2021-02-07, 20:48
Medlem
T-Paxs avatar
Läste förresten att Barrys nya flickvän heter Mi*anda Luj*n.
R och a.
Citera
2021-02-07, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-Pax
Läste förresten att Barrys nya flickvän heter Mi*anda Luj*n.
R och a.

Var läste du det någonstans?

Jag menade i videon jag postade att i början av den ser man Suzan i profil. Jag förstod inte först att det var hon för hon var så olik sig. Alla andra bilder på henne har man sett henne framifrån.

Förvånar mig inte om Barry har oegentligheter för sig när det kommer till affärer. Någon skriver om hans mystiska företag i Salida, att allt verkar så konstigt och att företaget kanske är en täckmantel för något.
På alla plan framstår han verkligen som en vidrig typ.

Håller på att kolla denna videon nu: https://www.youtube.com/watch?v=A0uufBsxrbw
Mike tar upp detta om att utredare vänder sig till ett hem en första gång och sedan en andra gång.
Och Laura berättar om mötet med en mycket nära vän, med mera, till Barry, en som heter George och som var med från allra första början Suzan försvann.
Citera
2021-02-07, 22:03
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elofa
Var läste du det någonstans? [/b]

Jag menade i videon jag postade att i början av den ser man Suzan i profil. Jag förstod inte först att det var hon för hon var så olik sig. Alla andra bilder på henne har man sett henne framifrån.

Förvånar mig inte om Barry har oegentligheter för sig när det kommer till affärer. Någon skriver om hans mystiska företag i Salida, att allt verkar så konstigt och att företaget kanske är en täckmantel för något.
På alla plan framstår han verkligen som en vidrig typ.

Håller på att kolla denna videon nu: https://www.youtube.com/watch?v=A0uufBsxrbw
Mike tar upp detta om att utredare vänder sig till ett hem en första gång och sedan en andra gång.
Och Laura berättar om mötet med en mycket nära vän, med mera, till Barry, en som heter George och som var med från allra första början Suzan försvann.

Läste först på Reddit om flickvän med initialerna och sen på Barrys Instagram där hon tydligen hade skrivit något som hon tog bort.
Citera
2021-02-07, 22:09
Medlem
Citat:
Läste först på Reddit om flickvän med initialerna och sen på Barrys Instagram där hon tydligen hade skrivit något som hon tog bort.

På Reddit såg jag, men ingen av bokstäverna stämmer?

Jag hittar en Instagram med Barry, men jag kan inte läsa då jag inte har det själv.
Citera
2021-02-07, 23:08
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
På Reddit såg jag, men ingen av bokstäverna stämmer?

Jag hittar en Instagram med Barry, men jag kan inte läsa då jag inte har det själv.

Nånstans där såg jag initialerna, minns inte var. Kanske inte stämmer då? Vad för initialer har du sett?

På Instagram så är massa inlägg borttagna. Den här mi*anda hade skrivit något till Barry som folk hade uppmärksammat. Strax efter så tog hon bort sitt inlägg. Det blev en del diskussioner och då kom efternamnet upp.
Citera
2021-02-07, 23:11
Medlem
T-Paxs avatar
Lite misstänkt att Barry skapat Instagraminlägg strax innan hans fru försvinner där han hyllar henne och skriver hur mycket han älskar henne. Förberedelser?
Senast redigerad av T-Pax 2021-02-07 kl. 23:15. Anledning: Tillägg
Citera
2021-02-07, 23:37
Medlem
Citat:
Nånstans där såg jag initialerna, minns inte var. Kanske inte stämmer då? Vad för initialer har du sett?

På Instagram så är massa inlägg borttagna. Den här mi*anda hade skrivit något till Barry som folk hade uppmärksammat. Strax efter så tog hon bort sitt inlägg. Det blev en del diskussioner och då kom efternamnet upp.

Reddit och tråden: "A Little Birdie Just Told Me That Barry Has A Girlfriend"
I can say that her last name starts with a B. Her maiden name starts with D.

Även detta står: The Girlfriend and Suzanne were born about a year apart. The Girlfriend also has a 20 year old daughter in college in Colorado.
Men jag tror att jag kan ha noterat i ögonvrån(jag brukar inte kolla vad skribenter har för nick) att den skribenten kanske inte är helt trovärdig.
Citera
2021-02-07, 23:46
Medlem
Citat:
Lite misstänkt att Barry skapat Instagraminlägg strax innan hans fru försvinner där han hyllar henne och skriver hur mycket han älskar henne. Förberedelser?

Oj.

