2020-11-05, 00:16
Medlem
Gulcitronns avatar
Vem tror ni vinner PH 2020?
Ju mer jag kollar ju mer tappar jag hoppet om mänskligheten. Hoppas verkligen äckel Josie åker ut, aldrig sett en sån vidrig människa i mitt liv. Hon är 32 va f*ck gör hon i ph?
Citera
2020-11-05, 01:05
Citat:
Ursprungligen postat av Gulcitronn
Ju mer jag kollar ju mer tappar jag hoppet om mänskligheten. Hoppas verkligen äckel Josie åker ut, aldrig sett en sån vidrig människa i mitt liv. Hon är 32 va f*ck gör hon i ph?
Jag hoppas på Arvid och Diana, annars Tanja! Åldern är skitsamma , men gillar inte josie, riktig mobbare
Citera
2020-11-05, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulcitronn

Patrik blir nog farlig. Smyger runt i bakgrunden medans alla andra idioter gör bort sig och förstör för sig själva. Att Patrik och Erika står i finalen känns inte otippat.
Citera
2020-11-05, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Ellen öppen manshatare.

Det är såna som hon som skapar sjuka hjärnor hos unga flickor.

Klart du inte kan sympatisera med hennes ord för att du är en imbecill till man. Sluta förbise att män konstant behandlar kvinnor som skit och har gjort det i generationer, du ser det själv i programmet.
Citera
2020-11-05, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xolium
Klart du inte kan sympatisera med hennes ord för att du är en imbecill till man. Sluta förbise att män konstant behandlar kvinnor som skit och har gjort det i generationer, du ser det själv i programmet.

Helen är en mycket bakåtsträvande kvinna. Hon tror på traditionella könsfördelningen, det framgår tydligt i programmet.

Sebastian gör inte skillnad på män och kvinnor när han bråkar. Han ser alltså män och kvinnor som jämlikar.

Helen tycker kvinnor är svaga och underlägsna, därför bör man som man behandla de som barn.

Riktiga feminister ser igenom hennes bristande logik. Förväntar mig dock inte att folk som snackar feminism analyserar en fråga längre än till ytan... Nämner någon att en man är en mansgris SÅ ÄR HAN DET!

KROSSA PATRIARKATET
Citera
2020-11-05, 09:37
Medlem
Citat:

I generationer? Så män behandlade kvinnor bättre innan tiden ”i generationer”? Haha
Citera
2020-11-05, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
Läst någonstans att Alexandra polisanmält Arvid?
Hmm.. det enda jag vet är att Arvid nyligen varit eller ska på rättegång, men det pga försäkringspengar som han fick för en skada då han ansåg sig inte kunna jobba- men valde ändå att medverka i Paradise STHLM...
Citera
2020-11-05, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Uppenbart för alla att Adam hade en falsk persona, märktes tydligt när han börja jiddra med Jeppe och drack hans drinkar, när han tog stryptag på Marcelo.

Pinsam kille, han ser helt nerbensad ut idag.
Ja, okej, skitsamma. Jag höjde inte Adam till skyarna i det jag skrev. Jag skrev bara att jag inte diggar Sebastian och att han själv sagt i studio ph att han och Adam kanske ser likadana ut- men är inte lika, och jag höll med honom. Helvete vad du ska börja gå off topic och tjafsa emot alla som inte nödvändigtvis tycker som dig? Flera jävla inlägg du skrivit i denna tråd har noll relevans till denna säsongen PH.
Citera
2020-11-05, 14:05
Medlem
Citat:
Är du sjuk i huvudet, människa?

Jag identifierar mig som rullstolsbunden kvinna från Gambia, så jag har rätt att uttala mig hur fan jag vill om den lilla äckliga bajsberoende Subban Helen.

🖕🏻
Citera
2020-11-05, 15:13
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Diana sikken kvinna, stod emot Arvids manipulationer. Dessutom är hon inte i riskzonen nästa vecka, om någon är det så är det Alexandra då hon inte har en partner.
Citera
2020-11-05, 15:46
Medlem
Kan nån förklara varför bassen alltid är med i studio paradise?? Hur funkar det, får de välja själva om de vill vara med och han väljer varje jävla gång att dyka upp. Så trött på hans face. Känns som han vinner.
Citera
2020-11-05, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av Samurajsven
Kan nån förklara varför bassen alltid är med i studio paradise?? Hur funkar det, får de välja själva om de vill vara med och han väljer varje jävla gång att dyka upp. Så trött på hans face. Känns som han vinner.
Han måste leka god där pga vad han sagt och gjort i avsnitten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in