• 1
  • 2
2020-08-15, 03:09
Medlem
Termamentuss avatar
Jag är runt 30. För mig att dejta en kvinna runt 30 är totalt främmande, skulle omöjligen kunna vara intresserad av dessa, jag anser vara tanter.

I kinesisk kultur anses singelkvinnor över 25 vara "leftovers" och få vägrar ha med dessa att göra.

Finns det genuint män som tänder på dessa kvinnor eller är det en fetisch/livshantering, då de vet att de inte kan få bättre?

De brukar rationalisera att kvinnor i äldre åldersspann har mer att prata om då de är mer erfarna. Jag har umgåtts med kvinnor i alla åldrar och storlekar. De har aldrig någonsin haft något tänkvärt att nämna. Det enda de pratar om är personer och ALDRIG idéer eller några djupare ämnen.

Det faktum att kvinnor slutar utvecklas helt när de slutar puberteten (16) är ganska självklart, i viss del kanske tidigare. Visst, de kanske lär sig saker då de har en tendens till att härma saker de hört, likt en papegoja, men likt en papegoja så sker inget vidare unikt tänkande eller något originellt.

Kan omöjligen tro på att en man oavsett ålder tänder mer på en 30+are än en fräsch 18åring. Om du gör det, cred till dig, fler yngre till mig. Men kan bara inte förstå vad som försiggår i hjärnan på dessa. Män tänder på fertilitet och fertilitet är starkt kopplat till ålder, ju äldre, ju sämre fertilitet. 90% av kvinnors ägg är borta vid 30. Så finns inga biologiska orsaker av vad jag kan uttröna mer än att du antingen är ett biologiskt misstag eller bara lever med din lott, att du inte kan attrahera något bättre.
Citera
2020-08-15, 03:12
Bannlyst
Riktiga män lever med riktiga kvinnor. Är bara losers till män som går till yngre
Citera
2020-08-15, 03:13
Medlem
Termamentuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperialwitch
Riktiga män lever med riktiga kvinnor. Är bara losers till män som går till yngre

Vad baserar du exakt det på? Inte biologi i alla fall. Och vad du tror är ganska ointressant. Du är bara ytterligare en nolla på Flashback med en åsikt och dig ska jag ta på allvar? Bitch, please.
Citera
2020-08-15, 03:15
Medlem
Haha bara för att ingen över 30 vill ha dig.
Citera
2020-08-15, 03:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Termamentus
Vad baserar du exakt det på? Inte biologi i alla fall. Och vad du tror är ganska ointressant. Du är bara ytterligare en nolla på Flashback med en åsikt och dig ska jag ta på allvar? Bitch, please.

Det är du som är en jävla nolla. Ingen ung tjej vill ha dig. Sluta äckla dig
Citera
2020-08-15, 03:20
Medlem
Termamentuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nornaa
Haha bara för att ingen över 30 vill ha dig.

Kanske, men då har vi någonting gemensamt åtminstone.

Citat:
Det är du som är en jävla nolla. Ingen ung tjej vill ha dig. Sluta äckla dig

Hade så sent som ett år sen en relation med en 14åring. Har sedan dess inte ens bemödat mig. Haft en 17åring som visat intresse, men var själv inte särskilt intresserad så bemödade mig inte ens med att svara.

Så, visst, intala dig själv det om det får dig att må bättre.
Citera
2020-08-15, 03:23
Medlem
Termamentuss avatar
Citat:
Jo det är biologiskt bevisat att bara äckliga gubbidioter vill ligga med unga tjejer. De vill bara stoppa in den och sticka där ifrån dvs losers till män

Jag skulle inte ha något emot att ha en längre relation med en 18åring, livslång om det krävdes. Dock under kravet att hon inte blir dryg och svår att göra med, för då dumpar jag dem bara och skaffar en ny om jag har intresse av det. Men om de går att hantera och är någorlunda funktionella så skulle jag inte ha något emot att leva resten av mitt liv med en, även om hon med tiden skulle åldras och bli ganska oattraktiv. Det är något man får leva med, lite uppoffringar får man göra. Jag fick hennes yngre år, kan acceptera hennes äldre om hon beter sig som folk.
Citera
2020-08-15, 03:33
90 % av kvinnans ägg är borta vid 30?! Du är ju inte läkare det förstår jag direkt.

Ja, 18-20-åringar är hetast. Det finns dock män som till skillnad från dig också använder hjärnan och inte bara kuken för att välja partner.
Citera
2020-08-15, 03:35
Medlem
Termamentuss avatar
Citat:
Du kommer bara vara till besvär för vilken tjej du än träffar. Ju förr du inser det desto bättre . Du som man och din sexualitet är störd.

Din åsikt är ointressant. Vad exakt baserar du det på? Jag baserar min åsikt på verkligheten. Dvs att män tänder på fertilitet, som visar sig på olika sätt, men är starkt korrelerat med ålder. Andra tecken kan vara hy, symmetri och neoteni etc.
Citera
2020-08-15, 03:38
Bannlyst
Citat:
https://www.nhs.uk/news/pregnancy-an...clock-studied/

Krävs inget vidare googlande.

Baserar du din sexualitet på vetenskapliga artiklar? Alltså vem fan föste ur dig egentligen?
Citera
2020-08-15, 03:39
Medlem
Termamentuss avatar
Citat:
Baserar du din sexualitet på vetenskapliga artiklar? Alltså vem fan föste ur dig egentligen?

Nej, men min sexualitet har vetenskaplig grund. Vilket män som tänder på kvinnor över 30 verkar sakna. Har fått mängder med respons men ingenting konstruktivt eller någon fakta.
Citera
2020-08-15, 03:40
Medlem
Citat:
Ämnet handlar inte om mig, utan om mäns attraktion till kvinnor över 30. Hur exakt resonerar de? Ur ett rent biologiskt perspektiv verkar det ologiskt och leder då till slutsatsen att de inte kan få bättre och rationaliserar sin fångst.

Du har helt fel. Vet inte vad du träffat på för några 30+
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in