Citat:
Ursprungligen postat av
Joe Blow
Det r bedrvligt att de flesta, inklusive Flashbacks skribenter, helt missar vad Paludan r och gr. Han ger oss en tidsresa ngot decennium in i framtiden. Han lter oss se vad som vntar om vi inte stter ner foten och kraftfullt tertar vrt land.
Var r alla som i slutet av ttiotalet ltsades stlla sig bakom Salman Rushdie? Vad Paludan gr r exakt samma sak som vad han gjorde. Nu hukar sig vra styrande och lter muslimerna flytta fram sina positioner.
Jag tillhr ju "galningarna" som har predikat om och frutsptt vad som komma skall (en negermachete i halsen och en arabkuk i rven p svenne klrot) under mnga rs tid.
Det r nstan lite tillfredsstllande att lsa om chockade svennepoliser som berttar att 10 - 12 riga barn, tillsammans med 40 - 60-riga kvinnor, frskte dda dem.
De hatar svenskar och vita mnniskor. De lngtar efter att vldta, mrda och slakta oss. Om mindre n 10 r kommer de utgra ver 50% av Sveriges befolkning.
"Jag frklarade ju dessa saker fr er fr ver 15 r sedan. Jag sa ju till er? Varfr lyssnade ni inte?"