2020-08-20, 21:47
Medlem
Ikigamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Man kan ju läsa om olika stjärntecken och hur dem är som person , vilken beskriver det stjärntecken ni dras till mest relationsmässigt som partner?
Skriv även vilket stjärntecken du är själv

Är skytt. <3
Passar bra med lejon. (Och typ Väduren, vågen, tvillingarna och vattumannen ✌&#127995
Citera
2020-08-20, 22:32
Medlem
Midus avatar
Citat:
Vilket stjärntecken är du?

Vattuman
Citera
2020-08-20, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midu
Mina samtliga kärlekar har varit Våg.
Och de värsta snedsteg har varit Tvillingar.
Alla olika lufttecken. Som vattuman har mina värsta kärlekar varit andra vattumankvinnor.
De jag har attraherats mest utav är tvillingarna. Jepp, den där symbiosen finns där. Två lufttecken som förstår varandra på djupet. Tvillingen med sin höga energi och charm. Vattumannen med sin lägre energi och intelligens. En perfekt matchning. Vattumannen kan dra ner tvillingen när hon svävar iväg för mkt. Tvillingen kan dra upp vattumannen när han är lite för långt nere.

För många år sedan läste jag en undersökning man hade gjort med hundratals partners där man hade räknat ut stjärntecknen hos var och en i en relation. Det visade sig att Oxen är det tecken man skall vara tillsammans med om man vill ha en relation som håller längst.
Senast redigerad av Halshuggning 2020-08-20 kl. 23:14.
Citera
2020-08-21, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekktra
Har märkt att vädurar dras till mig och vice versa... Jag är kräfta uti fingerspetsarna.

Vet inte om allt det stämmer med hur man ska vara, dock. Har mött så olika personligheter i vardera tecken.

Jag är kräfta med och vädurar dras till mig också...men vi funkar ej ihopp i reallationer..
Citera
2020-08-21, 08:45
Medlem
Merwinnas avatar
Jag skriver inte ut mitt stjärntecken av anonymitetsskäl. Och jag tror inte på horoskop. Men märkligt nog, så har jag osannolikt många gånger dragits till män av vattentecken. Alltså utan att kolla upp det "i förväg". Lite mystiskt är det, allt!
Citera
2020-08-21, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag skriver inte ut mitt stjärntecken av anonymitetsskäl. Och jag tror inte på horoskop. Men märkligt nog, så har jag osannolikt många gånger dragits till män av vattentecken. Alltså utan att kolla upp det "i förväg". Lite mystiskt är det, allt!

Är du själv skorpion? Dom brukar dras till vattentecken ...
Citera
2020-08-21, 10:46
Medlem
Jag är Vattuman men stämmer nog mer in på stjärntecknet Fisk och Kräfta. Jag har dragits mest till lite instabila vatten- och lufttecken som även är de jag passar bäst med.
Tvilling och Våg fungerar bra för mig men mitt sundaste förhållande var med en Vädur - som avgudade mig men jag var tråkigt nog inte lika kär i honom.
Skyttar tycker jag ofta är sexiga och livfulla men de jag träffat har varit lite instabila och komplicerade.

Oxe och Skorpion är nog de tecken jag passar sämst med även om jag tycker att Skorpioner brukar vara intressanta och intelligenta människor. Mitt enda riktigt dåliga förhållande var med en Oxe.
Citera
2020-08-22, 09:12
Medlem
Kräfta här. Trivs bäst med stenbocken men stenbocken gillar inte alltid mig. Har även dragits till en del tvillingar.

Är andligt attraherad till skorpionen. Även andra kräftor. Är sexuellt attraherad av vädurar men det blir sällan något i sängen. Vi börjar alltid bråka innan haha.

Har mest svårt för skytten. Kan inte ens gå på en dejt med en skytt för vi klickar verkligen inte.
Citera
2020-08-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FahneHoch
vad är det känsligaste tecknet enligt dig?

Det känsligaste tecknet är kräftan. Ingen debatt om saken.
Citera
2020-08-22, 09:14
Medlem
Citat:
Jag är kräfta och gillar skorpion och lejon, fast lejon kan bli lite jobbiga ibland..

Vad är dina erfarenheter med lejon?
Citera
2020-08-22, 09:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arius
Vad är dina erfarenheter med lejon?

de är dominanta och envisa att få sin vilja igenom
Citera
2020-08-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skorpionking
de är dominanta och envisa att få sin vilja igenom

Haha ja! Jag håller helt med. Har märkt det med en kollega.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in