2020-11-07, 12:06
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Ännu ett tränarbyte tror jag inte kommer förändra något, det känns som tränarbyte är det enda United hela tiden sysslat med sedan Sir Alex steppade ner.

Förvisso har det varit många tränarbyten men nu sitter man ju fast med en tränare som uppenbarligen inte är bra nog. Klart man vill ge en tränare tid men om det är en tränare som är värdelös så är det ju meningslöst. Att hålla fast vid Ole som tränare för att bevisa någon princip om "vi stöttar tränaren och det är inte där felet ligger" känns lite som att stanna i ett förhållande man vet är dött bara för att bevisa för folk att man kan ha ett längre förhållande.
Citera
2020-11-08, 22:36
Avslutad
Arsenal påminner mig om arteta som fotbollspelare lite passa runt i sidled
Citera
2020-11-09, 14:53
Avstängd
NotDeads avatar
Jack Grealish, 7 matcher, 4 mål 5 assists. Vem hade trott det?
Citera
2020-11-09, 17:03
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead

Är väl ändå ingen jätteöverraskning? Han var ju riktigt bra förra säsongen också och några av topplagen nosade runt. Såklart väldigt överraskande att Villa ligger där de ligger men att Grealish har varit bra känns ju inte så överraskande.
Citera
2020-11-09, 18:13
Avstängd
NotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Är väl ändå ingen jätteöverraskning? Han var ju riktigt bra förra säsongen också och några av topplagen nosade runt. Såklart väldigt överraskande att Villa ligger där de ligger men att Grealish har varit bra känns ju inte så överraskande.

Var väl lite snack runt om att han inte skulle platsa i landslaget eller varför skulle man värva honom då han ''bara'' spelar i villa som var nära på att åka ur förra säsongen.

Många hade nog skrattat tidigare om man hade sett honom som en ersättare till David Silva, eller Pogba.
Citera
2020-11-09, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead

Han har väl setts som ett "superlöfte" i många år nu? Tottenham har väl varit intresserade sedans typ 2015 eller något, det har iaf varit ett återkommande transferrykte i flera år nu, synd att det inte blev någon affär, han är inte så dum och man får väl säga att han iaf är på ganska god väg att levt upp till förväntningarna som fanns när han var tonåring.

Edit:

Tottenham Hotspur keen on Aston Villa wonderkid Jack Grealish
Tuesday 31 May 2016

Tottenham Hotspur could move for Aston Villa wonderkid Jack Grealish this summer after the Villa’s relegation to the Championship.

The 20-year-old struggled at Villa Park last season but is still considered to be one of the brightest talents in English football.

The England U21 international has attracted interest from the likes of Stoke City and Everton already this summer but Pochettino has a reputation of bringing through young British talent.

And, according to the Telegraph, Spurs could make their move for Grealish this summer with Pochettino’s side said to be confident of bagging the youngster given Villa’s relegation.

[...]
Senast redigerad av Eaglesandshit 2020-11-09 kl. 21:22.
Citera
2020-11-10, 15:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Tisdagen snart över och inget nytt om Solskjaer. Då verkar det som att han sitter en stund till? Bra för oss med andra sympatier om så är fallet. Jag tippade han skulle åka direkt efter helgen, men inte det.
Citera
2020-11-10, 15:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Tisdagen snart över och inget nytt om Solskjaer. Då verkar det som att han sitter en stund till? Bra för oss med andra sympatier om så är fallet. Jag tippade han skulle åka direkt efter helgen, men inte det.
Han får väl sitta till efter jul i alla fall. Känns konstigt att kicka honom just nu.
Citera
2020-11-10, 16:57
Avstängd
NotDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Han får väl sitta till efter jul i alla fall. Känns konstigt att kicka honom just nu.

Både ''dåligt'' och ''bra''.

Nu skulle en annan tränare fortfarande kunna vända på skutan och få med sig en OK säsong.
Blir jobbigare ju längre in i säsongen man kommer och hämtar en ny, andra kanske inte är lika sugna på att ta över efter jul om man ligger långt ner i tabellen.

Är det bara jag eller känns det som det är MYCKET mer straffar nu för tiden?
Citera
2020-11-10, 19:34
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Han köpte sig tid åtminstone nov-dec månad ut iom segern mot Everton. Dessutom leder man sin CL-grupp trots debaclet mot turkarna. Man blandar och ger men så länge det inte blir en serie raka förluster kommer OGS troligtvis sitta kvar till glädje för oss som inte vill se ett allt för framgångsrikt Man U.
Citera
2020-11-11, 12:56
Medlem
Hoppas innerligt att Pogba och Martial petas i nästa match efter landslagsuppehållet. Maken till tama insatser sista tiden var länge sen man såg.

Hoppas nästa elva blir:

Henderson
AWB - Tuanzebe - Maguire - Telles
McSauce - VDB
Greenwood - Bruno - Rashford (om han blivit kvitt ryggskadan)
Cavani
Citera
2020-11-11, 13:35
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Hoppas innerligt att Pogba och Martial petas i nästa match efter landslagsuppehållet. Maken till tama insatser sista tiden var länge sen man såg.

Hoppas nästa elva blir:

Henderson
AWB - Tuanzebe - Maguire - Telles
McSauce - VDB
Greenwood - Bruno - Rashford (om han blivit kvitt ryggskadan)
Cavani

Pogba håller jag med om, men Martial ser jag som alldeles för viktig för Uniteds anfallsspel, särskilt mot låga försvar. Han är den enda anfallaren i laget som är bra på att spela felvänd och det är ju så de väldigt ofta försöker anfalla. Det är ingen slump att anfallsspelet ofta plötsligt börjar fungera bättre när han väl spelar igen.

Lindelöf bör spela också, de läcker uppenbarligen som ett såll utan honom. Det där innermittfältet lär inte hålla defensivt, Fred måste spela. De Gea är i god form igen så jag ser ingen poäng alls med att peta honom. Cavani mot ett lågt försvar känns inte klockrent. Inte många rätt där, du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in