2020-12-10, 19:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Finns det inte något sätt som produktionen kan undvika att vinnaren läcks?
När till och med produktionsmedlemmar spoilar saker då är det fan illa.

Nej, eftersom produktionen inte verkar bry sig om att det läcks. Hade man brytt sig hade man straffat läckor med höga skadestånd, men de bryr sig inte. Det märkte man när Saga Scott fick spoila hela sin säsong utan några konsekvenser alls.
Citera
2020-12-10, 20:22
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yugioh
tycker du seriöst att simon är skönaste någonsin? Han är ju genuint skittråkig. Bara sitter och flummar i ett hörn hela tiden, förutom när han kallar typ paow en hora. Jag gillar inte paow, men det är jävligt oskönt att kläcka ur sig något sånt i tv bara för att få typ en reaktion av det. lite högre standard måste man ändå ha om man tycker att världens slemmigaste kille (typ) verkar skön.

För det första var det inte mot Paow utan mot Josie. För det andra kallade han henne inte hora utan sa något i stil med "Jag har iaf inte sugit kuk i TV" eller liknande.
Citera
2020-12-10, 20:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Ehh... grattis? Vem fasen skulle orka leva med en sådan jobbig person? Gråt och gnäll dag ut och dag in samt ett ordförråd som en sexåring.

Vill man inte bli spoilad bör man ju inte gå in på sociala medier innan man sett avsnittet. Om du missar en fotbollmatch och ska se den sen, går du in på Sportsidorna på nätet då?

Är man desperat efter pengar kastar man väl inte på 150? Vad ger det, 100k? 75? Oklart för mig hur skatten på tävlingsvinster är, med detta är ju småpengar.

Fast det är ju inte bara ett avsnitt som spoilas utan hela säsongen. Det är inte rimligt att man ska avstå ifrån att läsa om säsongen på Flashback ända tills den sänts klart för att undvika att bli spoilad.
Citera
2020-12-10, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, eftersom produktionen inte verkar bry sig om att det läcks. Hade man brytt sig hade man straffat läckor med höga skadestånd, men de bryr sig inte. Det märkte man när Saga Scott fick spoila hela sin säsong utan några konsekvenser alls.

Det är höga skadestånd.. problemet ligger i att dom inte kan bevisa vem som spridit vad, du kan säga till en kompis irl som sedan sprider det på nätet, det finns då inga bevis på att du sagt det
Citera
2020-12-10, 22:42
Medlem
Nån som vet hur Tanja skadade bysten?
Citera
2020-12-10, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mxa2591
Nån som vet hur Tanja skadade bysten?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-genom-kroppen
Citera
2020-12-10, 23:26
Medlem
Någon som kan låten som spelas i avsnitt 34 i minut 35? Har provat Shazam och googlat texten men får inte fram något. Står inget i eftertexterna heller.
Citera
2020-12-10, 23:41
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fast det är ju inte bara ett avsnitt som spoilas utan hela säsongen. Det är inte rimligt att man ska avstå ifrån att läsa om säsongen på Flashback ända tills den sänts klart för att undvika att bli spoilad.

Jag uppfattade det som att det var i tråden i samband med finalen. Har det stått i klartext, utan spoilervarning i tråden att Sebbe vinner?
Citera
2020-12-11, 05:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkit
Jag uppfattade det som att det var i tråden i samband med finalen. Har det stått i klartext, utan spoilervarning i tråden att Sebbe vinner?

Har det säkert, även om det kan vara raderat nu.
Citera
2020-12-11, 05:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkelulz
Det är höga skadestånd.. problemet ligger i att dom inte kan bevisa vem som spridit vad, du kan säga till en kompis irl som sedan sprider det på nätet, det finns då inga bevis på att du sagt det

Höga skadestånd enligt kontraktet, men inte i praktiken. När Saga Scott avslöjade allt för en radioreporter efter sin säsong så blev hon inte stämd.
Citera
2020-12-11, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piejerk
Vet inte om det framgått tidigare i tråden, men såg en intervju med Bassen på TikTok där han inte ville säga vad han skulle göra med pengarna, för att han inte kunde det, och det var personligt. Många hävdade drogskulder, och någon bekräftade det från när de jobbade med honom på Rhodos 2013.

Finns mer information om detta?

Mycket intresserad av detta också. Har Sebastian drogskulder? Någon som vet mer?

EDIT: Läste någonstans att han slagit flickvänner? Stämmer det också? Hade vart skoj att se dvärgen få stå till svars för dumheterna han sysslar med.
Citera
2020-12-11, 09:28
Medlem
Alltså jag tycker Josie beteende är riktigt jävla dåligt, både då och nu. Så förstår verkligen att Diana har mått riktigt dåligt över det.

Men Dianas beteende efter stör mig så fruktansvärt. Om man lyssnar på henne verkar det som det är enbart är hon som haft det jätte jobbigt, bara hon som tagit tuffa beslut, bara hon, hon, hon. Hon pratar som om hon är den i hela världen som genomgått paradise hotel och tagit tuffa beslut när man vet sen tidigare säsonger att det spelats hårt. Alltså hon ser sig som ett offer i allt som händer och allt är riktat mot henne.

Jag vet inte hur det är att vara med i en dokusåpa men kan tänka mig att det är väldigt psykiskt påfrestande. Jag tänker att alla har varit med om en omvälvande resa där man varit instängd med okända idioter i ett spel. Så kan tänka mig att alla påverkats hårt av det, sen att komma hem och landa och ta hand om allt runt om kring då förväntar sig Diana att ALLA ska ringa till henne, fråga hur hon mår, dela storys och gud vet allt. Jag tror dom flesta har nog mycket med sig själv den tiden.

Hon har hakat upp sig på bästa vänner och alla killar hon har skickat ut men så har det varit i alla tider? Du är inte unik. Nu om hon har mått så fruktansvärt dåligt så har hon redan skickat in en ansökan till big brother, hon är rädd att glömmas bort. Jag varnar er att hon kommer nog göra allt för att synas framöver. Det är väl jävligt många ”influencers” som genomgått ett helvete men dom gråter inte ut dagligen för det och vill att alla ska ringa och tycka som dom. Snälla nån.

Tycker inte heller Patriks val var så chockerande att han förtjänar nån skit för det, det var bra spelat trots det inte gick vägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in