Inte Killorado, men kanske Killofornien:
7 januari i år, ännu en mamma som bara tycks ha gått upp i rök och likheterna med Suzans försvinnande är många:
* Några dagar efter denna mamman försvann skulle ena dottern ha fyllt år
which concerned family members Hon liksom Suzan försvinner i anslutning till något speciellt och något inplanerat.
* Pappan/ maken har slutat samarbeta med polisen. Inledningsvis gjorde han det, precis som Suzans make Barry.
* Pappan och maken har inte heller och som Barry deltagit i sök och vakor(
vigils).
* Pappan/ maken har nu stängt dörren om sig och barnen.
* Maken var den sista som såg frun.
* Även denne maken precis som Suzans make har skaffat en advokat.
https://www.crimeonline.com/2021/02/05/search-continues-for-missing-mom-of-three-as-husband-stops-cooperating-with-police-retains-a-lawyer- reports/
Vad brukar statistiken säga när kvinnor/ mammor bara går upp i rök? Frivilliga försvinnanden eller mördade av sina män?
Och varför är det så vanligt(om det nu är det) att kvinnor/ mammor går upp i rök i anslutning till något? Som i Suzans fall var det dagen innan ett läkarbesök och under morsdagshelgen.
Många mord, "familjetragedier", brukar inträffa under julen. Men när folk försvinner då, hur brukar omständigheterna då se ut?
Som i dessa två fall, eller?
Brukar det handla om mord då också eller brukar det oftast handla om frivilliga försvinnanden eller självmord?
Att dessa båda makar efter deras fruars mystiska försvinnanden agerar exakt likadant kan ju bero på det rättssystem de har i USA(fällas för mord utifrån indicier)
Jag gillar inte att länka till youtubern Plunders videor, men jag hittade den
senast tagna bilden på Barry(i höstas) i en av dem. Titta 9: 40, han sitter på ett matställe som jag tror ska vara i hemstaden Salida:
https://www.youtube.com/watch?v=dNgwCWVll5E
I början av videon syns Suzan i profil på bild.
* Om kriminalprogram och Barry så ska det vara serien "Criminal Minds" som han gillar att följa.
* Idaho ska vara staten döttrarna campat i och de ska ha varit där med sin faster.