Citat:
Ursprungligen postat av
BicOriginal
Eller kanske något som killar absolut ska vara avis på. Ni säger Bingo har en bit under medel och lyckas ändå håva in brudar som Julia och andra snygga brudar till det yttre, killar tycker det är viktigt med utseende så det är definitivt imponerande att han lyckas snärja sådana brudar. Det får alla flashbackare och andra med sin stora kukar att undra vad de håller på med eftersom de inte är i närheten av Bingos genomsnittliga bruds utseende. Klen tröst att ha stor kuk när man inte får knulla härliga blondiner eller kanske knulla ens överhuvudtaget, det är som att vara miljardär och vara rullstolsbunden/blind - aint fun.
Allt beror på hur man värderar saker. Om jag vore kille hade jag inte velat ha en tjej som ser ut som Julia, jag tycker hon ser för vanlig ut och hon är inte särskilt märkvärdig utan allt smink och allt tjohej och verkligen inte på samma nivå som andra tjejer som fixat sig minst lika mycket. Men jag förstår att de flesta killar på Flashback inte ser sånt.
Som tjej vet jag hur det är att vara med en kille som har en liten. Man känner sig inte fullt tillfredsställd men jag stod ut en kort tid pga ’annat’. Men jag har alltid haft svårt för att lura mig själv en längre tid och gjorde slut efter en kort tid. Han föreslog (som Bingo gjorde i början) en öppen relation för han förstod att jag inte var tillfredsställd men jag sa nej.
Men jag tror som många säger i tråden, att hon är ute efter status, pengar och kontakter och en klart roligare livsstil än vad hon haft och visat under covid. Sen får vi se vad som händer helt enkelt.