Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Ser i princip inga som diskuterar medicin i tråden. Vill inte minnas att jag sett dig heller göra det. Ska bli intressant att se hur moderatorerna ska kunna upprätthålla det här. Anmälningarna kommer hagla.
Jag går på NurseRatched linje.
Citat;
Citat:
Jag är inte det minsta intresserad av det politiska tjafset som många sysslar med i tråden men däremot är jag intresserad av den vetenskapliga aspekten av den.
Faktum är att vederbörande var mycket aktiv i den medicinska diskussionen i begynnelsen, jag vet, jag var där.
Ifrån att ha varit en tråd för diskussion om virusets egenskaper, smittvägar, uppkomst och påverkan på mänskligheten har det mesta ballat ur och handlar om allt från politik till trams, minimalt med vetenskap och medicin, en anledning till att jag slutade ägna tid i tråden.
Dock, som Mr.Woods påtalar, det är omöjligt att hålla isär ämnet från politik och andra aspekter som inte är rent medicinska, men en politisk dimension bör inte bli ett sidospår som lever sitt eget liv bortkopplad från den medicinska och vetenskapliga aspekten, då passar det bättre i politikdelen, anser jag.