2020-11-04, 20:02
Medlem
Är det någon som sitter inne på anledningen till hatet från Arvids håll gentemot Alexandra? Verkar vara befogat då Alexandra sa till Arvid "Kan vi inte ha lite vapenvila då och så ska jag jobba på en genuin ursäkt". Vad har hon gjort mot honom? måste vara något brutalt då hon fortfarande vill be om ursäkt efter hur illa han behandlat henne där inne?
Citera
2020-11-04, 20:13
Citat:
Ursprungligen postat av ahtjenare
Är det någon som sitter inne på anledningen till hatet från Arvids håll gentemot Alexandra? Verkar vara befogat då Alexandra sa till Arvid "Kan vi inte ha lite vapenvila då och så ska jag jobba på en genuin ursäkt". Vad har hon gjort mot honom? måste vara något brutalt då hon fortfarande vill be om ursäkt efter hur illa han behandlat henne där inne?
Handlar om hans livskärlek Bella! Alexandra har garanterat velat splittra dom! I Arvids ögon iaf
Citera
2020-11-04, 20:45
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Vad har hänt mellan Alexandra och Arvid?
Sebastian den lilla räkan med en kropp som svältfödd 9-åring som tror han är smart i diskussioner genom att bete sig som ett svin i stora låtsasglasögon, vilken jävla fjant. Tror inte han ens klarade av 9-årig skolgång, gissar på ADHD-kortet istället för lågintelligent med taskig barndom.
Citera
2020-11-04, 20:48
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Dysfunktionella knarkarArvid kan lägga in sig länge på rehab tillsammans med knulldockan Josie, ungefär 10 000 år, de kan även ta med Alexandra..
Citera
2020-11-04, 22:06
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahtjenare
Är det någon som sitter inne på anledningen till hatet från Arvids håll gentemot Alexandra?
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Vad har hänt mellan Alexandra och Arvid?

Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Handlar om hans livskärlek Bella! Alexandra har garanterat velat splittra dom! I Arvids ögon iaf

Precis det Najix skriver. Jag minns att jag läste någon story antingen av Bella, Alexandra eller Arvid att Alexandra inte tyckte de borde vara tillsammans då Arvid behandlade Bella dåligt. Vilket han gjorde.

Sedan under Alexandras och Arvids första säsong, så blev Alexandra väldigt bra vän med en kille som heter Fredrik. Nu minns jag inte exakt hur det gick till, men innan en parceremoni blev Fredrik nojig över att åka ut och vågade då inte stå bakom Alexandra, fast de var goda vänner. Alexandra övertalade honom att ändå ställa sig bakom henne, men valde AlfaLudde istället. Och under flera veckor hade hon kallat honom för sin lillebrorsa, pratade om hur bra vänner de var etc. Arvid gav henne ganska mycket skit för det, tror han har nämnt det även i denna säsong om hur fel hon gjorde. Stackars Fredrik började gråta

https://www.youtube.com/watch?v=9WZt1U8VzZU&t=71s kolla från 04.45

Men mestadels tror jag att deras bråk handlar främst om att hon ogillade Arvid starkt under hans förhållande med Bella
Senast redigerad av Amiliashorborste 2020-11-04 kl. 22:08.
Citera
2020-11-04, 22:49
Medlem
Asså Ellen. Jävla bajsberoende feminazi-slyna.
Citera
2020-11-04, 22:51
Medlem
Ellen öppen manshatare.

Det är såna som hon som skapar sjuka hjärnor hos unga flickor.
Citera
2020-11-04, 22:53
Medlem
Ellen?
Citera
2020-11-04, 22:53
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnkAnus
Ellen öppen manshatare.

Det är såna som hon som skapar sjuka hjärnor hos unga flickor.
Menar du Helen?
Citera
2020-11-04, 23:02
Medlem
Läst någonstans att Alexandra polisanmält Arvid?
Citera
2020-11-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
Läst någonstans att Alexandra polisanmält Arvid?

Tror de handlar om Bella dramat. Dom möttes ute på nån festival eller fest o vad jag har för mig (inte säkert nu för de va längesen jag såg dessa stories på Instagram) så kastade Arvid Alex telefon i backen. Därav polisanmälan. Men är inte säker nu så ta de med en nypa salt.
Citera
2020-11-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Precis det Najix skriver. Jag minns att jag läste någon story antingen av Bella, Alexandra eller Arvid att Alexandra inte tyckte de borde vara tillsammans då Arvid behandlade Bella dåligt. Vilket han gjorde.

Sedan under Alexandras och Arvids första säsong, så blev Alexandra väldigt bra vän med en kille som heter Fredrik. Nu minns jag inte exakt hur det gick till, men innan en parceremoni blev Fredrik nojig över att åka ut och vågade då inte stå bakom Alexandra, fast de var goda vänner. Alexandra övertalade honom att ändå ställa sig bakom henne, men valde AlfaLudde istället. Och under flera veckor hade hon kallat honom för sin lillebrorsa, pratade om hur bra vänner de var etc. Arvid gav henne ganska mycket skit för det, tror han har nämnt det även i denna säsong om hur fel hon gjorde. Stackars Fredrik började gråta

https://www.youtube.com/watch?v=9WZt1U8VzZU&t=71s kolla från 04.45

Men mestadels tror jag att deras bråk handlar främst om att hon ogillade Arvid starkt under hans förhållande med Bella
Handlar nog i grund och botten om att Alexandra är en sjukt falsk och oskön människa, vilket man såg tydligt redan i hennes förra PH-säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in