Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-07, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Såg reklam för fredagens program. Inte en chans att godisautomaten är Daniel Norberg
Så du menar att man måste titta lite på nästa program med?
Jag som trodde allt var klart.
Citera
2021-04-07, 20:10
Medlem
Telegramas avatar
Var bara tvungen att kolla på första programmet. Kort, glad underhållning tycker jag. Juryn var de roligaste och sammansättningen var perfekt. Pernilla Wahlgren har huvudet på skaft!
Citera
2021-04-08, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OntIRöven
Tillåter SVT att Johanna Nordström är med i TV4 samtidigt som hon är med i SVT1 samma tid på fredagar?
Självklart förstår jag att allt är inspelat sen tidigare, men SVT har haft ganska hårda regler tidigare och folk har fått lämna sina jobb för medverkan i reklamfilmer och liknande.
Kontraktsbrott?

Om det nu är JN så är hon väl inte anställd på SVT. Har väl ett eget bolag som alla andra.
Citera
2021-04-08, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Osäker på vem det kan vara men Nicklas W är nog den bästa gissningen här inne.

Hoppas att det inte är NW. Ska programmet bli ett nytt Wahlgrens värld? Mer mediek*t familj får man leta efter.
Citera
2021-04-08, 11:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Hoppas att det inte är NW. Ska programmet bli ett nytt Wahlgrens värld? Mer mediek*t familj får man leta efter.

Det står och väger mellan Niclas och Nassim.
Niclas är ju numera också utbildad PT, även han har lagt upp massa träningsbilder från gymmet på sitt IG.
Fast sen är det där med omvänd katt, utifrån det är ju Nassim=Missan given. Eller..
Citera
2021-04-08, 14:02
Medlem
Snaxaligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jundo
Jokern tror jag är Emma Molin. Joker/komiker som tillhör en grupp(Grotesco). Lät som hennes röst.

Håller med om den gissningen. Många ledtrådar stämmer med Emma.
Citera
2021-04-08, 14:04
Medlem
Snaxaligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeBop1
Jag tror att det är Johanna Nordström.

Ja, rimlig gissning. Alla ledtrådar stämmer överens med henne plus att den lite hesa rösten är hennes. Jag tror att du har rätt i att draken är Johanna!
Citera
2021-04-08, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Om det nu är JN så är hon väl inte anställd på SVT. Har väl ett eget bolag som alla andra.

Ja det har hon säkert. Men någon form av kontrakt med SVT bör hon ha skrivit när hon skulle medverka i BIT. Tycker bara att det är rimligt att det i ett sådant kontrakt står att man inte skall medverka i ett konkurrerande program som sänds samma tid i annan kanal.

Men som det verkar så stämmer alla ledtrådar på henne av vad som kommit fram här. Personligen vet jag bara att hon är med i BIT och spelar handboll. Men förutsätter att dom som skrivit här vet mer om hennes liv än mig.
Citera
2021-04-08, 19:30
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jag tänkte på en sak idag, kommer den sittande juryn gissa på samma figurer nu som i den första veckan de gissade på? isåfall kan de ju googla fram svaren, som t.e.x här, Godisautomaten är Daniel Norberg eller kommer de att låsas att gissa på andra personer i programmet? Lite skumt en tanke bara
Citera
2021-04-08, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Jag tänkte på en sak idag, kommer den sittande juryn gissa på samma figurer nu som i den första veckan de gissade på? isåfall kan de ju googla fram svaren, som t.e.x här, Godisautomaten är Daniel Norberg eller kommer de att låsas att gissa på andra personer i programmet? Lite skumt en tanke bara

Alla avsnitt har väl redan spelats in innan det försa avsnittet sändes?
Citera
2021-04-08, 20:15
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Alla avsnitt har väl redan spelats in innan det försa avsnittet sändes?

Tack nu är jag med, jag trodde att det var en direktsändning, men de är bara Lets Dance som är det
Citera
2021-04-08, 20:25
Medlem
Nu har jag sett trailern inför fredag.

Den korta snutten jag hörde så tyckte jag att monstret lät som Kikki D! Och jag som var så säker på att godismaskinen var Daniel N, nu är jag inte så säker längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in