.
Hänger på Flashback med ditt namn och hotar folk...
Du tar troligen hem priset som årets mest intelligensbefriade snubbe på detta forum.
I Övik tronar du säkert redan på vinnarstolen.
Herre min skapare....

Ja nu visste juh inte jag att det var han.. men ha avslöjade sig själv.. herr Niklas Hedberg.. fanns en anledning till att det fanns en messenger grupp för ett tag sen med folk som ville ha tag på'n... förstår int varför han blev så arg över min kommentar, är väl int mitt fel att han ställ till med oreda och retar upp folk🤷‍♂️😅
Citera
2020-08-28, 01:51
Medlem
Alla har en bars avatar
Vet fan inte hur han stavar sitt namn men Pierre (eller dylik stavning), zigenarblod i sig och konstant drogad är den person som arresterades för rånet. Det andra aset som kommer från Stockholm och lever på bedrägerier gick fri. (R.E)
Citera
2020-08-28, 13:26
Medlem
sluskjohans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Vem rånar ens butiker 2020? Finns väl knappt några kontanter...
Snubben på efterlyst för något år sedan kom över 200k på några minuter när han råna en Ica butik. Jag själv jobbade på en jula butik förra året och det fanns gott om kontanter.
Citera
2020-08-28, 15:02
Medlem
Företagets vd Bent Holm chockades av beskedet.
– För jävligt att anställda hotas med pistol, säger Holm.
En man i 40års åldern känd hos polisen sedan tigare , sitter fortfarande häktad.
Citera
2020-08-29, 04:28
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alla har en bar
Vet fan inte hur han stavar sitt namn men Pierre (eller dylik stavning), zigenarblod i sig och konstant drogad är den person som arresterades för rånet. Det andra aset som kommer från Stockholm och lever på bedrägerier gick fri. (R.E)
Pierre Ho*mgren? Så oväntat
Citera
2020-08-29, 18:04
Medlem
Alla har en bars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emileflournoy
Pierre Ho*mgren? Så oväntat
Nej! Han lever väll mer eller mindre på dylikt sattyg. Har dock för mig att det är skottpengar på han och hans bror Mertzi (stavning?) i Uppsala om jag inte missminner mig (kan vara någon annan stad).

Det är ett jävla as i vilket fall som helst, och synd att inte R*ckard E som var med i bilen inte åkte dit.
Citera
2020-08-29, 18:50
Medlem
Citat:
Nej! Han lever väll mer eller mindre på dylikt sattyg. Har dock för mig att det är skottpengar på han och hans bror Mertzi (stavning?) i Uppsala om jag inte missminner mig (kan vara någon annan stad).

Det är ett jävla as i vilket fall som helst, och synd att inte R*ckard E som var med i bilen inte åkte dit.
R×ckard Eng*röm?
Citera
2020-08-30, 12:26
Medlem
Alla har en bars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetgirig1234
R×ckard Eng*röm?
Stämmer utmärkt. Från Stockholm ursprungligen, men stjäl och bedrar folk, samt misshandlar kvinnor i Övik just nu.

Vet du något om honom så dela gärna med dig. För även om han friades från just detta så är han inte oskyldig.
Senast redigerad av Alla har en bar 2020-08-30 kl. 12:30.
Citera
2020-08-30, 13:32
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradozz
Hahah!! Han är ju inte den smartaste killen direkt

https://m.facebook.com/tobiasvikman?...&source=result
Helt jävla känslolös blick.
Citera
2020-08-30, 15:46
Medlem
Citat:
Stämmer utmärkt. Från Stockholm ursprungligen, men stjäl och bedrar folk, samt misshandlar kvinnor i Övik just nu.

Vet du något om honom så dela gärna med dig. För även om han friades från just detta så är han inte oskyldig.
Kollade om jag såg han på Facebook, hittade bara 1 , känner igen honom , men vet inte om det är rätt. Finns många stolpskott i Övik som inte kan bete sig 😡. Är så less på dom
Citera
2020-08-30, 15:49
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Just luffiga butiker är väl där man fortfarande kan hitta större mängd kontanter.

Beror på två saker antar jag: Klientelet som handlar där har inte kort, och att "luffiga" butiker inte har investerat i rånsäker kontanthantering. (Där kontanterna "försvinner in" i en kassaapparat kassören inte kan påverka för att öppna).
Citera
2020-08-31, 18:49
Medlem
Citat:

Jo de har jag hört med att de är skott pengar på dom.
Sen jävligt synd att ric*ard inte åkte dit. Det är ett svin som går runt med vapen å skyddsvärd och kvinnomisshandlare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in