• 1
  • 2
2020-08-17, 01:03
Medlem
Hej!
Jag r nybrjare inom mnet s vill grna ha lite std om det finns ngon/ngra villiga. Har lnge velat testa p ngon form utav testo och nu har jag en vn som kan lsa detta t mig. Har aldrig tidigare tagit ngon testo s att ni vet. Undrar mest om jag kan kra p sustanon endast eller om jag borde ta ngot annat samtidig? Undrar ven om det gr bra att detta p det eftersom det jag mest vill r att g ner i vikt men ven f bra form samtidigt? Han snackar om att jag borde ta hcg t3 och arimidex men lst lite p det och det verkar inte som ngot jag behver och just hcg verkar ju lite halvfarligt med tanke p man mekar med skldkrteln?
Sammanfattat: som frsta kur gr det bra att bara kra p sustanon och hur ofta hade ni rekommenderat jag skulle ta det isfall?
Citera
2020-08-17, 08:00
Medlem
fnyrrs avatar
Hcg liknar lh, som utsndras via hypofysen och stimulerar vra testiklar till att producera hormoner. Har inget med skldkrtel och gra. Hcg tar du fr att bibehlla funktion i dina bollar under kuren. Enda varningen jag kan sga dr r att ditt stro kan peaka fort.

Du blandar ihop det med t3 som kommer frn skldkrteln.

Fr vrigt verkar du ha alldeles fr dlig koll och inte vara redo fr detta. Ls mer och fundera ordentligt om detta verkligen r ngot du vill.
Citera
2020-08-17, 10:47
Medlem
vakNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHRESE
Hej!
Jag r nybrjare

Det gr bra att ta endast sustanon, exempelvis 250mg var femte dag som nybrjare, och d behvde iallafall jag arimidex fr att inte f fr hgt strogen.

HCG lggs till under kur fr att undvika atrofi i bollarna, och efter kur fr att bollarna ska "terhmta" sig innan PCT.

Ls ngra kurrapporter. Youtube har ocks vissa lrorika videos. Jag vet att det r spnnande och du kanske vill igng fort, sn var jag, men det resulterade i mttligt fall av gyno i vnster brst fr mig.
Citera
2020-08-17, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Hcg liknar lh, som utsndras via hypofysen och stimulerar vra testiklar till att producera hormoner. Har inget med skldkrtel och gra. Hcg tar du fr att bibehlla funktion i dina bollar under kuren. Enda varningen jag kan sga dr r att ditt stro kan peaka fort.

Du blandar ihop det med t3 som kommer frn skldkrteln.

Fr vrigt verkar du ha alldeles fr dlig koll och inte vara redo fr detta. Ls mer och fundera ordentligt om detta verkligen r ngot du vill.

Vldigt mnga som skriver du verkar inte va redo de knns som ngot alla vill skriva p ngot stt
Har ju funderat p de lnge och vill testa. Hur blir jag redo om inte det jag gr nu frgar och lser p. Sger ju att jag lst att till exempel t3 pverkar skldkrteln osv och att jag vill testa endast ta susta osv isfall men r det bra att g ner i vikt p undrar jag
Citera
2020-08-17, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakN
Det gr bra att ta endast sustanon, exempelvis 250mg var femte dag som nybrjare, och d behvde iallafall jag arimidex fr att inte f fr hgt strogen.

HCG lggs till under kur fr att undvika atrofi i bollarna, och efter kur fr att bollarna ska "terhmta" sig innan PCT.

Ls ngra kurrapporter. Youtube har ocks vissa lrorika videos. Jag vet att det r spnnande och du kanske vill igng fort, sn var jag, men det resulterade i mttligt fall av gyno i vnster brst fr mig.

Okej men sg man tar susta var 10de dag och kper ven arimidex ifall man skulle f fr hgt strogen? Hur vet man det isfall knner man det eller tar man tester fr de. Funkar det att deffa bra p susta eller borde man kra ngot annat?
Citera
2020-08-17, 11:43
Medlem
vakNs avatar
Citat:
Okej men sg man tar susta var 10de dag och kper ven arimidex ifall man skulle f fr hgt strogen? Hur vet man det isfall knner man det eller tar man tester fr de. Funkar det att deffa bra p susta eller borde man kra ngot annat?

Ta det var femte dag fr jmna niver. Eller halva dosen tv gnger i veckan exempelvid mndag torsdag.

Deffa gr du med kosten men visst, sustanon kommer hjlpa dig behlla bde styrka och muskelmassa medan du ligger p kaloriunderskott.

Jag tog inte prover sjlv under kurer men det r sklart klokast. Fr de allra flesta skulle 0.25 arimidex e2d fungera p den dosen.

Det r ganska ltt att knna rent kroppsligt om du hamnar fel i niverna, du binder mer vatten och kanske fr problem med libido. Ls stora trden om arimidex och ven HCG osv osv.
Citera
2020-08-17, 13:03
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Vldigt mnga som skriver du verkar inte va redo de knns som ngot alla vill skriva p ngot stt
Har ju funderat p de lnge och vill testa

Fr det r vr skyldighet, merparten som kommer in hr r inte redo. Med frgorna du stller s har du inte lst p, sen s fr du sga vad du vill om det.

Fr att en fundering ska bli bra, s lr den baseras p kunskap kring mnet. Har du p riktigt vgt riskerna kontra det du vill ha ut av kuren. Har du allt annat p plats, trning/smn/kost. Har du disciplinen? Fixar du att kliva av? Lmna den hrliga knslan dr kroppen r som granit och du kan gra vad som helst. Till en tuff pct och "Bara" vara normal igen. Listan kan gras lng.

Det hr sger vi i all vlmening. Har du bestmt dig s fine, kr. Men ge dig sjlv bsta mjliga frutsttningarna d och ls ls ls. Trdar som dessa skulle egentligen inte ens behvas.

Jag r inget undantag, skulle ha lrt mig mer innan jag klev p.
Citera
2020-08-17, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Fr det r vr skyldighet, merparten som kommer in hr r inte redo. Med frgorna du stller s har du inte lst p, sen s fr du sga vad du vill om det.

Fr att en fundering ska bli bra, s lr den baseras p kunskap kring mnet. Har du p riktigt vgt riskerna kontra det du vill ha ut av kuren. Har du allt annat p plats, trning/smn/kost. Har du disciplinen? Fixar du att kliva av? Lmna den hrliga knslan dr kroppen r som granit och du kan gra vad som helst. Till en tuff pct och "Bara" vara normal igen. Listan kan gras lng.

Det hr sger vi i all vlmening. Har du bestmt dig s fine, kr. Men ge dig sjlv bsta mjliga frutsttningarna d och ls ls ls. Trdar som dessa skulle egentligen inte ens behvas.

Jag r inget undantag, skulle ha lrt mig mer innan jag klev p.
Okej jag frstr. Jag knner att jag r redo. Jag har trning kost och smn under kontroll. Har inga problem att kliva av, har ej beroendepersonlighet. Egentligen vill jag kra nn typ av trt att lixom microdosa men verkar som alla skriver man ska gra p ett visst vis. Hade velat ta S sm doser som mjligt egentligen under lite lngre tid.
Citera
2020-08-17, 14:40
Medlem
vakNs avatar
Citat:
Okej jag frstr. Jag knner att jag r redo. Jag har trning kost och smn under kontroll. Har inga problem att kliva av, har ej beroendepersonlighet. Egentligen vill jag kra nn typ av trt att lixom microdosa men verkar som alla skriver man ska gra p ett visst vis. Hade velat ta S sm doser som mjligt egentligen under lite lngre tid.

TRT det frsta du gr kommer knappast ge dig ngot, dremot stnger det ner dig.

En mild och bra frsta kur r 250mg test e e5d. 12-16 veckor sen pct.
Citera
2020-08-17, 22:16
Medlem
Citat:
TRT det frsta du gr kommer knappast ge dig ngot, dremot stnger det ner dig.

En mild och bra frsta kur r 250mg test e e5d. 12-16 veckor sen pct.
Okej jag pissar ju p jobbet och dem testar inte fr steroider men om dem mrker tydlig skillnad kanske dem vljer att gra de s fick upp gonen lite fr sarms r de ngot du har testat eller vet ngonting om? Hrt att det ska ligga lite i grzonen och ej vara olagligt n s kanske ska testa de frst innan man gr p de tyngre grejerna
Citera
2020-08-18, 00:50
Medlem
vakNs avatar
Jag har testat lg dos mk677 men lg p annat samtidigt. Vill minnas att det hjlpte mig med aptit och smn.

Dom kommer inte testa dig fr steroider p jobbet om du gr en 250mg testo e e5d och skter din ai rtt. Du lr inte bli Hulken p ngra veckor men du kommer absolut f resultat.
Citera
2020-08-18, 12:42
Medlem
Citat:
Jag har testat lg dos mk677 men lg p annat samtidigt. Vill minnas att det hjlpte mig med aptit och smn.

Dom kommer inte testa dig fr steroider p jobbet om du gr en 250mg testo e e5d och skter din ai rtt. Du lr inte bli Hulken p ngra veckor men du kommer absolut f resultat.
Okej. Var kpte du mk677 har en som vill slja de men de kostar 3000 fr 100 dagar + 1000 fr s23 lter dyrt om man kollar olika sidor dr det r betydligt billigare. Han sger detta r vldigt potent osv men tnkte hra om du vet var man kan bestlla de om de finns bra grejer p ntet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in