Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-13, 14:34
  #1
Medlem
Hej

Jag har en tjej och är kille. Jag hörde från en kompis att en kompis till honom hade legat med en kille trots att han är hetro. Han hade till och med berättat det för sin tjej som tyckte det var okej.

Jag är också hetro och har aldrig legat med kille, men vill inte inte testa. Vad är okej och inte? Jag tror inte jag är smygbög. Alltså bara för att man vill prova. Har någon provat och sedan blivit bög efter? Eller kan man testa och sen bara vara nöjd?

Hjälp.

Ps! Känner ingen bög så kan bli svårt ändå
Citera
2020-08-13, 14:35
  #2
Medlem
Denoms avatar
Om din tjej tycker det är okej så räknas det inte som otrohet.
Citera
2020-08-13, 14:37
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Om din tjej tycker det är okej så räknas det inte som otrohet.


Jag vågar ju inte fråga hehe ! Tänkte om det allmänt är okej typ hehe
Citera
2020-08-13, 14:38
  #4
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axolotlskrallet
Jag vågar ju inte fråga hehe ! Tänkte om det allmänt är okej typ hehe
Nej det är inte något allmänt undantag att homosex inte räknas som otrohet.
Citera
2020-08-13, 14:44
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Nej det är inte något allmänt undantag att homosex inte räknas som otrohet.

Nej så klart, men kanske går att se genom fingrarna? Hehe
Citera
2020-08-13, 14:44
  #6
Medlem
Om det bara är för tidsfördriv, helt utan känslor, då är det ok.
Citera
2020-08-13, 14:47
  #7
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axolotlskrallet
Nej så klart, men kanske går att se genom fingrarna? Hehe
Det får du fråga din tjej om.
Citera
2020-08-13, 14:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prestost
Om det bara är för tidsfördriv, helt utan känslor, då är det ok.


Man måste testa och så! Lite bögigt såklart hehe
Citera
2020-08-13, 15:00
  #9
Medlem
holmiums avatar
Genom sexuella kontakter utsätter du din tjej för smittorisker. Smittor är vanligare bland homosexulella män och andra missbrukare, än bland heterosexuella i stabila parförhållanden.

Så nej det är inte okey, inte på något plan.
Citera
2020-08-13, 15:00
  #10
Medlem
svampdamps avatar
Om inte annat är det hädelse och skall bestraffas enligt konstens alla regler.

Man är inte hetero om man har sex med andra män, vem kom på den idén?
Citera
2020-08-13, 15:16
  #11
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axolotlskrallet
Jag vågar ju inte fråga hehe ! Tänkte om det allmänt är okej typ hehe

Om du inte vågar fråga henne så förstår du väl att det är något som inte stämmer. Du inser att hon skulle bli sårad och sitter här och försöker komma på hur du kan formulera en mening som skulle göra det okej.

Men frågan är om du verkligen vill såra din flickvän. Vad betyder det för dig. Är du en trevlig och omtänksam människa så tar du upp det med din flickvän och så får ni ta det därifrån. Är du ett svin så går du bakom ryggen på henne. Du väljer själv vem du vill vara.

När det gäller homosexbiten. Om du provar att suga kuk men inte gillar det så kan man säga: Nä du är inte fikus. Men om du suger kuk och gillar det så: Ja du är fikus. Hur kan det här vara svårt att räkna ut själv.

Jag tycker du skall tala med din tjej. Var ärlig. Sen kommer du fram till vad som är viktig för dig. Vill du testa att snaska på en kuk så får du väl göra det. Gillar du det så får du väl ägna dina dagar åt att snaska runt på dom kukar som vill vara i mun på andra killar.

Själv har jag aldrig testat men känner mig säker ändå på att jag säger bums nej till kuk. Lite synd eftersom det skulle öppnat dörrar till ett rikare sexliv. Men så är det. Att du känner dig osäker på om du vill ha kuk i dig gör att man får lite homo-vibbar.
Citera
2020-08-13, 15:19
  #12
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axolotlskrallet
Förstår vad du menar. Men vad är jag då då? För jag vill fortsätta ligga med tjejer. Tycker det är nice! Bara prova lite, okej? Hehe

Nej då är du ingen heteroman. Du är bisexuell om du ens har sådana tankar. Så, mysteriet löst.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback