2020-08-18, 22:00
Bannlyst
Finns riktigt fina kvinnor som är 30 +. Den som tror annat rör sig mest med white trash, där är ju alla kvinnor över 25+ både feta och med en slapp barnafödar fitta tills följd av 3-4 kläckta ungar( med olika karlar)

Gäller att leta på rätt ställe bara, så hittar man. Rätt ställe är inte internet.
Citera
2020-08-20, 08:25
Medlem
Jag är runt 40. Småtjejer intresserar mig inte längre. Tycker inte kvinnor i 30-årsåldern känns gamla och förbrukade, däremot kan en del vara bittra och gnälliga men naturligtvis inte alla.

Fast vissa småtjejer på säg 18-21 äter upp en med blicken, det märks och då blir man ju kåt tillbaka.

Visst tänkte jag lite som dig när jag var yngre. Tiden har dock en tendens att ändra oss på sätt vi inte förutsett. Kalla det coping mechanism om du vill
Citera
2020-08-27, 01:14
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Termamentus
"Ej kan hantera jämnåriga kvinnor", sant, anser att de är gnälliga och jobbiga kärringar. Men ser det mer som självbevarelsedrift än något annat. Vem orkar med en argumentativ kvinna? Du verkar tro att du har en sorts manlig styrka som står ut med dessa gnällkvarnar, men det har du inte, du snarare nöjer dig med vad du får.

Det handlar inte bara om sex, men det är en stor del av det. Varför skulle jag annars associera mig med kvinnor?

En röd tråd genom den tråd jag skapade är att de flesta verkar finna det intellektuellt stimulerande med en äldre kvinna. Har ni moderskomplex eller vad handlar det om?

Det enda jag ser i äldre kvinnor (25+) är bagage, dryghet, haft flera dussin kukar i sig och i fallet när de närmar sig 30, hängiga bröst, gnäll om att skaffa barn om de inte har några redan. Får huvudvärk genom att bara tänka på det.

Vill ha feminina kvinnor och de kommer oftast i yngre ålder, då de ännu inte hunnits förstöras av omgivningen genom att överge sin femininitet för någon sorts pseudomaskulinitet. Där de konstant känner sig manade att utmana mannen och försöka bestämma.

Inte bara det att jag finner yngre mer attraktiva, men de är inte heller lika jobbiga att ha att göra med. (texten ovan).

Så du vill ha oskulder så att de inte har något att jämföra dina prestationer med?
Citera
2020-09-02, 03:35
Medlem
Ts är en ful gubbe över 35, oskuld, aldrig haft en kvinna, han är rädd för kvinnor i hans egna ålder och ger sig på barn istället. Alltså en riktigt vidrig nolla, hoppas någon anmäler honom då han erkänt att han är en pedofil.

Är en 28-årig man och gillar kvinnor mellan 30-50, skulle aldrig dejta någon under 30.
Senast redigerad av AriaAlperer 2020-09-02 kl. 03:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in