2020-08-14, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrimner
Ha ha ha. CNN r sjvla definitionen av fake news. Alla stora medier i USA r underhllning och propaganda. Vill man f reda p sanningen br man helt undvika dessa medier. Det gller ven FOX news. Om man p fullaste allvar tror att man fr sanningen genom att flja dessa medier r man en komplett idiot.

Vad ser du och lser och lyssnar p fr nyheter som r bttre d?
Citera
2020-08-14, 12:00
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ha ha ha. CNN r sjvla definitionen av fake news. Alla stora medier i USA r underhllning och propaganda. Vill man f reda p sanningen br man helt undvika dessa medier. Det gller ven FOX news. Om man p fullaste allvar tror att man fr sanningen genom att flja dessa medier r man en komplett idiot.
Bertta hur mnga timmar du tittat p CNN. jag tittar 1 timmer per dag. Om du inte tittar p CNN s faller din egen kommentar som fake news. Man kan inte ha sikter om ngot man inte knner till.
Citera
2020-08-14, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Rkna grna upp ngra av dina kllor fr trovrdig information.

vore kul att kolla p dom.
Fortstt du vara lycklig i din tro. Ska sanningen r jobbigare. Vill du tro p fake news medier s hindrar inte jag dig. Sanningen finns drute. Det precis som i The Matrix.
Vill du ta det rda pillret eller det bl? det finns en hel vrld drute du inte har en aning om.
Du kommer inte hitta srskilt mnga videos dr fake news medier i USA kritiserar CIA.
Operation mockingbird knner du kanske inte ens till men det pgr n idag.

Jag har varken tid eller lust att sitta hr och utbilda dig. Det r ett jobb du mste gra sjlv.
Du behver inte. Allt beror p om du verkligen vill frst hur allt hnger samman och vilka krafter som styr. Eller tror du att Epstein tog livet av sig?

Du kan brja hr. https://www.youtube.com/watch?v=rQouKi7xDpM&t=
Citera
2020-08-14, 12:04
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Trump har strre std n vad man tror. Han blir inte rttvist portrtterad i media, srskilt inte av CNN. Jag blir inte frvnad om Trump blir omvald. Knns lite som att chanserna r 50/50. Vinner demokraterna s lr det bli p hret och ingen jordskredsseger.
Jag trodde sjlv att han dokumenterades orttvist i t.ex DN nr han blev vald 2016. DN kallade honom idiot.

Nu nr jag sjlv kan se hans presstrffar p cnn s ser jag att det var sant. Han r en hel-fnoskig narcissist utan kunskaper om det mesta, men har inga problem att ltsas som han vet. Han anser sig aldrig ha fel. Det enda som har betydelse r att han vljs om som president, USA och sina medborgare struntar han fullstndigt i. Han har inte lyft ett enda finger mot corona p 6 mnader, det r helt makalst vilken icke-ledare.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2020-08-14 kl. 12:06.
Citera
2020-08-14, 12:05
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det r vl bara Bush och Carter som ftt nej p senare tid? Trump kommer att ing i det katastrof-gnget enligt mig. Han r en precis lika dlig ledare som Jimmy Carter, jag var med p den tiden.

Carter blev ju inte ens vald frsta gngen. Bush kan man vl nstan sga samma sak om. Kom direkt efter Reagan som hans vice. S jo skulle vara extremt ovanligt och det r skert drfr Demokraterna skickar fram en som Biden. Man trodde inte riktigt p det sjlva heller. Fre Corona kom och nu finns det ju faktiskt tyvrr en chans.
Citera
2020-08-14, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Mnga svarta kommer nog rsta Trump, dom rstar med plnboken helt enkelt. Med Biden/Harris kommer fattigdomen tilbaks, och det vet dom. Synd att Trump r s galen, han skulle ha gjort mycket fr amerikansk ekonomi p sikt.
Tror jag.

Precis som du sger s rstar mnga med plnboken och innan covid-19 var vldigt mnga svarta i arbete jmfrt med exempelvis Obama.
Citera
2020-08-14, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vad ser du och lser och lyssnar p fr nyheter som r bttre d?
Jag fljer inte nyheter lngre. Ytterst sllan. Lser nt ibland och fljer en del p you tube.

