Citat:
Jag tycker du är så klok i allt du säger. Jag har bara haft en KK i min period som ung singel. - aldrig varit ngt uttalat utan bara blivit så. Ofta har det varit en jättestor attraktion men vi har liksom aldrig kommit förbi det stadiet då att inte bara ha sex hela tiden - och när attraktionen tog slut fanns det liksom inget annat. Blev inte något uppbrott eller någon dramatik. Försökte mig på det med ett ex men han hade känslor för mig och det blev stalker vibe över det hela så fastän vi försökte kommunicera gick det inte. Men var även då ung och dum.
Jag är en sån som tänker igenom det mesta innan jag gör något, så för min del anser jag mig
"ha ganska bra på fötterna" för att veta både vad jag vill och vad jag pysslar med. Men det är nog fördelen med att ha levt ett tag och ha en viss erfarenhet.
Det kan jag tänka mig beskriver bra hur det kan se ut, en stor attraktion men inget annat, då är det inte läge för någon relation enligt mig, då en relation ofta kräver mera än enbart attraktion.
Jo, jag tror mer att det kan bli lite fel med ett ex, annars så känner man ju varandra. Men tror att det kan bli invecklat, ifall den ena har känslor kvar.
Jag är den som inte har känslor kvar för mitt ex, för exet skulle gärna ha sex med mig, men jag vill inte ha sex med honom då vi har en vänskaplig relation, och den vill jag inte förstöra genom att blanda in sex. Och då vi har ett förflutet ihop, så är jag rädd för att det kan uppstå falska känslor genom att ha sex och minnas gamla tider, men vi gjorde ju slut av en anledning.
Är man ung tror jag att man bör tänka sig för ett varv till, då man inte hunnit samla på sig så mycket erfarenhet och vet hur man fungerar?
Men kk under rätt förutsättningar och med rätt person kan nog fungera bra, men det gäller att ta reda på det först bara.