Citat:
Ursprungligen postat av
ahtjenare
Är det någon som sitter inne på anledningen till hatet från Arvids håll gentemot Alexandra?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mrsobehaglig
Vad har hänt mellan Alexandra och Arvid?
Citat:
Ursprungligen postat av
Najix
Handlar om hans livskärlek Bella! Alexandra har garanterat velat splittra dom! I Arvids ögon iaf
Precis det Najix skriver. Jag minns att jag läste någon story antingen av Bella, Alexandra eller Arvid att Alexandra inte tyckte de borde vara tillsammans då Arvid behandlade Bella dåligt. Vilket han gjorde.
Sedan under Alexandras och Arvids första säsong, så blev Alexandra väldigt bra vän med en kille som heter Fredrik. Nu minns jag inte exakt hur det gick till, men innan en parceremoni blev Fredrik nojig över att åka ut och vågade då inte stå bakom Alexandra, fast de var goda vänner. Alexandra övertalade honom att ändå ställa sig bakom henne, men valde AlfaLudde istället. Och under flera veckor hade hon kallat honom för sin lillebrorsa, pratade om hur bra vänner de var etc. Arvid gav henne ganska mycket skit för det, tror han har nämnt det även i denna säsong om hur fel hon gjorde. Stackars Fredrik började gråta
https://www.youtube.com/watch?v=9WZt1U8VzZU&t=71s kolla från 04.45
Men mestadels tror jag att deras bråk handlar främst om att hon ogillade Arvid starkt under hans förhållande med Bella