Styxenhammer till exempel. https://www.youtube.com/watch?v=RoUIbQ3JRms&t=

Igr satt jag och lyssnade en lng stund p Brendan O'Neill som r s lngt ifrn mina sikter man kan komma. https://www.youtube.com/watch?v=7JY8jdC_Xus
Citera
2020-08-14, 12:13
Medlem
Citat:
Jag fljer inte nyheter lngre. Ytterst sllan. Lser nt ibland och fljer en del p you tube.

Styxenhammer till exempel. https://www.youtube.com/watch?v=RoUIbQ3JRms&t=

Igr satt jag och lyssnade en lng stund p Brendan O'Neill som r s lngt ifrn mina sikter man kan komma. https://www.youtube.com/watch?v=7JY8jdC_Xus

Du har sikter men r inte insatt. Vem kunde tro det?

Kamala Harris fr visa vad hon gr fr som VP. Positionen r ny s man vet inte riktigt hur hon stller sig till allt och hur tydlig hon kan vara och hur folk reagerar p henne. Tiden fr utvisa.
Citera
2020-08-14, 12:14
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Fortstt du vara lycklig i din tro. Ska sanningen r jobbigare. Vill du tro p fake news medier s hindrar inte jag dig. Sanningen finns drute. Det precis som i The Matrix.
Vill du ta det rda pillret eller det bl? det finns en hel vrld drute du inte har en aning om.
Du kommer inte hitta srskilt mnga videos dr fake news medier i USA kritiserar CIA.
Operation mockingbird knner du kanske inte ens till men det pgr n idag.

Jag har varken tid eller lust att sitta hr och utbilda dig. Det r ett jobb du mste gra sjlv.
Du behver inte. Allt beror p om du verkligen vill frst hur allt hnger samman och vilka krafter som styr. Eller tror du att Epstein tog livet av sig?

Du kan brja hr. https://www.youtube.com/watch?v=rQouKi7xDpM&t=

Ditt enda tips p trovrdiga nyhetskllor r allts ett videoklipp p Youtube.
Tack!
Citera
2020-08-14, 12:30
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Jag trodde sjlv att han dokumenterades orttvist i t.ex DN nr han blev vald 2016. DN kallade honom idiot.

Nu nr jag sjlv kan se hans presstrffar p cnn s ser jag att det var sant. Han r en hel-fnoskig narcissist utan kunskaper om det mesta, men har inga problem att ltsas som han vet. Han anser sig aldrig ha fel. Det enda som har betydelse r att han vljs om som president, USA och sina medborgare struntar han fullstndigt i. Han har inte lyft ett enda finger mot corona p 6 mnader, det r helt makalst vilken icke-ledare.

Visst r han en narcissist som alla andra kandidater. Men du tittar fr mycket p hur han pratar och beter sig, n vilken politik som faktiskt genomfrs. Han har kommit med ett rddningspaket fr lntagare som drabbas av pandemin och fick driva genom det utan demokraternas std, fr att de bara vill sabotera fr honom och inte bryr sig om medborgarna.
Mnga tror att han r helt galen och kommer att starta ett tredje vrldskrig, nr han tvrtom propagerar fr att USA ska ta hem trupper och inte agera vrldspolis och faktiskt r den frste president p rtionden som r beredd att ka och frhandla med Nordkorea fr att lsa konflikten.
Citera
2020-08-14, 12:39
Medlem
Notera hur otroligt aggressiv Biden blir d han fr frgan om att testa sina kognitiva funktioner.

https://www.youtube.com/watch?v=2D4o...ature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=yAHoul4IYMY Skmtar verkligen Biden i denna video 23 sekunder in? Var och en fr bedma. Ser snarare ut som ett falskt leende i ett frsk att skmta bort sitt misstag.
Citera
2020-08-14, 12:50
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Trump vinner. Endast valfusk kan rdda demokraterna. Givetvis vill man ven stoppa alla debatter eftersom det rcker med ngra minuter mellan dom bda fr att Biden ska frlora.
Skulle Trump mot frmodan frlora s vad gr det. Jag kan njuta resten av livet t alla videos dr Trumphatare gr bort sig fre och efter valet 2016

Ha, ha!! Om Trump skulle frlora drar du allts ner Trump-kepsen ver gon och ron och firar segern 2016 en gng till. Vart fjrde r? Resten av livet?
Du har ingen knsla av hur patetiskt det lter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in