Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-06, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Ja han bor väl på adelsö eller på birka? så mpånga artistewr ska det ej va med i programmet-. artister ska vara minst av typ 3 av 12 är typ artister på riktigt
Ska och ska. Du får väl dra igång ett eget underhållningsprogram, så kan du bestämma reglerna själv.
Citera
2021-04-06, 08:35
Medlem
Flurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Var även uppgjort att Schelin skulle åka ut redan efter första avsnittet pga hon ville bara vara med ett avsnitt. Allt är dvs uppgjort. Röstningen funkar ej utan är juryn som bestämmer vem som ska få vara kvar.
Och ja jag har säkra källor på detta

Har inte heller fattat reglerna riktigt även om jag tycker programmet är rätt underhållande. Men det med röstningen make sense när du beskriver det så.
Men de som är kvar då, kommer de komma tillbaka nu då och va med i någon form av semi?
Citera
2021-04-06, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Har inte heller fattat reglerna riktigt även om jag tycker programmet är rätt underhållande. Men det med röstningen make sense när du beskriver det så.
Men de som är kvar då, kommer de komma tillbaka nu då och va med i någon form av semi?

Som jag förstått det åker en ut varje vecka, den som åker ut tar av sig masken. Den som är kvar sist vinner!
Citera
2021-04-06, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Var även uppgjort att Schelin skulle åka ut redan efter första avsnittet pga hon ville bara vara med ett avsnitt. Allt är dvs uppgjort. Röstningen funkar ej utan är juryn som bestämmer vem som ska få vara kvar.
Och ja jag har säkra källor på detta

Hon har inte åkt ut.
Citera
2021-04-06, 12:23
Medlem
Det verkar som en del förväxlar Lotta Schelin med Christina Schollin. Lotta Schelin är fotbollsspelare och Christina Schollin är skådespelare och tillika Pernilla Wahlgrens mamma.
Citera
2021-04-06, 12:57
Medlem
peterZiipens avatar
Har en känsla av att intresset för programmet kommer droppa ganska drastiskt så fort det blir återkommande deltagare. Lär finnas noll spänning, framför allt när det finns noll logik i vem som går vidare och inte.
Citera
2021-04-06, 19:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp

De fortsätter med dueller två mot två, den bästa vinner och går vidare.
Den andra riskerar att bli utröstad i programmet.
Allteftersom blir de färre och förre.
Last man standing vinner.
Citera
2021-04-06, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De fortsätter med dueller två mot två, den bästa vinner och går vidare.
Den andra riskerar att bli utröstad i programmet.
Allteftersom blir de färre och förre.
Last man standing vinner.

Hur blir det nu då det är 5 + 5 kvar. Kommer det att bli 5 dueller i samma program nu på fredag då? Förstås behövs ingen närmare presentation av deltagarna så kanske man hinner med det.

EDIT: Verkar bli endast de 5 som gick vidare i första avsnittet som är med på fredag. Då blir det svår med dueller 5 är ett udda antal.
Senast redigerad av fantomsmurfen 2021-04-06 kl. 20:09.
Citera
2021-04-06, 20:06
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nej, det ÄR Hans Rosenfeldt. 💯%
Bra grävt! Nej, då finns det ingen anledning att tro att det inte är han ändå.
Citera
2021-04-06, 20:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Hur blir det nu då det är 5 + 5 kvar. Kommer det att bli 5 dueller i samma program nu på fredag då? Förstås behövs ingen närmare presentation av deltagarna så kanske man hinner med det.

EDIT: Verkar bli endast de 5 som gick vidare i första avsnittet som är med på fredag. Då blir det svår med dueller 5 är ett udda antal.

Hm, de slår nog ihop de 2 grupperna.
Kan ju bli att den som får minst röster åker ut utan duell.
Citera
2021-04-06, 21:06
Medlem
Det kvittar om det är jämnt antal eller inte så länge de två sämsta duellerar mot varandra.
Citera
2021-04-07, 19:44
Medlem
peterZiipens avatar
Såg reklam för fredagens program. Inte en chans att godisautomaten är Daniel Norberg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in