Citat:
Ursprungligen postat av
T-Pax
Det där har jag också läst. Kan vara jag som blandar ihop, ber om ursäkt isåfall. På insta verkade folk tro att den här ML var "misstänkt" iallafall. Tror det står något på Reddit om det. Det var så jag hittade det.
Det är lurigt att veta vad som är rykten och fakta då väldigt många skriver som om de sitter på fakta.
Jag gick själv i den fällan i början, men nu har jag börjat läsa med mer kritiska ögon och försöker vara noga med att påpeka ifall något är fakta och inte.
Och att kolla skribenternas nick- många kan man avslöja ganska fort att de har en agenda.
OM nu Barry skulle vara oskyldig så kan mycket av hans uppenbara skuld förstås, för vad föregick att han stängde dörren om sig så tidigt?
Ingen har vittnat om det, man vet bara att rykten uppstod inom 1 vecka efter att Suzan rapporterades försvunnen.
Att han också gjorde en egen efterlysning kan stämma väl överens med vad Suzans bror själv säger, att Barry är väldigt driven av sig.
Och även är privat av sig.
Det FINNS möjligheter att han kan vara oskyldig.
Det enda som kan vara svårt att förklara bort är klorinlukten i hemmet och på hotellrummet och att han "gjorde något mekaniskt" med sin bobcat och så att tidslinjen på den inte gick att få fram.
Det KAN vara en rad omständigheter som alla KAN tala för hans oskuld.
Jag är inte helt säker på varken det ena eller det andra, men det som stör mig mest är att han på tonen i sin röst och de få gånger han intervjuats låter så äkta.
Men folk är helt galna på sociala medier och amerikanarna uppträder alltid som de brukar när de engagerar sig i något, de blir fullständigt fanatiska.
En sak till, men i en tråd här på Flashback om kvinnan som är försvunnen i Västerbotten så har den familjen nyss sålt hennes bil. Nu spekuleras det där av den anledningen att familjen kan ligga bakom hennes försvinnande.
Ibland kan saker vara något helt annat än de uppenbart ser ut att vara.