• 1
  • 2
2020-07-20, 18:17
Medlem
Sexrobotar är dyra och svåra att gömma i garderoben. De finns inte att köpa i Sverige då svenskarna är ett livsfientligt folk som hellre super ihjäl sig och spelar bingolotto i total likgiltighet efter att ha städat/jobbat halvt ihjäl sig under veckan.

Om incels går samman i en förening och med månadsavgift på kanske 300 kr så får de tillträde till senaste sexrobotteknologin från Kina, Japan, USA eller vilka som nu är bäst på området.

Man kan ha flera sexrobotar och när man tar in nya avancerade modeller så kan gamla medlemmar få köpa de robotarna billigt eller via en klubbaktion.

Man kan också hjälpa till att programmera om robotarna om man vill ha en robot som blir "våldtagen". Vilket kan vara svårt att göra själv, då den typen av funktion förmodligen inte ingår från fabrik.

Klädgarderob för dockorna där man kan testa massor av kläder. Fundera ut nya roliga sätt att programmera sexdockorna på.

Föreningen, där har inte statsfeminismen insyn eller regimmedia. Bara medlemmarna.

Billigt och diskret och man får tillgång till ständigt nya modeller och behöver inte ha roboten hemma hos sig. Men man kanske kan få låna hem den över helgen om man varit medlem en tid.

Men tanken är i alla fall att sexrobotar är såpass besvärliga att köpa in, dyra, förvara mm, att en förening vore bäst i väntan på på sexrobotar som likt en transformer kan omvandla sig till möbel och som billigt går att köpa via svensk sexbutik.

Så vad tror ni?

Sexrobot förening 2020 för incel dit feminister eller cucks inte har tillträde?
Citera
2020-07-20, 18:31
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Lite som en bögklubb då, för män utan högerhand...
Citera
2020-07-20, 18:33
Medlem
solo-112s avatar
Är det inte bättre att investera pengarna i ett flertal träffar med en teurapeut/psykolog och komma över sitt kvinnohat. Kanske därefter träffa en vettig kvinna och leva ett mer normalt liv?
Citera
2020-07-20, 18:39
Medlem
Kan ni väl lika gärna sätta på varandra, lite manmansex är mycket tuffare och snyggare än att sätta på nån robot? En förening bestående av män som valt att inte ta skit ifrån kvinnor utan hellre trär på varandra - av ideologiska skäl - har mitt fulla stöd. Själv är jag lite för mesig och beroende av kvinnofolk, jag fejkar att vara feminist-man för att få sex med kvinnor.
Citera
2020-07-20, 18:50
Medlem
Sightnesss avatar
Vill du knulla på saker som bara är snabbt avspolade efter att besudlats av en massa andra mäns, negrers och arabers sperma?

Ah, vänta nu. Det är ju precis samma sak som att sätta på "vanliga", "frigjorda" svenska slynor som ligger med allt och alla.
Citera
2020-07-20, 18:51
Medlem
BigIvars avatar
Det är nog smidigare att fara utomlands och gå på horhus.
Citera
2020-07-20, 18:56
Medlem
Incels klagar ju ofta på att kvinnor är horor som ligger med allt och alla (utom just dom).

Tänk då att knulla en robot som bara har knullat mängder av incels -som per definition är de lägsta av lägsta.

ViLKEN incel skulle gå med på att ligga med en sådan robot-hora?!
Citera
2020-07-20, 18:58
Medlem
Kommer!!!!!!
Citera
2020-07-20, 19:03
Medlem
l00zekks avatar
Idén är väll inte fel. Finns garanterat en marknad för det i större städer. Bör antagligen drivas av någon med visst vinstintresse som tar ansvar för att hygien och att klubben drivs framåt. Finns säkert möjlighet till att starta upp i flera städer om man hittar ett bra koncept. Finns garanterat fler än incels som är nyfikna på sexrobotar.
Citera
2020-07-20, 19:07
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Vet inte om jag har missat något, vad är det för sexrobotar? Finns det sådana nu? Vet att jag för många år sen såg en hmm tror det var japansk avsugningsmaskin det jävla åbäket vägda väl 200 kg och jag hade då aldrig stoppat min kuk i det där, såg ju livsfarligt ut, skulle tom känns mig säkrare med en riktigt arg nazifeminist framför kuken.

Dom flesta incels är ju cucks förresten men nä detta tror jag kanske inte på. Låter kladdigt och jävligt och hela swingers grejen gillar jag inte ens med brudar.
Citera
2020-07-20, 19:15
Medlem
Dofternas avatar
Vem tar ansvar om roboten gör uppror och vägrar ta mig i röven? Finns det tekniker på plats för att lösa sånt?
Citera
2020-07-20, 19:21
Medlem
Roboten kommer väl i en låda som du kan förvara under sängen, och eftersom du aldrig knullar så lär ju ingen kolla där efter skumma grejer, så den biten är i alla fall lätt att lösa. Är det helt enkelt så att du inte har råd med en så får du hålla till godo med billigare leksaker. Det finns gummigrejer formade som kvinnostjärtar och annat. Att dela onanileksak med främlingar låter som en äcklig lösning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in