2020-09-01, 08:05
Medlem
Vad har tramset i den här tråden med "Vetenskap och humaniora" att göra?
Citera
2020-09-02, 11:47
Medlem
Fittheligeandes avatar
Jag är kräfta och min mamma är också kräfta, och min pappa är fisk. Jag tycker mig också mest dras till andra kräftor, fiskar och skorpioner. Alltså dras jag till andra personer som också är född i ett vattentecken. Kan givetvis vara tillfälligheter. Men det är något jag lagt märke till.
Citera
2020-09-17, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Jag är Vattuman men stämmer nog mer in på stjärntecknet Fisk och Kräfta. Jag har dragits mest till lite instabila vatten- och lufttecken som även är de jag passar bäst med.
Tvilling och Våg fungerar bra för mig men mitt sundaste förhållande var med en Vädur - som avgudade mig men jag var tråkigt nog inte lika kär i honom.
Skyttar tycker jag ofta är sexiga och livfulla men de jag träffat har varit lite instabila och komplicerade.

Oxe och Skorpion är nog de tecken jag passar sämst med även om jag tycker att Skorpioner brukar vara intressanta och intelligenta människor. Mitt enda riktigt dåliga förhållande var med en Oxe.

Samma här. En Oxe som hade en hel del kontrollissues och som hade svårt att få till långvariga relationer med kvinnor, och han hade betat av många i sitt liv. Enligt honom var alla kvinnor bitches så han hade passat bra in på fb.

Är ett jordtecken själv och har väl haft något djupare med andra jordtecken. Slump eller inte är svårt att säga.
Sedan har man lärt känna killar på en romantisk nivå där stjärntecken aldrig kommit på tal så jag vet inte vad de var. Vattumän och jag går inte ihop som personer.
Senast redigerad av Liljor 2020-09-17 kl. 19:09.
Citera
2020-09-17, 18:19
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
Vad har tramset i den här tråden med "Vetenskap och humaniora" att göra?

Tråden har med det paranormala och ockulta att göra eftersom det är en hemlighets stämplad kunskap som har läckt ut till allmänheten och på så sätt blivit godkänd av allmänheten att publiceras i tidningar och dylikt utan några vetenskapligt snuskiga världsbilder till grund alls i bilden..

Vet inte heller varför vetenskapens delen av forumet existerar då denna är i krig med allt paranormalt och även kväver/dödar all paranormal och ockult aktivitet.

Ont; Alla stjärntecken som har vatten som tecken plus tvillingar.
Senast redigerad av TwoThousand 2020-09-17 kl. 18:24.
Citera
2020-09-17, 19:20
Medlem
Någon med erfarenhet av kombon jordtecken och eldtecken?
Citera
2020-09-30, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Alla olika lufttecken. Som vattuman har mina värsta kärlekar varit andra vattumankvinnor.
De jag har attraherats mest utav är tvillingarna. Jepp, den där symbiosen finns där. Två lufttecken som förstår varandra på djupet. Tvillingen med sin höga energi och charm. Vattumannen med sin lägre energi och intelligens. En perfekt matchning. Vattumannen kan dra ner tvillingen när hon svävar iväg för mkt. Tvillingen kan dra upp vattumannen när han är lite för långt nere.

För många år sedan läste jag en undersökning man hade gjort med hundratals partners där man hade räknat ut stjärntecknen hos var och en i en relation. Det visade sig att Oxen är det tecken man skall vara tillsammans med om man vill ha en relation som håller längst.

Jag har förstått att vattumän och tvillingar har en slags dragningskraft till varandra
Oxen kan man ha ett långt stabilt förhållande med men fyfan, bara dåliga erfarenheter med dem tyvärr. Typ lite känslokalla.
det är svintråkigt (enligt mig) och maktgalna...
Citera
2020-09-30, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Jag är Vattuman men stämmer nog mer in på stjärntecknet Fisk och Kräfta. Jag har dragits mest till lite instabila vatten- och lufttecken som även är de jag passar bäst med.
Tvilling och Våg fungerar bra för mig men mitt sundaste förhållande var med en Vädur - som avgudade mig men jag var tråkigt nog inte lika kär i honom.
Skyttar tycker jag ofta är sexiga och livfulla men de jag träffat har varit lite instabila och komplicerade.

Oxe och Skorpion är nog de tecken jag passar sämst med även om jag tycker att Skorpioner brukar vara intressanta och intelligenta människor. Mitt enda riktigt dåliga förhållande var med en Oxe.

Jag tror att vattumän kan passa väldigt bra ihop med kräftan då dem kan bli sjupt kära i varandra, men enda förutsättningen är ju att vattumannen behandlar kräftan väl och stimulerar dens behov. Vattumanen får hjälp med sina depressioner.
Däremot så tror jag även en vattuman skulle funka bra med en tvilling !
Citera
2020-09-30, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arius
Kräfta här. Trivs bäst med stenbocken men stenbocken gillar inte alltid mig. Har även dragits till en del tvillingar.

Är andligt attraherad till skorpionen. Även andra kräftor. Är sexuellt attraherad av vädurar men det blir sällan något i sängen. Vi börjar alltid bråka innan haha.

Har mest svårt för skytten. Kan inte ens gå på en dejt med en skytt för vi klickar verkligen inte.

Är kräfta själv, Tvillingar ska man inte dras till om man är kräfta haha , av min erfarenhet iallafall, slutar upp med att man blir sårad bara. Även fast jag dras till dem attraktionsmässigt för dem har det man själv inte har och är väldigt intressanta så dejtar jag inte ens en tvilling då jag vet hur det kan sluta upp i slutändan. Däremot kan jag väll tänka mig ligga med en tvilling om den är snygg
Har aldrig dejtat en skytt heller. Tror inte dem har ens någon attraktionkraft till mig ..
skorpionen och väduren är två tecken jag känslomässigt dras till...
Citera
2020-09-30, 12:14
Medlem
Citat:
Det känsligaste tecknet är kräftan. Ingen debatt om saken.

Exakt!!! 100%
Citera
2020-09-30, 12:16
Medlem
Citat:
Vad är dina erfarenheter med lejon?

Dem är världens finaste människor för dem är extremt kärleksfulla och det är genuint med. Men dem kan ibland behöva så mycket uppmärksamhet att dem tar det steget längre och sätter sig i så sjukt konstiga sittuationer för att i slutändan få den uppmärksamhet dom behöver. Det är lite kul när jag tänker efter men ibland jävligt jobbigt .... man kan se törsten av uppmärksamhet i dem , hahaha
Citera
2020-09-30, 12:18
Medlem
Citat:
Vad är dina erfarenheter med lejon?

Dom är sjukt svaga för kräftan också har jag märkt. Där längtar dem efter uppmärksamhet från dem..
Citera
2020-09-30, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JItterbugg
Född 11e dagen i den 11e månaden, har t om mitt stjärntecken tatuerat. Skorpioner är intensiva, lite för intensiva sägs det. Har aldrig haft en skorpiontjej men dom ska vara vilda i sängen.

Själv väldigt svag för fiskar, min allra första och bästa vän samt min stora kärlek är det medan kvinna jag levde med i 7 år och den jag fungerade allra bäst med var Lejon.

Fiskar och skorpioner sägs ta varandra till andra dimetioner...
skorpioner dras även till lejon för att dem är villiga att ha relationer. Skorpioner ska egentligen inte va i förhållande med lejon men skorpioner dras till dem ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in