2022-01-15, 11:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flb3455
Nu har det hänt! Nu har Julia gett sista rosen till Carl. Hon har alltså skickat en blomma(på posten)i form av en röd ros till Carl och skrivit något i stil med: -Jag ger dig min sista till dig HIHI!

Hur pinsamt är inte det här?

Allt enligt hennes instagram.

Carl är alltså nästa man på tur och han verkar ju redan ha funnits i familjen, på kalas och dyl.
Herregud, hennes mentala nivå är som en fjortis. Hade jag varit Carl hade jag sprungit för livet.
Citera
2022-01-15, 16:42
Medlem
Klickiss avatar
Hur många sista rosen finns det utan att använda kulram. Desperat blondin ändrar i facit så att livet blir som hon tänkt sig. Efter testrunda 1 o 2 är nu trean på väg mot provkörning.
Citera
2022-01-16, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Herregud, hennes mentala nivå är som en fjortis. Hade jag varit Carl hade jag sprungit för livet.

Jag hade också sprungit för livet om jag vore Carl!
Citera
2022-01-16, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Hur många sista rosen finns det utan att använda kulram. Desperat blondin ändrar i facit så att livet blir som hon tänkt sig. Efter testrunda 1 o 2 är nu trean på väg mot provkörning.

Japp, när man nästan inte tror att det han bli sämre...så går hon på Kille nr 3!
Citera
2022-01-16, 14:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flb3455
Jag hade också sprungit för livet om jag vore Carl!
Ja jag fattar inte vad han ser hos henne. Tuttar?
Citera
2022-01-16, 15:20
Medlem
Verkar som att hon spenderat helgen hos Bingo eller jag menar Dingo 🙄
Citera
2022-01-16, 15:25
Medlem
Smegmas avatar
Camilla Fogestedt var ingen vacker syn. Ser ut som en korsning mellan Parneviks och Badran.
Citera
2022-01-16, 15:59
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja jag fattar inte vad han ser hos henne. Tuttar?

Vet vi om han gör det?
Citera
2022-01-16, 16:55
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Vet vi om han gör det?
Nej han kanske har tagit sitt förnuft till fånga?
Citera
2022-01-16, 19:38
Medlem
Tror hon missade vad bachelorett var. Inte att man får 20 killar o dejta o gå igenom hela laget efter slutet.
Fasen va carl ska va hedrad.
Mentalt är hon ju 12.
Citera
2022-01-16, 21:05
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Tror hon missade vad bachelorett var. Inte att man får 20 killar o dejta o gå igenom hela laget efter slutet.
Fasen va carl ska va hedrad.
Mentalt är hon ju 12.

Bästa kommentaren 😁
Citera
2022-01-22, 17:03
Medlem
anwe8s avatar
Jag tkr personligen annars att Julia inte var ett skräddarsytt val som Bachelorette, iaf under de premisserna som förelåg. Männen som deltog var hart när enbart stereotypa medelklass-individer med sysselsättningar inom säljbranschen och liknande. De arbetade som mellanchefer med administrativa uppdrag eller som rekryterare alternativt webbutvecklare, den typen av jobb. Frågan är hur pass väl en person som Julia kan tänkas passa in med individer som är skurna i ovanstående snitt? Kan ni visualisera er Julia allierad med vederbörande på långsiktig basis? Hon verkar vara en högst rotlös tillika äventyrlig, "cool" bohemisk människa, i renons på uppenbara långsiktiga mål med livet, vilket inte nödvändigtvis är fel i sig men extremt anti-bourgeouis vars mentalitet par excellence kretsar kring skötsamhet och en organiserad, strukturerad tillvaro. Planering är alfa och omega. De är lokalt drivna och medlemskap i de lokala sportföreningarna samt hårt arbete är lika självklart som att röra sig i vattnet för en fisk. För mig är det uppenbart att denna tjej, uppvuxen med villaförortsliv i "the bourgeouis hell" Lerum, helt enkelt inte passar in inom den typen av ordinära, konventionella Svensson-ramar och således utstakat ett vidlyftigt leverne späckat utav festande och modellande i ett rent eskapistiskt syfte, i syfte att fly från den konformistiska miljön hon är uppfostrad i. Nu vill hon tillbaka till den rigida och sömniga, om än bekväma och trygga, borgerliga livsstilen med bröllop, villa, volvo och barn, enligt egen utsago, men frågan är hur pass genomtänkt den strävan är? Någonstans tror jag inte riktigt hon är klar över hur långt ifrån, rent mentalt, som hon är lejonparten av de presumtiva livskamraterna i programmet.
Senast redigerad av anwe8 2022-01-22 kl. 17:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in