Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2020-10-22, 23:11
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unzipit
Jag ser flera som säger till dig att du inte är bög och eftersom du gillar tjejer så kan du inte vara bög. De som säger att du är det försöker bara psyka dig till att inte prova (antagligen för att de själva är nyfikna och inte vågar prova).

Jag har testat sex med båda könen och det är två vitt skilda saker, jag tycker synd om alla som dör utan att ha provat bägge.

Om du är singel nu, kör på och testa. Gillar du att bara leka runt med andra killar, se till att nästa förhållande med en tjej är ett öppet där du får leka vidare vid sidan av.

Jag är själv i ett öppet förhållande där det är okej att leka vid sidan av. Det är inte alls ovanligt att ha sådana överenskommelser och så länge alla är med på det så är det bara att köra på.

Så varför dö nyfiken? Testa och se vad du gillar, sen avgör du själv vilken sexualitet du har.

Äntligen nån som är trevlig här inne! Tack för det du skrev
Citera
2020-10-29, 15:48
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axolotlskrallet
Äntligen nån som är trevlig här inne! Tack för det du skrev

Bara roligt att kunna vara till hjälp i funderingarna 😊 Om du har fler frågor eller vill snacka vidare privat får du gärna skicka PM.
Citera
2020-10-29, 16:17
  #99
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Om du vill kyssa en man skulle jag kalla det gay, men om du är äcklad av den tanken då är du straight och vill testa lite bara. Jag tror de flesta tjejer/kvinnor skulle se det som otrohet. Jag tror även att de flesta skulle tycka att det var osmakligt men jag tycker du borde prata med din kvinna och sen utgå ifrån det. Hon kanske är en av de kvinnor som älskar kille on kille action. Finns en hel del sådana spritt i landet.
Citera
2020-10-29, 23:45
  #100
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axolotlskrallet
Hej

Jag har en tjej och är kille. Jag hörde från en kompis att en kompis till honom hade legat med en kille trots att han är hetro. Han hade till och med berättat det för sin tjej som tyckte det var okej.

Jag är också hetro och har aldrig legat med kille, men vill inte inte testa. Vad är okej och inte? Jag tror inte jag är smygbög. Alltså bara för att man vill prova. Har någon provat och sedan blivit bög efter? Eller kan man testa och sen bara vara nöjd?

Hjälp.

Ps! Känner ingen bög så kan bli svårt ändå

Den som har sex med båda könen är bisexuell och naturligtvis räknas det som otrohet om man har sagt att man bara ska vara med varandra.

Du är uppenbarligen nyfiken på att prova att ha sex med en kille och då är du bisexuell.

Jag är kvinna och har aldrig velat röra en annan kvinna på ett sexuellt sätt.
Jag är heterosexuell och har bara sex med min kille.
Skulle inte vilja att han hade sex med andra oavsett kön.

Prata med din tjej om vad hon tycker och tänker om sex med andra när man är i en relation. Det kan enbart ni komma överens om.
Citera
2020-11-11, 22:57
  #101
Medlem
Har fortfarande inte testat! Är singel nu så behöver inte orora mig att va otrogen längre
Citera
2020-11-12, 05:04
  #102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axolotlskrallet
Har fortfarande inte testat! Är singel nu så behöver inte orora mig att va otrogen längre

Men då är det väl lämpligt att testa dig fram och undersöka vad du gillar.
Citera
2020-11-12, 14:47
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Men då är det väl lämpligt att testa dig fram och undersöka vad du gillar.


Får se hehe
Citera
2020-11-12, 14:56
  #104
Medlem
SweetBrowns avatar
Är du på stadiet att du verkligen skulle kunna testa eller är det mest fantasier och funderingar om hur det skulle kunna var? Jag menar, jag har undrat hur det skulle vara att knulla en häst om jag löste den praktiska biten men jag vet ju samtidigt att jag aldrig skulle hoppa på en stackars pålle i verkligheten.
Citera
2020-11-13, 12:12
  #105
Medlem
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axolotlskrallet
Hej

Jag har en tjej och är kille. Jag hörde från en kompis att en kompis till honom hade legat med en kille trots att han är hetro. Han hade till och med berättat det för sin tjej som tyckte det var okej.

Jag är också hetro och har aldrig legat med kille, men vill inte inte testa. Vad är okej och inte? Jag tror inte jag är smygbög. Alltså bara för att man vill prova. Har någon provat och sedan blivit bög efter? Eller kan man testa och sen bara vara nöjd?

Hjälp.

Ps! Känner ingen bög så kan bli svårt ändå

Det är helt individuellt. Vissa kvinnor tycker att det är värre om du har sex med en kille. Det kan ses som ett nedvärderande av hennes kön.
Citera
2020-11-17, 23:42
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetBrown
Är du på stadiet att du verkligen skulle kunna testa eller är det mest fantasier och funderingar om hur det skulle kunna var? Jag menar, jag har undrat hur det skulle vara att knulla en häst om jag löste den praktiska biten men jag vet ju samtidigt att jag aldrig skulle hoppa på en stackars pålle i verkligheten.

Olagligt!!!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback