2022-04-21, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Jag tillhr ju "galningarna" som har predikat om och frutsptt vad som komma skall (en negermachete i halsen och en arabkuk i rven p svenne klrot) under mnga rs tid.

Det r nstan lite tillfredsstllande att lsa om chockade svennepoliser som berttar att 10 - 12 riga barn, tillsammans med 40 - 60-riga kvinnor, frskte dda dem.

De hatar svenskar och vita mnniskor. De lngtar efter att vldta, mrda och slakta oss. Om mindre n 10 r kommer de utgra ver 50% av Sveriges befolkning.

"Jag frklarade ju dessa saker fr er fr ver 15 r sedan. Jag sa ju till er? Varfr lyssnade ni inte?"

Om vita mnniskor inte hatar muslimer, varfr mrdade de hundratusentals av dem under krigen i Irak?
Om vita mnniskor inte hatar svarta, varfr betedde sig kolonialmakterna s grymt t i Afrika?

Jag tror inte att mnniskor i allmnhet r predisponerade att hata varandra utan anledning. Hatet r uppiskat av krafter som profiterar p det. Krig r legaliserat massmord som egentligen borde och skulle kunna frbjudas, men makthavarna vill annat eftersom de tjnar p krigen.
Citera
2022-04-21, 12:10
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Ja han r ett hrligt troll, det fr man ge honom, oavsett allt annat han r.

Om han trollar hrt och verlever fram till valet kan det bli riktigt livat. Han kommer ju stjla rampljuset frn AFS och frn SD (som dock nd inte har ngon ambition att st p scen och n ut). Det kanske t.o.m. kan bli s att han kar den samlade invandringskritiska rstandelen med mer n 5% och gynnar bde SD och AFS, samtidigt som han sjlv fr massa trollrster.

Det r nrmast pinsamt fr den svenska nationella rrelsen att en lolbertiansk knasboll frn Danmark gr mer nytta fr vr sak p nolltid n vad den svenska nationella rrelsen gjort sammantaget under alla r. Babiankravallerna under psken har helt klart vckt rdsla hos gemene svensk svl som hos polis och politiker. Visar etablissemanget sedvanlig undfallenhet och infr blasfemilagstiftning(eller fultolkar hmf-paragrafen) s kommer babbarna och negrerna att flytta fram sina positioner ytterligare och s klart apa loss igen av ngon annan anledning. Det liberala samhllsbygget rasar ihop framfr gonen p oss.
Citera
2022-04-21, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalinfuhrer
Haha va, det finns nstan noll med hans utseende som skulle tyda p att han r jude. Hans utseende r ganska typiskt skandinaviskt och mnga av hans drag r snarare exakt raka motsatsen till vad som r judiskt. Det dr med att kalla uppenbara icke-judar fr judar r s typiskt vnstern och riktiga orliga agendajudar fr att frska diskreditera ngon p hgern, vilket ocks r hysteriskt hyckleri nr ni annars sugar judarnas ideologiska kuk i nstan alla andra frgor(undantaget r vl typ att ni r emot national- och apartheidstaten Israel). Och hela detta mngkulturprojekt ptvingat p oss vita r s judiskt det kan bli, och det r ju det du frsvarar och sger att Paludan mste vara en jude fr han "sr splittring" mellan icke-muslimer och framfrallt svenskar och muslimer, nr majoriteten av judar annars stdjer multikultiprojektet och fredrar muslimer som grannar ver kristna.

Ja, det hnder ju aldrig annars, srskilt inte i den hr Flashback-gruppen.
Citera
2022-04-21, 19:18
Medlem
Dorniers avatar
Hr r ett av de lngsta och tydligaste klippen jag sett av kravallerna. Dock r jag inte sker p att det hade funkat om NMR brnt koranen, d hade det bara hetat att nazister brnner bcker precis som p 30-talet. Paludan kommer undan med detta fr att han r den han r.

Upplopp i rebro
Citera
2022-04-22, 11:26
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
KORANBRNNARNAS KUNG INTE LNGRE TUNG: Stndigt ddshotade Rasmus Paludan har gtt ner 25 kilo fr att kunna springa ifrn attackerande pbelhopar
https://morgonposten.se/2022/04/21/i...mus-paludan-1/

S han har gtt ner i vikt fr att kunna springa undan de uppretade negerhjorden.

Mste sga att jag skrattade nr jag lste rubriken.
Citera
2022-04-22, 22:50
Medlem
Nsta gng kan man vl vl samla 1000 stycken 1.80+ meter lnga svenska vikingar som vger 100 kg muskler och stlla upp bakom polisen och hjlpa till? Eller nnu bttre, frn andra sidan och lsa in packet och pryla dem rejlt. Eller r tanken att staten vet alltid vad som r bst fr dig s djupt inrotad hos oss svenskar att vi inte vgar samla oss fr att visa vems jvla land detta r? 😡
Citera
2022-04-22, 23:30
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Om vita mnniskor inte hatar muslimer, varfr mrdade de hundratusentals av dem under krigen i Irak?
Om vita mnniskor inte hatar svarta, varfr betedde sig kolonialmakterna s grymt t i Afrika?

Jag tror inte att mnniskor i allmnhet r predisponerade att hata varandra utan anledning. Hatet r uppiskat av krafter som profiterar p det. Krig r legaliserat massmord som egentligen borde och skulle kunna frbjudas, men makthavarna vill annat eftersom de tjnar p krigen.

Vad tnker du kring araber som har hllit sig med afrikaner som slavar i alla tider och n idag? Just saying
Citera
2022-04-23, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceciliastenbock
Vad tnker du kring araber som har hllit sig med afrikaner som slavar i alla tider och n idag? Just saying

Ja, mnga av dem verkar vldigt hatiska och jag pstr absolut inte att islam inte r ett problem. Men att sp p hatet och ka motsttningarna r nd fel.

Det handlar dock inte bara om Paludan. Den svenska staten verkar vara med p noterna ocks. Det var meningen att dessa kravaller skulle intrffa.
Citera
2022-04-23, 12:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
USA mrdade hundratusentals irakier fr att hindra Saddam Hussein att utmana petrodollarn. Samt givetvis fr att destabilisera en fiende till Israel.
Citera
2022-04-23, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
USA mrdade hundratusentals irakier fr att hindra Saddam Hussein att utmana petrodollarn. Samt givetvis fr att destabilisera en fiende till Israel.

Ja och detta var givetvis ocks min pong.
Citera
2022-04-23, 13:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ja och detta var givetvis ocks min pong.
Ett vackert samfrstnd.
Citera
2022-04-27, 18:30
Medlem
Tnka sig att SVT publicerar 1 timmes program
om dansken Rasmus Paludan ..

https://svtplay.se/video/35093531/ra...n-provokatoren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto