Citat:
Finns inga KK relationer. Under tiden som du tror att ni är KK så går kvinnan runt och tänker huruvida du har egenskaper eller beter dig som om det i framtiden kan bli seriöst.
Om KK relationer inte var nån förberedelse för seriöst förhållande så hade vi sett massa sådana relationer, men det finns inte och varar liksom inte i fem år. Finns enstaka fall men det är seriöst förhållande eller ONS som gäller. Ingen kvinna går med på att skänka bort det enda hon har att ge (sex) helt gratis till någon utan att få tillbaka något. En kvinna räknar inte sex från en man som något hon får tillbaka när hon har sex med honom.
Om KK relationer inte var nån förberedelse för seriöst förhållande så hade vi sett massa sådana relationer, men det finns inte och varar liksom inte i fem år. Finns enstaka fall men det är seriöst förhållande eller ONS som gäller. Ingen kvinna går med på att skänka bort det enda hon har att ge (sex) helt gratis till någon utan att få tillbaka något. En kvinna räknar inte sex från en man som något hon får tillbaka när hon har sex med honom.
Inte träffat någon i fem år, nästan ett år. Men det är ju det mannen bidrar med i sexet som gör det bra.
Självklart får jag sex av mannen om han får det av mig.
Och det är gratis, förutom kostnad för resorna som vi delar på, kondomer köper jag.
Jag tänker att vi lånar ut varandras kroppar och förmåga till sex då och då, utan att vara intresserad av annat eller mera.
Jag kan såklart tillfredsställa mig på egen hand, men det är inte samma upplevelse, och det verkar inte dom män jag träffar tycka heller, så jag ser det som tillfälligt samarbete.
Men det beror nog mycket på vart i livet man befinner sig, och vilken man eller vilka män man får tag på, och vad dom vill.
Dumt att uppmuntra till kk kanske, men vore det inte möjligt för mig så blir jag utan sex, då jag inte gillar ONS och inte vill ha en relation, så för mig passar det bra, än så länge.
! Det kan nog stämma, och jag tror att kvinnor som kommer upp i åren grubblar lite mindre - så då borde man rimligtvis kunna mötas nånstans på vägen!