Citat:
Ursprungligen postat av
RexNemorensis
Jag tillhr ju "galningarna" som har predikat om och frutsptt vad som komma skall (en negermachete i halsen och en arabkuk i rven p svenne klrot) under mnga rs tid.
Det r nstan lite tillfredsstllande att lsa om chockade svennepoliser som berttar att 10 - 12 riga barn, tillsammans med 40 - 60-riga kvinnor, frskte dda dem.
De hatar svenskar och vita mnniskor. De lngtar efter att vldta, mrda och slakta oss. Om mindre n 10 r kommer de utgra ver 50% av Sveriges befolkning.
"Jag frklarade ju dessa saker fr er fr ver 15 r sedan. Jag sa ju till er? Varfr lyssnade ni inte?"

Om vita mnniskor inte hatar muslimer, varfr mrdade de hundratusentals av dem under krigen i Irak?
Om vita mnniskor inte hatar svarta, varfr betedde sig kolonialmakterna s grymt t i Afrika?
Jag tror inte att mnniskor i allmnhet r predisponerade att hata varandra utan anledning. Hatet r uppiskat av krafter som profiterar p det. Krig r legaliserat massmord som egentligen borde och skulle kunna frbjudas, men makthavarna vill annat eftersom de tjnar p krigen.