Ja, allt han gör är så misstänkt och han verkar inte vara bekymrad över det.
Är han skyldig så har han gjort sig av med Suzans kropp på ett sätt som gör att hon aldrig spontant kan hittas.
Är hon bränd och strödd någonstans?
Är hon begravd i en cementklump?
Är hon dumpad i någon av de hundratals övergivna gruvorna i Colorado?
Är hon styckad och utspridd till vilda djur?
Är hon ingjuten någonstans eller är hon nergrävd någonstans?
Är hon lagd i syra och totalt upplöst och förintad?

Ska det här bli ett försvinnande där tiden kan komma att avslöja saker? Han kanske själv säger något till en älskarinna eller att döttrarna börjar prata om att mamma kanske inte hade det så bra där hemma.
Jag tänker på hennes stackars bror, jag önskar verkligen att han kan få ett avslut och kunna begrava sin lillasyster med deras föräldrar.
Citera
2021-02-07, 23:46
Medlem
T-Paxs avatar
Citat:
Reddit och tråden: "A Little Birdie Just Told Me That Barry Has A Girlfriend"
I can say that her last name starts with a B. Her maiden name starts with D.

Även detta står: The Girlfriend and Suzanne were born about a year apart. The Girlfriend also has a 20 year old daughter in college in Colorado.
Men jag tror att jag kan ha noterat i ögonvrån(jag brukar inte kolla vad skribenter har för nick) att den skribenten kanske inte är helt trovärdig.

Det där har jag också läst. Kan vara jag som blandar ihop, ber om ursäkt isåfall. På insta verkade folk tro att den här ML var "misstänkt" iallafall. Tror det står något på Reddit om det. Det var så jag hittade det.
Citera
2021-02-08, 00:07
Medlem
Citat:
Det där har jag också läst. Kan vara jag som blandar ihop, ber om ursäkt isåfall. På insta verkade folk tro att den här ML var "misstänkt" iallafall. Tror det står något på Reddit om det. Det var så jag hittade det.

Det är lurigt att veta vad som är rykten och fakta då väldigt många skriver som om de sitter på fakta.
Jag gick själv i den fällan i början, men nu har jag börjat läsa med mer kritiska ögon och försöker vara noga med att påpeka ifall något är fakta och inte.
Och att kolla skribenternas nick- många kan man avslöja ganska fort att de har en agenda.

OM nu Barry skulle vara oskyldig så kan mycket av hans uppenbara skuld förstås, för vad föregick att han stängde dörren om sig så tidigt?
Ingen har vittnat om det, man vet bara att rykten uppstod inom 1 vecka efter att Suzan rapporterades försvunnen.
Att han också gjorde en egen efterlysning kan stämma väl överens med vad Suzans bror själv säger, att Barry är väldigt driven av sig.
Och även är privat av sig.

Det FINNS möjligheter att han kan vara oskyldig.
Det enda som kan vara svårt att förklara bort är klorinlukten i hemmet och på hotellrummet och att han "gjorde något mekaniskt" med sin bobcat och så att tidslinjen på den inte gick att få fram.
Det KAN vara en rad omständigheter som alla KAN tala för hans oskuld.
Jag är inte helt säker på varken det ena eller det andra, men det som stör mig mest är att han på tonen i sin röst och de få gånger han intervjuats låter så äkta.
Men folk är helt galna på sociala medier och amerikanarna uppträder alltid som de brukar när de engagerar sig i något, de blir fullständigt fanatiska.

En sak till, men i en tråd här på Flashback om kvinnan som är försvunnen i Västerbotten så har den familjen nyss sålt hennes bil. Nu spekuleras det där av den anledningen att familjen kan ligga bakom hennes försvinnande.
Ibland kan saker vara något helt annat än de uppenbart ser ut att vara.
Citera
2021-02-08, 16:09
Medlem
Citat:

Såg också något om en ML på Reddit. Men även i en ganska förvirrad kommentar till YT-kanalen True Crime. Skulle inte förvåna mig om någon passar på att försöka svärta ner en ogillad kvinna i största allmänhet genom att peka ut henne som Barrys nya flickvän.

TC-kanalen visade f ö delar av en intervju med den kvinnliga entreprenören som samarbetade med Barry. Hon ler lite pillemariskt när hon får den direkta frågan om ifall hon var the second woman. Men inte på ett skyldigt sätt, enligt mig. Snarare på ett "han stötte på mig men fick tji"- alternativt "det hände någon enstaka gång"-sätt.

TC-avsnittet spelades in i september, alltså bara 4 månader efter Suzans försvinnande.

Funderar även på en annan sak - om nu Barry har sålt sitt hus - då tyder väl det på att Suzan inte finns däromkring? De nya ägarna kanske låter specialsökhundarna härja fritt i både huset och på den tillhörande marken?
Citera
2021-02-08, 18:53
Medlem
Jag är ny här i denna tråden, har läst lite om fallet. Kan någon ge en sammanfattning om vad polisen tror har hänt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in