2022-02-22, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Svårt att höra när nån inte är ärlig så inte så konstigt att folk går på det.
Jag upplever en viss fuffens med relationen som den är nu också men kan inte sätta fingret på vad det är.
Bara det att han sa innan att han inte ville ha barn men nu har ändrat sig är skumt. Sen ska dom ha distansförhållande då hon ska bo i Marbella? Han har dock köpt övernattningslägenhet där, men har svårt att se hur ett distansförhållande ska fungera när man har barn tillsammans.

Att Bingo är tsm med julia förstår jag. Snygg tjej osv, men att hon är me honom är ofattbart. Det måste va för hon tror han har inflytesrika vänner och att det kan boosta hennes karriär. Men saken är ju den att det inte kan boosta hennes karriär. Men hon är nog för desperat för att inse det och tar varje chans hon får.
Citera
2022-02-22, 15:14
Medlem
BicOriginals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Kolla själv på videon som finns i Bingos tråd. Inget för nån kille att vara avis på. Däremot verkar bingo känna sig underlägsen killarna i bachelorette så som han pratar om dom…
Eller kanske något som killar absolut ska vara avis på. Ni säger Bingo har en bit under medel och lyckas ändå håva in brudar som Julia och andra snygga brudar till det yttre, killar tycker det är viktigt med utseende så det är definitivt imponerande att han lyckas snärja sådana brudar. Det får alla flashbackare och andra med sin stora kukar att undra vad de håller på med eftersom de inte är i närheten av Bingos genomsnittliga bruds utseende. Klen tröst att ha stor kuk när man inte får knulla härliga blondiner eller kanske knulla ens överhuvudtaget, det är som att vara miljardär och vara rullstolsbunden/blind - aint fun.
Citera
2022-02-22, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BicOriginal
Eller kanske något som killar absolut ska vara avis på. Ni säger Bingo har en bit under medel och lyckas ändå håva in brudar som Julia och andra snygga brudar till det yttre, killar tycker det är viktigt med utseende så det är definitivt imponerande att han lyckas snärja sådana brudar. Det får alla flashbackare och andra med sin stora kukar att undra vad de håller på med eftersom de inte är i närheten av Bingos genomsnittliga bruds utseende. Klen tröst att ha stor kuk när man inte får knulla härliga blondiner eller kanske knulla ens överhuvudtaget, det är som att vara miljardär och vara rullstolsbunden/blind - aint fun.

Allt beror på hur man värderar saker. Om jag vore kille hade jag inte velat ha en tjej som ser ut som Julia, jag tycker hon ser för vanlig ut och hon är inte särskilt märkvärdig utan allt smink och allt tjohej och verkligen inte på samma nivå som andra tjejer som fixat sig minst lika mycket. Men jag förstår att de flesta killar på Flashback inte ser sånt.

Som tjej vet jag hur det är att vara med en kille som har en liten. Man känner sig inte fullt tillfredsställd men jag stod ut en kort tid pga ’annat’. Men jag har alltid haft svårt för att lura mig själv en längre tid och gjorde slut efter en kort tid. Han föreslog (som Bingo gjorde i början) en öppen relation för han förstod att jag inte var tillfredsställd men jag sa nej.

Men jag tror som många säger i tråden, att hon är ute efter status, pengar och kontakter och en klart roligare livsstil än vad hon haft och visat under covid. Sen får vi se vad som händer helt enkelt.
Citera
2022-02-28, 11:19
Medlem
Agent.Jonesys avatar
Julia har tydligen lyckats bli "mamma" till Katrins son nu också. Den stackars pojken har många som hävdar föräldrarskap nu.
Citera
2022-02-28, 17:38
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Jonesy
Julia har tydligen lyckats bli "mamma" till Katrins son nu också. Den stackars pojken har många som hävdar föräldrarskap nu.

Det kommer smälla hårt en dag. Det är för intensivt och alldeles för mycket. Katrin har ju kört stubin så vi får väl se.
Citera
2022-02-28, 22:53
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Jonesy
Fy fan för att få en sån slampa till "mamma". Papsen är inte bättre han och ser ut som ett djävla mongo. Har aldrig förstått vad Katrin såg hos denne porrfixerade fotograf.
Citera
2022-03-01, 10:38
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Fy fan för att få en sån slampa till "mamma". Papsen är inte bättre han och ser ut som ett djävla mongo. Har aldrig förstått vad Katrin såg hos denne porrfixerade fotograf.

Han tänder ju uppenbart på blonda bimbos. Är det nummer tre nu? Angelina, Peyre och nu Julia. Katrin var en udda figur bland dessa. Hur kan hon digga Julia?!?
Citera
2022-03-01, 11:04
Medlem
Scamps avatar
Felpost.
Citera
2022-03-01, 16:00
Medlem
Hon verkar inte kunna åka skidor ens i barnbacken…
Citera
2022-03-01, 21:21
Medlem
Pinsamt! Skidkläder för 13 tusen och blir upphämtad 2 dagar i rad för hon inte kan åka.
Citera
2022-03-01, 22:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulan666
Pinsamt! Skidkläder för 13 tusen och blir upphämtad 2 dagar i rad för hon inte kan åka.
Ja hon är ju en sopa så detta var föga förvånande.
Citera
2022-03-01, 23:29
Medlem
Asså, personlig tränare som hämtas 2 gånger i backen...Nu visar hon lite vem hon är. Pinsamt alltså. Tom Bingo måste skämmas nu. Fan, jag skäms å hennes vägnar. Hon försöker hänga med i deras livsstil men det går ju inte!!! Hon kan inte ens dansa och hålla takten och försöker komma undan genom att hoppa upp på barstolar eller bord så att hon bara kan stå på stället och vifta med armarna. Herre jösses. Vi som känner henne drar täcket över ansiktet och skäms...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in