2022-03-01, 23:44
Medlem
Klickiss avatar
Skämskudden måste fram helt rätt. Backarna i Cervinia är dom flackaste i hela världen. Jag dör av skratt!
Citera
2022-03-03, 19:39
Medlem
Idag fick jullan visa upp sin enda talang , Bingo fotade henne i string i backen. Hållandes en bräda...Blir mer o mer uppenbart vilket nedköp han gjort. Katrin må vara ego men hon har ju vissa kvalitéer ändå, jullan...totalt och brutalt blåst!
Citera
2022-03-03, 20:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isfolket
Idag fick jullan visa upp sin enda talang , Bingo fotade henne i string i backen. Hållandes en bräda...Blir mer o mer uppenbart vilket nedköp han gjort. Katrin må vara ego men hon har ju vissa kvalitéer ändå, jullan...totalt och brutalt blåst!
Går väl upp för Bingo någon vacker dag vem han har valt att dras med.
Citera
2022-03-03, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Han lär ju få ta hand om jullan som ett fjärde barn. Får se hur länge han orkar. Julia borde egentligen försöka klara sig på egen hand och bli starkare i sig men kanske svårt för henne om hon inte tjänar så bra och vill ha en viss livsstil.

Och vad är grejen med citaten som bingo lägger upp på Julias bilder? Så töntigt.
Citera
2022-03-03, 22:28
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Han lär ju få ta hand om jullan som ett fjärde barn. Får se hur länge han orkar. Julia borde egentligen försöka klara sig på egen hand och bli starkare i sig men kanske svårt för henne om hon inte tjänar så bra och vill ha en viss livsstil.

Och vad är grejen med citaten som bingo lägger upp på Julias bilder? Så töntigt.
Precis det jag menar, den dagen han inser att han har gått ett barn på nacken, drar han illa kvickt.
Citera
2022-03-06, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Det var precis min tanke när jag såg hans ”stories” på instagr nyss..
”Du stod på krogen - glad och shottade tequila och förstod inte hur ont jag faktiskt hade”
Citera
2022-03-06, 09:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernes-ine
Det var precis min tanke när jag såg hans ”stories” på instagr nyss..
”Du stod på krogen - glad och shottade tequila och förstod inte hur ont jag faktiskt hade”
Aha, dagen det sker kanske kommer tidigare än väntat
Citera
2022-03-06, 16:49
Medlem
Satt på after skin på Love i Cervinia i veckan och undrade vad det var för utstuderad brud där i helvitt och stora läppar. Bland alla snyggt klädda i ”riktiga” skidkläder som faktiskt gjort sina pass i backen, stod hon verkligen ut 😳
Citera
2022-03-08, 20:45
Medlem
Hon har daddy issues, eller hur? Bingo är 15 år äldre, men visserligen mentalt handikappad.
Citera
2022-03-09, 10:09
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Hon har daddy issues, eller hur? Bingo är 15 år äldre, men visserligen mentalt handikappad.

Hon är ju för knasig, åker ner med 4 outfits men kan bara plogar hahahaha. Bara en riktig Dumbo gör det, dessutom i alpernas enklaste backar. Om hon får barn så kommer det bli en livskris av stora mått, stackars barn. Bingo kommer att få amma och ta hand om Jullan.
Citera
2022-03-09, 22:03
Medlem
Ny diagnos ADHD och medicin, är det noll alkohol som gäller nu eller??
Citera
2022-03-11, 02:21
Medlem
mensverkets avatar
Konstigt att hon gick tillbaka till Bingo fast hon är en sizequeen!
Hon sa ju att en av anledningarna till deras uppbrott va hans lilla kuk!
Det va på han den där programledaren som brukade vara på Kanal 5:s Youtube.
Har glömt vad han heter men han är en jävla skvallerkärring som fnissar när tjejer snackar skit om män och sexupplevelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in